Sähköttömälle ja alkeelliselle ympäri vuoden käytössä olevalle mökille tekisi mieli hankkia tiskiallas. Mikäs ympärivuoden toimiva ratkaisu tuohon sopisi vai sopiiko mikään?
Mökissä ei siis ole lämmitystä.
Mökille tiskiallas
4
652
Vastaukset
- Anonyymi
No ellet nyt pakkasessa tiskejä liota niin ihan hyvin toimii.
- Anonyymi
Halvin on pesuvati tai pari. Pihalle jäteveden käsittelyjärjestelmä = ruusupuska, jonka juurelle vesi kipataan.'
Ei siis tarvita järeitä systeemeitä, jos kyseessä on kantovesi = kaikki käytettävä vesi kannetaan kynnyksen yli ämpärissä.
Voi sinne laittaa teräsaltaankin ja viemäriputken imeutuskaivoon (vaikka ns. saunapallo) jos enemmän rahaa haluaa käyttää. Jättää vesilukon poin, niin eipä ole jäätymiestä vaaraa talvella.
Vaikeaksi tämä menee vasta sitten, kun vesi tuupataan sisälle sähköpumpulla tai pitää olla hullutuksena vesivessa, suihku ja astianpesukone. - Anonyymi
Liittyykö tuohon imeytyskaivoon hajuhaitan vaara?
- Anonyymi
Hajuhaitta on varma jos jättää vesilukon pois, niinkuin edellinen kommentoija ehdottaa. Muuten imeytys toimii kyllä. Muista laittaa rasvanerottelu. Itse olen lurauttanut talvella poislähtiessä -40 lasinpesunestettä vesilukkoon. Ei ole vielä haljennut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa732015- 1021883
- 1421773
- 971421
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351389MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171265- 601229
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301112Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761066Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446963