Oon 12v ja ihan kaikkialla missä en vaikka kävele niin seisoo aina ja esimerkiksi kun olen julkisessa saunassa ja se on ihan kamalaa tai vaikka missä vaan ja sit sitä aina pitää peittää niin onko siihen mitään keinoa tai onko yleistä. Pls vastatkaa.
aina seisoo.
Anonyymi-ap
5
1111
Vastaukset
- Anonyymi
normaaliahan se on. helpottaa ajan myötä
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17869744S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Oletko kokeillut itsetyydytystä? Se tuo helpotusta ainakin mulla vähäksi aikaa
- Anonyymi
Runkuta useammin
- Anonyymi
on yleistä ja mäkin oon 13 mulle kövi pahasti kun olin julkisessa uimahallissa niin otin uikkarit pois ja menin saunaan ja oli hirvee stonfis ja heti ku avasin oven nii se oli naisten puoli ja siellä oli saman ikäsiä tyttöjä ja ne hymyili kun kövelin takaisin :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497