Tarkistakaa vanhojen ihmisten puhelinliittymätyypit

Anonyymi-ap

Törmasin tuossa Elisan laskuun 95 vuotiaalle sukulaiselleni tuli yli 40,-€ lasku 8 puhelua. Liitymä on vaihtunut -22 alussa 5G-liittymäksi, vaikka henkilöllä ei ole edes älypuhelinta saatikka sen käyttötaitoa. Puhelin on läppäkantinen DORO, eikä käyttäjä osaa lukea edes puhelimeen tullutta teksiviestiä-

8

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos se on ollut määräaikaisen niin hyvinkin mahdollista että vaihtuu itsekseen. 4G liittymiä jos sellainen oli käytössä ei operaattorit suuremmin enää myy.

    • Anonyymi

      Mulle soitti elisan innokas myyntitykki ja halusi keskustella liittymästäni joka on nyt telia. Kovasti mainnosti 5G liittymää. Sanoin sille suoraan että täällähän ei moisella mitää tee koska ei ole kuuluvuutakaan lähimainkaan. Tarkistettuaan kuuluvuuskartan myyjä totesi itsekin että eipä liittymän vaiholla näköjään mitään järkeä ole, hinnat on melkein samoja molemmilla operaattoreilla ja 4G:llä pärjää ihan hyvin.

    • Anonyymi

      Elisan vastaus chat kysymykseen oli seuraava.

      Jos hän ei pysty hoitamaan omaa sopimustaan niin sitten on syytä miettiä edunvalvontasopimusta tai sopijan vaihtoa.

    • Anonyymi

      Joo, ja kaikkien muidenkin olla tarkkana ja kovana sen suhteen mitä ne puhuu ja tarjoo.
      Surutta yritetää sumuttaa ja painostaa jo pidemmän aikaa niin puhelimessa kuin face to face jossain kaupan käytävällä valitettavasti. Ihmekös sitten ongelmien määrää, kun on vanhoja, tietämättömiä, herkkiksiä ym.

      Mä olen joskus surffaillut samaan aikaan netissä liittymiä tms. ja todennut "älä puhu paskaa", netissäkin on halvempi tarjous! tai että kyseinen palvelu ei täällä toimi tai sitten ei kerta kaikkiaan tarvi, esim. joskus vuosia sitten piti jankuttaa jankuttamisesta päästyää ettei ole tarvetta rajattomalle virusturvalle, koska vain yksi sopiva laite. Mutta kun meillä on täällä hyvä tarjous... ei näin kuulu myydä, että jauhetaan jotain opittua mantraa, prkle!"

      Pari kertaa olen antanut palautetta aspaan ja purkanut sopimuksen hyvin pian ketkuilun mutta myös haukkuvan jälkipuheen takia. Ja miksi sitten tein sopimuksen jos epäilytti... no en muista enää, mutta joku peruste oli 😉 Nykyinen kännykkäliittymä on ollut parisen vuotta kyllä ihan mukiinmenevä vuoden loppuun, 17,90 kk ja 4G, rajaton netti ja tietty puhelut ja tekstarit (muistaakseni 100Mt) ja tulipa vielä 50€ lahjakortti.

      lajijjasuris

    • Anonyymi

      Itselkin olen sitä vanhempaa ikäluokkaa enkä ymmärrä näistä tarjouksista mitään.
      Jos joku tarjoo minulle 5 geetä ja tehokkaan virussuojuksen päälle niin mikä on silloin edullinen hinta sellaselle tarjoukselle? Ja doro-mrkkinen puhelin minullakin.

      • Anonyymi

        0 euroa.


    • Anonyymi

      Rajaton netitön Globetel Jätti 11,95/kk ehdoton yläraja kk-maksulle jos ei internettiä tarvitse.
      Vähemmillä puheminuuteiila on rasittavia minuuttienkyttäysliittymiä

    • Anonyymi

      Vanhuksille ehdottomasti prepaid niin ei tule mitään kk maksuja eikä muutakaan yllätystä!
      Sopii myös kenelle vain kyseinen prepaid jos ei halua maksaa jostain omituisesta syystä siitä liittymästä kiinteää maksua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe