Orpo on liian pehmeä valtakunnanjohtajaksi

Anonyymi-ap

Kuka poliitikko olisi tarpeeksi munaksikas?

20

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Säätytalon tilanne on sittenkin tuskallisesti ponnistaen etenemässä kohti hallituksen muodostusta..

• Millä tavalla liian pehmeä? Jotain perusteluita, niin voisi antaa sopivaa vastinettakin.

• Anonyymi

Hän ei pysty pitämään ohjaksia käsissään ja lyömään nyrkkiä pöytään, liian virkamiesmäinen hallinnoija...ei johtaja.

• Anonyymi kirjoitti:

Hän ei pysty pitämään ohjaksia käsissään ja lyömään nyrkkiä pöytään, liian virkamiesmäinen hallinnoija...ei johtaja.

Vaihtoehtoina demokraattisuus ja diktaatuurimaisuus? Eli haluatko PS:n ulos, ellei puolue käännä takkiaan?

• Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

Vaihtoehtoina demokraattisuus ja diktaatuurimaisuus? Eli haluatko PS:n ulos, ellei puolue käännä takkiaan?

OtaBanaaniJaRauhotu
        2023-05-25 22:35:55

Tämä ei ole mikään yksilö kysymys.
        Me haluamme Jälkikirjoituksen ( ps ) ulos.

• Anonyymi

Kyllä Orposta valtakunnankansleri tulee.

• Anonyymi

Orpo on yksinkertainen ja noloja sammakoita suoltava hölmöläinen pääministeriksi.

• Anonyymi

Ek n ja yritystuki loisten isäntä

• Anonyymi

Ja sitten kun ajatteleekin minkälaisen hallituksen pääministeriksi on Orpo väkisin yrittämässä, niin joksinen politiikkaa vähänkin ymmärtävä tajuaa, ettei Orpo pitkään persujoukon kanssa pääministerinä olisi.
      Sitä saa, mitä tilaa persujen sloganin mukaisesti.

• Anonyymi

Orpo on osoittautunut aivoistaan pelottavan pehmeäksi.

• Anonyymi

Tyhmä kun sapas luule että purra on tyhmä kun työläiset

• Anonyymi

Marinilla ollut munaa paljonkin ahterissa, Pekka saattaa viedä kyllä ministereistä voiton.

• Anonyymi

"LAURA HUHTASAARI"!!!

• Anonyymi

Suomi tarvitsee Orbanin kaltaisen poliittisen johdon.

Häpeälliset saastalippumarssit ja mielisairaan sukupuolisekoilupropagandan levittäminen lapsille ja nuorille pitää lailla kieltää.

Lasten ja nuorten edun vastaista on, että heitä aivopestään mielisairaiksi saastalippumarsseilla.

• Anonyymi

Varkaita ei Suomeen kaivata. Valtion kassa on tyhjä muutenkin.

• Anonyymi

Hämmästyttävää löysäilyä!

Ensin Orpo sanoi että nyt istutaan vaikka aamuyöhön asti että saadaan joku raami ja sitten klo 20:00 ilmoittaa, että "ääh, jatketaan huomenna"? Mitä ja helvettiä? EI tällä menolla hallitusta synny kenenkään kanssa.

Tässä ajassa edellisen hallituksen ohjelma oli jo koossa. Nyt vaikeista asioista keskustelut on vasta aloitettu valmistelevassa pöydässä - ei vielä edes puoluejohtajien kesken.

Nyt ei ole homma hanskassa tai hanskat on pahasti hukassa.

• Anonyymi

Ja juuri nyt tarvittaisiin aitoa johtajuutta ja osaamista. Vaan meillä on valitettavasti orpo&mykkä ruunapari johtamassa maata?

• Anonyymi

Kyllä se nähtiin jo 8v sitten kaikkine kummeiluineen ja kokkaushetkineen.

• Anonyymi

Ohisalo...!

• Anonyymi

Sadisti domina Purra nauttii kun saa paskantaa kaikista heikoimmassa asemassa olevien päälle oikein urakalla...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      73
      3363
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2172
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1697
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe