Oon 12v ja ihan kaikkialla missä en vaikka kävele niin seisoo aina ja esimerkiksi kun olen julkisessa saunassa ja se on ihan kamalaa tai vaikka missä vaan ja sit sitä aina pitää peittää niin onko siihen mitään keinoa tai onko yleistä. Pls vastatkaa.
aina seisoo.
Anonyymi-ap
5
1111
Vastaukset
- Anonyymi
normaaliahan se on. helpottaa ajan myötä
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17869744S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Oletko kokeillut itsetyydytystä? Se tuo helpotusta ainakin mulla vähäksi aikaa
- Anonyymi
Runkuta useammin
- Anonyymi
on yleistä ja mäkin oon 13 mulle kövi pahasti kun olin julkisessa uimahallissa niin otin uikkarit pois ja menin saunaan ja oli hirvee stonfis ja heti ku avasin oven nii se oli naisten puoli ja siellä oli saman ikäsiä tyttöjä ja ne hymyili kun kövelin takaisin :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542844
- 88964
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12955- 49876
- 82818
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 92695
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575