Hei,
Osaakohan joku auttaa tälläisessä?
Mulla on vanha Canonin PowerShot G11 kamera edelleen käytössä (koska se toimii ihan moitteetta).
Olen siirtänyt kuvia tähän asti ilman ongelmia tietokoneelle (Windows 10).
Tänään kun yhdistin sen koneeseen piuhalla (niinkun aika ennenkin) kameran näyttöön tulee ilmoitus "Yhteyshäiriö"
Mikähän nyt neuvoksi? Olen tarkastanut piuhan ja sulkenut ja avannut kameraa/tietokonetta useampaan kertaan.
Viimeksi siirsin kuvia koneelle ehkä kuukausi sitten. Aiemmin ei siis mitään ongelmia ole ollut vaan tietokone tunnistanut kameran automaattisesti.
Canon PowerShot G 11 Yhdistysongelma
Anonyymi-ap
2
318
Vastaukset
- Anonyymi
Muistikortti koneeseen niin pellaa.
- Anonyymi
Jos koneessa ei ole kinnteää kortinlukijaa niin hanki kortinlukija ja laita kameran muistikorti siihen niin et tarvitse mitään ohjelmia. kameran kytkeminen tietokoneeseen kuvien siirtämiseksi ei ole kovin hyvä idea. Jos kameran akku loppuu kesken on ainakin osa kuvista mennyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3523184Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä672810- 1281806
- 1181490
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461400Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301323PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1551268- 691100
- 741099
- 701040