Taavi Kiminkisestä tehtiin lääkintöneuvos.
Millähän perusteella? Kepun jäsenkirjalla vai riihikuivalla? On se helppoa kun naamaa näyttää telkkarissa ja porisee kuin papupata.
lääkintöneuvos
18
594
Vastaukset
- Anonyymi
Hesari kirjoittaa.
"Arvonimi on kansalaiselle myönnetty julkisen arvonannon osoitus hänen yhteiskunnan hyväksi tekemästään työstä. Esityksen arvonimestä voivat tehdä yksityiset henkilöt, yhteisöt tai molemmat yhdessä." - Anonyymi
Nouseeko palkka vai ihan vaan toommone diplomin seinälle?🤡
- Anonyymi
Ma luulen että nousee vaan hattuun :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ma luulen että nousee vaan hattuun :)
Mä luulen että saarijärven juntit kateellisia
- Anonyymi
On kyllä itserakas kaveri.
- Anonyymi
Menkääs nyt pilipali pojat nypläyskerhoon
- Anonyymi
On. Muutaman kerran olen ollut potilaana ja ei hyvä vaikutelma. Tärkeimmän asian mokasi niin maan perusteellisesti, että jouduin täysin pulaan. Lääkärinä kohtelee potilasta huonosti ja väheksyvästi, ja haluaa tuoda joka asiassa oman egonsa esille.
Kun kirjoittaa kolumneja Saarijärveläisessä, ne jutut kertoo henkilöstä paljon. Itsekeskeinen ja häikäilemätön tyyli, sellaisen puolijumalan, jolle viat on aina potilaan päässä. Nimenomaan päissä, ylä- ja yleensä vähintään alapäässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Muutaman kerran olen ollut potilaana ja ei hyvä vaikutelma. Tärkeimmän asian mokasi niin maan perusteellisesti, että jouduin täysin pulaan. Lääkärinä kohtelee potilasta huonosti ja väheksyvästi, ja haluaa tuoda joka asiassa oman egonsa esille.
Kun kirjoittaa kolumneja Saarijärveläisessä, ne jutut kertoo henkilöstä paljon. Itsekeskeinen ja häikäilemätön tyyli, sellaisen puolijumalan, jolle viat on aina potilaan päässä. Nimenomaan päissä, ylä- ja yleensä vähintään alapäässä.Sulla käy veto tuulitunnelissa yritys hyvä kymmenen miinus nolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla käy veto tuulitunnelissa yritys hyvä kymmenen miinus nolla
Sinä taidat olla tyypillinen tuppukylän tumputtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kirjoittaa kolumneja Saarijärveläisessä, ne jutut kertoo henkilöstä paljon. Itsekeskeinen ja häikäilemätön tyyli, sellaisen puolijumalan, jolle viat on aina potilaan päässä. Nimenomaan päissä, ylä- ja yleensä vähintään alapäässä.Juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kirjoittaa kolumneja Saarijärveläisessä, ne jutut kertoo henkilöstä paljon. Itsekeskeinen ja häikäilemätön tyyli, sellaisen puolijumalan, jolle viat on aina potilaan päässä. Nimenomaan päissä, ylä- ja yleensä vähintään alapäässä.Älä ainakaan koskaan anna tyypin kirjoittaa yhtään lausuntoa virkansa puolesta minkään viranomaisen käsittelyyn. Taavi kirjoittaa mitä haluaa ja ilman mitään totuuden pohjaa. Häpeämätön ukko, joka leikkii ihmisten hengellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ainakaan koskaan anna tyypin kirjoittaa yhtään lausuntoa virkansa puolesta minkään viranomaisen käsittelyyn. Taavi kirjoittaa mitä haluaa ja ilman mitään totuuden pohjaa. Häpeämätön ukko, joka leikkii ihmisten hengellä.
Mitä tuosta nillität äijä on eläkkeellä
- Anonyymi
8700 e.joutuu maksamaan tittelistä.
- Anonyymi
Tuskin nyt sentään itse maksoi tai haki. Jos niin, nauran mahanpohjasta asti.
Hyvävelikerho tämän järkkäsi. Siksi kaveeraa mieluiten parempiosaisten kanssa kuin tavan tallaajan, viimeinen käy toki jos hänestä saa hyötyä muutoin.
Karnevalismineuvos voisi olla osuvampi. - Anonyymi
Sossu pummi kilahti
- Anonyymi
Keneltä on pois, jos toinen saa arvostusta?
Kateus ja pahansuopaisuus kertoo kateellisen huonosta olosta.- Anonyymi
On se ukko ainaki rahastanut tyhjän jauhamisella ja hoitovirheillä
- Anonyymi
Suomessa on noin 14 000 lääkäriä. Valtava luku.
Yksi pelasti henkeni, mutta se ei ollut neuvos vaan ihan perusjamppa sairaalassa. Yleislääkäri. Ja hän ei ollut Kiminkinen. Miksi just telkun julkun maalaislääkärin tulee saada neuvoksen titteli?
Ei veikkonen, tässä ei puhuta kateudesta vaan populismista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793