lääkintöneuvos

Anonyymi-ap

Taavi Kiminkisestä tehtiin lääkintöneuvos.
Millähän perusteella? Kepun jäsenkirjalla vai riihikuivalla? On se helppoa kun naamaa näyttää telkkarissa ja porisee kuin papupata.

18

611

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hesari kirjoittaa.
      "Arvonimi on kansalaiselle myönnetty julkisen arvonannon osoitus hänen yhteiskunnan hyväksi tekemästään työstä. Esityksen arvonimestä voivat tehdä yksityiset henkilöt, yhteisöt tai molemmat yhdessä."

• Anonyymi

Nouseeko palkka vai ihan vaan toommone diplomin seinälle?🤡

• Anonyymi

Ma luulen että nousee vaan hattuun :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ma luulen että nousee vaan hattuun :)

Mä luulen että saarijärven juntit kateellisia

• Anonyymi

On kyllä itserakas kaveri.

• Anonyymi

Menkääs nyt pilipali pojat nypläyskerhoon

• Anonyymi

On. Muutaman kerran olen ollut potilaana ja ei hyvä vaikutelma. Tärkeimmän asian mokasi niin maan perusteellisesti, että jouduin täysin pulaan. Lääkärinä kohtelee potilasta huonosti ja väheksyvästi, ja haluaa tuoda joka asiassa oman egonsa esille.
        Kun kirjoittaa kolumneja Saarijärveläisessä, ne jutut kertoo henkilöstä paljon. Itsekeskeinen ja häikäilemätön tyyli, sellaisen puolijumalan, jolle viat on aina potilaan päässä. Nimenomaan päissä, ylä- ja yleensä vähintään alapäässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Muutaman kerran olen ollut potilaana ja ei hyvä vaikutelma. Tärkeimmän asian mokasi niin maan perusteellisesti, että jouduin täysin pulaan. Lääkärinä kohtelee potilasta huonosti ja väheksyvästi, ja haluaa tuoda joka asiassa oman egonsa esille.
        Kun kirjoittaa kolumneja Saarijärveläisessä, ne jutut kertoo henkilöstä paljon. Itsekeskeinen ja häikäilemätön tyyli, sellaisen puolijumalan, jolle viat on aina potilaan päässä. Nimenomaan päissä, ylä- ja yleensä vähintään alapäässä.

Sulla käy veto tuulitunnelissa yritys hyvä kymmenen miinus nolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla käy veto tuulitunnelissa yritys hyvä kymmenen miinus nolla

Sinä taidat olla tyypillinen tuppukylän tumputtaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ainakaan koskaan anna tyypin kirjoittaa yhtään lausuntoa virkansa puolesta minkään viranomaisen käsittelyyn. Taavi kirjoittaa mitä haluaa ja ilman mitään totuuden pohjaa. Häpeämätön ukko, joka leikkii ihmisten hengellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ainakaan koskaan anna tyypin kirjoittaa yhtään lausuntoa virkansa puolesta minkään viranomaisen käsittelyyn. Taavi kirjoittaa mitä haluaa ja ilman mitään totuuden pohjaa. Häpeämätön ukko, joka leikkii ihmisten hengellä.

Mitä tuosta nillität äijä on eläkkeellä

• Anonyymi

8700 e.joutuu maksamaan tittelistä.

• Anonyymi

Tuskin nyt sentään itse maksoi tai haki. Jos niin, nauran mahanpohjasta asti.
        Hyvävelikerho tämän järkkäsi. Siksi kaveeraa mieluiten parempiosaisten kanssa kuin tavan tallaajan, viimeinen käy toki jos hänestä saa hyötyä muutoin.
        Karnevalismineuvos voisi olla osuvampi.

• Anonyymi

Sossu pummi kilahti

• Anonyymi

Keneltä on pois, jos toinen saa arvostusta?
      Kateus ja pahansuopaisuus kertoo kateellisen huonosta olosta.

• Anonyymi

On se ukko ainaki rahastanut tyhjän jauhamisella ja hoitovirheillä

• Anonyymi

Suomessa on noin 14 000 lääkäriä. Valtava luku.
        Yksi pelasti henkeni, mutta se ei ollut neuvos vaan ihan perusjamppa sairaalassa. Yleislääkäri. Ja hän ei ollut Kiminkinen. Miksi just telkun julkun maalaislääkärin tulee saada neuvoksen titteli?
        Ei veikkonen, tässä ei puhuta kateudesta vaan populismista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      157
      6384
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1826
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1494
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      51
      1089
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1029
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      951
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      940
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      908
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      885
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      877
    Aihe