Vaimo lesboilee

Anonyymi-ap

Tässä viime kesänä vaimo ja tyttöystävä viettivät meillä saunailtaa. Käskivät munkin mukaan,aikuisia kun ollaan. Tytöillä pyyhkeet päällä,oli ihan mukavaa,näin kyllä että kun viskin toin pöytään,tytöille maistui ihan reippaasti. Vaimon tyttöystävä isompi kokoinen,ei lihava,mutta isot tissit ja iso perse,oma vaimoni pienikokoinen nainen. Sitten oluet loppui,meillä ulkosauna,menin sisältä hakemaan juotavaa,kun tulin takaisin,huomasin ikkunasta,että tytöt ei oo saunassa,menin terassille,oli ihan hiljaista,sit kuulin kun vaimon tyttöystävä sanoi,sä oot niin pieni. Sitten varoen kuuntelin pukuhuoneen ääniä,siellä jotain touhuttiin,varoen raotin ovea,mitä näinkään,tyttöystävän ison pyllyn,ajeltu pillu pilkotti,ja vaimoni laverilla jalat auki,kullini jämähti pystyyn heti. Tyttöystävä sormet vaimon pillussa,ja hokee,oot pieni nainen,Oli hippasen kiihottavaa katsella touhua,vaimoni suuteli isoja rintoja ja hinkkasi paljasta pillua,naiset ei kuuleet ja nähneet mitään,hivelin kulliani ja ajattelin menenkö mukaan. Katselin pitkään,ja menin sit terassille ja runkkasin kulliani. Meni aika kauan,tuli ihan hiljaista,varoen avasin oven,tytöt melkein sammuneena nukkuivat laverilla,tyttökaveri jalat auki,paljas märkä pillu kiilteli edessäni,ajattelin että poistun terassille ,ja otin oluen,varmaa tunnin päästä menin herättämään tytöt,pimut oli että he vähän nukahti,mä sanoin,ei mitään,mä meen nyt saunaan. Sanallakaan ei tytöt puhuneet,mitään. Jos tytöt tietäis mitä mä näin,yhteinen salaisuus on nyt.

7

5963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olis ollut kiva olla kärpäsenä katossa,kiihottavaa

      • Anonyymi

        Kuohi ittes urpo


    • Anonyymi

      Tiesin vaimon olleen nuorempana kiinnostunut myös naisista. Meillä oli kylässä vaimon yksi vanha tuttu Marjatta juotiin ja syötiin, myöhällä molemmilla oli yöpaidat
      Marjatalla vaimon uusin yöpaita kauniisti laskeutuvat rinnat oli kiihottava näky ja alta paistoi valkoiset piene alushousut. Vaino laittoi musiikkia ja sammutti television valaistus oli hämärä pieni lamppu television vieressä lattialla antoi valoa molempien vartalot kuulti yöpaidan läpi vaimo pyysi tanssimaan sanoin en jaksa ja makoilin sängyllä naiset keskusteli vähän aikaa keittiössä ja tulivat uudelleen olin nukkuvinani nauroivat Marjatta sanoi kaukosäätimestä en luovu ja naurahtivat.

      Alkoivat tansiimaan aika pian kädet toisten kaulalla molempien nännit oli kovina vaimon kädet meni pakaroille Marjatta katsoi vaimoa ja meni lähelle vaimo hieroi hellästi ja nosti kädet Marjatan rinnoille molemmat hyväili toisiaan välillä Marjatta katsoi minun suuntaan ja alkoivat suutelemaan pitkiä kielareita vaimon käsi meni Marjatan housun sisään ja laskeutu imemään nännejä kuiskailivat ja menivät makuuhuoneeseen.
      Ovo oli raollaan vaimo oli Marketan päällä kontallaan ja imi paljaita rintoja Marjatan käsi oli vaimon housussa himo kasvoi ja kohta vaimo imi ja nuli Marjattaa jatkoivat vuorotellen toisten nuolemista ja suutelemista.

      Menin sohvalle jonkin ajan päästä vaimo tuli herättelemään tule meidän luo nukkumaan. Menin väliin Marjatalla oli peitto päällä olin vaimon peiton alla, vaimo kuiskas pane Marjattaa minä nukun niinkuin sinä nukuit ja katselit, hyväili kalua kuiskas Marjatalla on märkä pillu valmiiksi.
      Työnsi minut kyljelleen Marjatan viereen, Marjatta heräsi kuisks ei me voida sanoin Sini nukkuu, Nousin sievästi Marjatan päälle avasi sievästi jalat kun työnnyin Marjatta suuteli yhtä kiivaasti kuin vaimoa ja kuiskas olet ihanan kova ja iso naitiin sievästi Marjatta paineli pakaroista voimalla ja nosti jalat katsoin viereen vaimo hyväili pilluaan ja katsoi painoin syvään ja pidin siellä Marjatta alkoi vapista ja puristi käsistä vapinaa kesti jonkin aikaa vaimo veti kädestä nousin ja työnnyin vaimoon kuiskas oli ihana katsoa kun marjatta nautti nyt pantiin vapaasti Marjatan katsoessa vierestä laskin sisään vaimon vinkuessa ja tyrkyttäessä pillua.
      Yöllä vaimo ja Marjatta rakasteli hiljaa toisista nauttiien.
      Aamulla juotiin kahvit ja syötiin, Marjatta lähti puolilta päivin me mentiin heti sänkyyn ja rakasteltiin

      • Anonyymi

        Kannattaa tarkistaa teksti ja korjata virheet ennen kuin painaa Lähetä-nappulaa. Jäsentelemällä saisi myös luettavamman (ylipitkät lauseet).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa tarkistaa teksti ja korjata virheet ennen kuin painaa Lähetä-nappulaa. Jäsentelemällä saisi myös luettavamman (ylipitkät lauseet).

        Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa


    • Anonyymi

      Nyt on saduissa kyllä niin paljon kirjoitusvirheitä, että suosittelen takaisin koulunpenkille menemistä !

      • Anonyymi

        Spede se vaan sekoilee buaahaa


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe