Tiedoksi Heikkilän hurjastelijoille, että Urontiellä 60- ja 40 -nopeusrajoitukset.
Heikkilän hurjastelijoille
11
1158
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö,80km/h on rajoitus
- Anonyymi
Katsopa tarkemmin SatunMakialta 60 kirkolla 40.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopa tarkemmin SatunMakialta 60 kirkolla 40.
Satasta voi turvalllisesti ajaa👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satasta voi turvalllisesti ajaa👍
Keskellä tietä pyörän kanssa keuliva jonne kun kolahtaa keulaan, niin saa rikosrekisteriinkin uuden rivin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskellä tietä pyörän kanssa keuliva jonne kun kolahtaa keulaan, niin saa rikosrekisteriinkin uuden rivin
Jonne keulii tien reunassa
- Anonyymi
Heikkilä ei hurjastele
- Anonyymi
Kyllä hurjastelee ja välillä ojaan lipsahtaa. Vauhtia riittää myös harmaalla farmarivolvolla, jossa musta oikea etuovi. Haluatteko vielä lisää esimerkkejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hurjastelee ja välillä ojaan lipsahtaa. Vauhtia riittää myös harmaalla farmarivolvolla, jossa musta oikea etuovi. Haluatteko vielä lisää esimerkkejä?
Valkoinen citymaasturi.
- Anonyymi
No niin. 60+40= 100.
- Anonyymi
Pitänee hommata taas tutkapartio tarkkailemaan nopeuksia.
- Anonyymi
Tutkapartio😂 olet hauska ! Tänään tullaan mökille kumit mutkissa ulvoen👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1652134Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla311617- 521343
Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele981318- 1161164
Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2051013- 681008
Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.77965Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o100937No jos sulla on muitakin ottajia
niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata47935