Vuonna 2015 Volkswagen jäi housut kintuissa kiinni yhdestä historian suurimmasta autoalan huijauksesta. Luulitko, että homma olisi jo ohitse?
Vastaus on, että ei ole.
Volkswagen osti takaisin suuren määrän vuosien 2009-2015 välillä valmistamiaan autoja, ja on maksanut erilaisia korvauksia, oikeudenkäyntikuluja vuoteen 2020 mennessä noin 31,3 miljardia euroa.
Laskut rullaavat edelleen. Yhdysvalloissa Teksasin osavaltion kanssa tällä viikolla tekemällään sopimuksella Volkswagen maksaa osavaltiolle 85 miljoonaa dollaria korvauksena dieselskandaalin jälkimainingeissa.
"Jos yhtiö kuvittelee, että se voi välttää vastuun rikkoessaan lakeja Teksasissa, vaarantaa teksasilaiset ja saastuttaa ympäristöämme, he ovat väärässä. Volkswagen ja Audi oppivat tämän nyt kovemman kautta, ja nyt he maksavat tästä hintaa, kommentoi sopimusta osavaltion syyttäjä Ken Paxton."
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/b91de167-e44f-4600-8aad-76b57850fced
Autoalan suurimmasta huijauksesta pian 8 vuotta. Tällä viikolla 85 miljoonan dollarin lisälasku
Anonyymi-ap
2
318
Vastaukset
- Anonyymi
Koska euroopassa korvaukset
- Anonyymi
nastit asialla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974