Naapuruston villivekarat löytävät joka kesä meidän pihamme. Frisbeekiekkoa on tullut ikkunaan ja pallo jumittanut räystäskouruun.
Piha on aidattu mutta ei yhdeltä sivulta. Se ei silti tarkoita että toisen pihaan voi marssia riekkumaan, ei silloinkaan vaikkei aitoja olisi.
Jos otan olohuoneessa istuessani kuvan todisteeksi laumasta joka vyöryy jo keskellä pihaa tulemaan, syyllistynkö rikokseen?
Valokuvaaminen omalla tontilla
5
243
Vastaukset
- Anonyymi
Et, mutta mitä meinaat sillä kuvalla tehdä?
- Anonyymi
No, kun ikkunaan räsähtää niin on todistuaineistoa kenen kakarat oliva asialla.
- Anonyymi
No ei se heittäjä välttämättä siitä käy ilmi, kuka tavaran pois hakee. Ja jos itse olisin halunnut olla jäämättä kiinni, kun frisbee menee naapurin lasista läpi, niin olisin kyllä uhrannut sen frisbeen empimättä ja jättänyt hakematta.
Mutta joo, kuvaa rauhassa pihallesi tulijoita.
- Anonyymi
Kun kuvaat salaa, niin silloin se on salakatselua. Kun laitat pihmamaalle lapun, missä kerrotaan kuvaamisesta, niin silloin se ei tapahdu salaa, eikä ole enää salakatselua.
- Anonyymi
Salakatselussa ei nimensä vastaisesti ole kyse siitä, kuvataanko salaa vai avoimesti. Kyse on (kotirauhan osalta) siitä nauttiiko henkilö kotiraujan suojaa kyseisessä paikassa. Luvatta toisen pihamaalle tullut henkilö ei nauti siellä kotirauhan suojaa, ja hänen kuvaamisensa on silloin sallittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066