Oletko torjunut ihastuksen ja katunut?

Anonyymi-ap

Siis oletko koskaan torjunut naisen johon olet ollut ihastunut?
Miksi teit niin?
Jäikö se siihen vai tapahtuiko jotain myöhemmin?

Oletko tullut torjutuksi, mutta se ei jäänytkään siihen?

53

1727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö ketään?

    • Anonyymi

      Torjuin koska hän oli juuri eronnut pitkästä suhteesta. Sekä ei ollut ollut vielä kovin paljon omillaan. Päästin hänet ottamaan aikaa elämälleen. Itse olin valmis kohtaamaan ihmisen vapaana. Siihen jäi jonkun hetken päästä. Varmaan loukkaannuin. Ei omalta osalta ohi. Odottelen vaan kohtaloa.

    • Anonyymi

      Odotat kuitenkin jotakin?
      Kohtalo on ihmisten valitsemia tekoja, tietääkö ihastuksesi miksi torjuit?
      Jos ei tiedä, voit kutsua kohtaloksi sitä minkä itse järjestät.

      Mun ihastukseni tulee lähelle, jakaa aikaa ja intiimejä asioita, tutustuu koko ajan lisää, mutta torjuu, koska olen " läheinen ystävä toisen naisen kanssa".
      Siis mitä hemmettiä, kaikillahan on ystäviäkin.
      Pitäiskö uskoa torjunta vai selvitellä ? Pitäiskö lähestyä vielä?

    • Anonyymi

      En ole varma, mutta ehkä olen. Tilanteessa jossa uudessa työpaikassa ystävystyin työkaverini kanssa ja lähennyimme henkilökohtaisella tasolla.

      Pian viestittelimme iltoja myöten ja koko ajan vahveni vaikutelman siitä että toinen toivoi ystävyytemme syventyvän tiettyyn suuntaan. Sitä ei kuitenkaan koskaan ilmaistu selvästi ja suoraan, joten ihan varma en voinut olla. Työsuhde ja ikäero välillämme teki tilanteesta kuitenkin ehkä liian hämmentävän, jonka vuoksi aloin käyttäytymään hienovaraisen torjuvasti.

      Nyt vähän myöhemmin koko juttu on jäänyt selvästi mietityttämään. Ehkä vähän siltä kantilta että oliko omatkin tunteeni sittenkin kallistumassa ihastumisen suuntaan. Jokin vähän "kielletty" asetelma siinä jäi viehättämään. Ehkäpä ei olisi pitänyt olla niin torjuva.

      • Anonyymi

        Toivon, että kerrot minulle ajatuksesi suoraan. Tiedät suuntautumiseni eikä ole ehkä ihan reiluinta vetäytyä noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon, että kerrot minulle ajatuksesi suoraan. Tiedät suuntautumiseni eikä ole ehkä ihan reiluinta vetäytyä noin.

        Tiedänkö varmasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedänkö varmasti?

        No, jos olisit hän ketä ajattelen... Niin tietäisit minun tuntevan vetoa naisiin. Tietäisit minun jopa olleen naisen kanssa naimisissa. Et taidakaan siis olla se sama henkilö. Anteeksi erehdys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos olisit hän ketä ajattelen... Niin tietäisit minun tuntevan vetoa naisiin. Tietäisit minun jopa olleen naisen kanssa naimisissa. Et taidakaan siis olla se sama henkilö. Anteeksi erehdys.

        Hmm, ei välttämättä täysin erehdys. Pystyisitkö kertomaan ajattelemasi henkilön nimestä sen ensimmäisen kirjaimen?


    • Anonyymi

      Tunteet pitää kertoa suoraan. On täysin älytöntä peitellä myönteisiä tunnelmia ja menettää ihmisiä jotka vois olla läheisiä.
      Puhukaa siitä mitä tunnette.
      Koetan itsekin.
      En halua vatkata ja katua viiden vuoden päästä.

    • Anonyymi

      Naisia tulee ja menee. Jos tuntee vähänkin epävarmuutta, että onkohan tää nyt vörtti, niin parempi antaa olla. Kyllä sen oikean naisen ja oikean hetken tunnistaa, ja sitten asiat etenee, kun on vaan rehellinen ja rohkea

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Aika harva on sellainen että kiinnostais suhdemielessä, enemmän tulee vastaan koheltajia, kokeilijoita tai muuten epäluottamusta herättäviä/ huonosti käyttäytyviä tai jo suhteessa olevia. Mulla ei ole mitn intressiä juosta naisten perässä joilta ei saa ns samaa kapasiteettia takaisin mitä itsessä on. Itse olen aikuinen ja odotan ettei mun täydy kasvattaa toista aikuiseks myöskään tunnetasolla. On parempaakin tekemistä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu. Aika harva on sellainen että kiinnostais suhdemielessä, enemmän tulee vastaan koheltajia, kokeilijoita tai muuten epäluottamusta herättäviä/ huonosti käyttäytyviä tai jo suhteessa olevia. Mulla ei ole mitn intressiä juosta naisten perässä joilta ei saa ns samaa kapasiteettia takaisin mitä itsessä on. Itse olen aikuinen ja odotan ettei mun täydy kasvattaa toista aikuiseks myöskään tunnetasolla. On parempaakin tekemistä. :D

        Juu siis voi olla, että ihastumisiakin tulee, mutta jos käy ilmi, että tyypillä on elämänhallinta hukassa, tunnetaidot opettelematta, mielenterveys hoitamatta tms, niin en enää ota vaivoikseni sellaista.


    • Anonyymi

      Hyvin sanottu, " kunhan on rehellinen ja rohkea". Siinä on kaikki tarvittava, ei onnistu monelta.

    • Anonyymi

      Ymmärrän että on vaikea sanoa jos ei tykkää,
      en tajua mitä vaikeaa on kertoa tykkäämidestä, ihastumisesta ja myönteisistä asioista.
      Jos torjutaan, ni so, torjuminen ei ole murha.

    • Anonyymi

      En, pakit olen antanut hyvästä syystä.
      Oon myös iloinen etten tehnyt aloitetta eräällä vanhalle ihastukselle. Selvisi yhtä ja toista hänen luonteestaan ennen sitä. Nyt voi vaan vapautuneesti nauraa ett luoti väistetty.

      • Anonyymi

        Missä päin tää?


      • Anonyymi

        Onneksi olkoon, nää on näitä elämän pikku onnistumisia :-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olkoon, nää on näitä elämän pikku onnistumisia :-D

        Juuri näin. Päätti olevansa trans, mistä seurasi mm ulkoisia muutoksia ja käytöksessäkin. En pidä häntä enää viehättävänä enkä kiinnostavana.


    • Anonyymi

      Vaikka minulla oli ollut ennen ihastuksia naiseen mutta en tee mitään vain odotin olevan ohi ja tiesin etten voi saada ihmisen mitä haluaisin 🤷. Ihastus voi olla ohimenevä tai väliaikainen tunteita eikä se tarkoita mitään oikeasti mihinkään tai ei voi odottaa mitä toiselta. Erään nainen viestiä minulle viime viikolla joka sanoi että aletaanko seurustelemaan? Ja sanoin etten suostua enkä ole valmis ja en myös tunne täysin häneen kun juttelimme vain pari kolme kertaa lyhyet jutut eikä riittänyt. Voin olla väärä tyyppi hänelle tai minulla ei ole mitään tunteita kohtaan. Elämä on. Parempi pysyä toistaiseksi sinkkuna.

    • Anonyymi

      Olen. Torjuin rakkauden, jota kadun. Hän oli kuitenkin miehen kanssa. Valehtelin, että en rakastaisi enää. Valehtelin, koska se sattui liikaa. En tiedä kunpi olisi sattunut enemmän. Olisinpa kuitenkin pysynyt totuudessa.

    • Varattuna on ollut järkevintä torjua ja tulla torjutuksi. Sinkkuna en torjuisi ihmistä johon olen ihastunut. Mutta hän voisi yhäkin torjua minut.

    • Anonyymi

      Jos torjut, oletatko että tilanne jää auki ja toinen yrittää uudelleen?
      Niin ei välttis käy.

      • Anonyymi

        Jos toinen on ehdottanut treffejä ja on vastannut, ettei ole kiinnostunut, ei voi odottaa uutta ehdotusta. Ihan selvää ainakin minusta.


    • Anonyymi

      En ole, miksi torjuisin jos olen kiinnostunut. Sitoutumiskammo?

    • Anonyymi

      Vaan entäs kun nainen kertoo kaikkee elämästään, suunnittelee yhteisiä matkoja, kutsuu saunaan myöhemmin jne.
      Sanoo kuitenkin ettei vois olla parisuhteessa naisen kanssa.
      Flirttailen ha on mustasukkainen mun entiselle naisystävälle, toivoo että en ole häneen kovin paljoa yhteydessä.
      Tosi ristiriitaista. Onko mut torjuttu lopullisesti vai pitääkö antaa ajan kulua?
      Mun mielestä kipinää on, mut tää toinen ei ole ikinä ollut naisen kanssa.

      • Anonyymi

        Noihin nyt ei kannata panostaa aikaansa. Etsi parempaa seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noihin nyt ei kannata panostaa aikaansa. Etsi parempaa seuraa.

        Mut kun tää on ihanin!
        Jos kuitenkin haluu jotain, pitäiskö vetäytyä taaksepäin ja odottaa että toinen toimii vai yrittää entistä kiihkeemmin?
        Pitäiskö yrittää olla vain kaverillinen vai näyttää sitä halua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noihin nyt ei kannata panostaa aikaansa. Etsi parempaa seuraa.

        Samoilla linjoilla. Miksi käyttää aikaa bisseihin/queereihin/ jos itse haluaa jotain enemmän? Huonosti käyttäytyvä tuuliviiri kyseessä selkeesti.


      • Anonyymi

        Haluu olla vain ystävä tai pelailee jotain pelejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluu olla vain ystävä tai pelailee jotain pelejä.

        Siis ystävä tai pelien pelaaja? Aika erityyppiset ihmiset.
        Ristiriitaista.

        Onko ystävä samanlainen luin pelien pelaaja?
        Miyä peliä tää nyt pelais? Mikä tavoite?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ystävä tai pelien pelaaja? Aika erityyppiset ihmiset.
        Ristiriitaista.

        Onko ystävä samanlainen luin pelien pelaaja?
        Miyä peliä tää nyt pelais? Mikä tavoite?

        Onko ystävä mustis toisen ystävästä ??


    • Anonyymi

      Siis tää nainen flirttailee ja on mustis mun ex-naisesta joka nyt on ystävä.
      On sanonut suoraan että häntä häiritsee kun tapaan tätä niin paljon.

      • Anonyymi

        Juokse ja lujaa. Pelaa pelejä ja haluaa kontrolloida, ei mitään järkeä tuhlata aikaa tuollaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juokse ja lujaa. Pelaa pelejä ja haluaa kontrolloida, ei mitään järkeä tuhlata aikaa tuollaiseen.

        Mistä löydättekin aina nätä "helmiä" :D tapailen mieluummin 200 km päässä asuvaa lesboa kuin 2 km päässä asuvaa en-tiiä-mitä-haluun-ööh-no-ota-musta-selvää-bisseä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löydättekin aina nätä "helmiä" :D tapailen mieluummin 200 km päässä asuvaa lesboa kuin 2 km päässä asuvaa en-tiiä-mitä-haluun-ööh-no-ota-musta-selvää-bisseä.

        Tuntuu kyl että tää ihastukseni oikein pyrkii hurmaamaan mut ja vetäytyy sitten kauemmas.
        En tiedä pyrkiikö siihen että yritän enemmän ( ystävyyttäni en ystävääni laita poikki) .
        On sanonut et mun ystävyys on yks syy miks ei halua mun kanssa enempää.
        Tosi vaikea tietää millä mielellä tätä tapais kun ilmassa on kuitenkin enemmän. Mutta on selvää, että mä olen se ihastunut ja jän on...jhmmm...otain.
        Asetelma ei ihan miellytä.
        Kohta on vaikea ottaa kontaktia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu kyl että tää ihastukseni oikein pyrkii hurmaamaan mut ja vetäytyy sitten kauemmas.
        En tiedä pyrkiikö siihen että yritän enemmän ( ystävyyttäni en ystävääni laita poikki) .
        On sanonut et mun ystävyys on yks syy miks ei halua mun kanssa enempää.
        Tosi vaikea tietää millä mielellä tätä tapais kun ilmassa on kuitenkin enemmän. Mutta on selvää, että mä olen se ihastunut ja jän on...jhmmm...otain.
        Asetelma ei ihan miellytä.
        Kohta on vaikea ottaa kontaktia .

        No kannattaa toimia mikä itsestäsi tuntuu parhaalta. Itse ottaisin välimatkaa enkä muutenkaan haluaisi pitää ystävänä tyyppiä, joka puhuu ja vihjailee kaikenlaista ja toimii sitten vielä toisella tavalla. En jaksa venkslaavia ja viehätysvoimaansa testaavia ihmisiä, mä en pidä sellasia ystävinäni, kaikenlaisia tuttavia voi olla kohteliaan käsivarren matkan mitan päässä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kannattaa toimia mikä itsestäsi tuntuu parhaalta. Itse ottaisin välimatkaa enkä muutenkaan haluaisi pitää ystävänä tyyppiä, joka puhuu ja vihjailee kaikenlaista ja toimii sitten vielä toisella tavalla. En jaksa venkslaavia ja viehätysvoimaansa testaavia ihmisiä, mä en pidä sellasia ystävinäni, kaikenlaisia tuttavia voi olla kohteliaan käsivarren matkan mitan päässä. :D

        Lisään. Mulla on kokemusta erityisesti miesten kanssa seurustelevista pan/naisista, jotka flirttailee suhteessa ollessaankin aika estottomasti. Itse vaan kylmänä kalana katson vierestä että jassoo tiedän kyllä ton tyyppiset venkslaajat. Ei kiitos, edelleen. ;) harvemmin on edes viehättäviä musta, osa vaan on kaikenlaista huomiota kerjäämässä jatkuvasti, oli vapaa tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kannattaa toimia mikä itsestäsi tuntuu parhaalta. Itse ottaisin välimatkaa enkä muutenkaan haluaisi pitää ystävänä tyyppiä, joka puhuu ja vihjailee kaikenlaista ja toimii sitten vielä toisella tavalla. En jaksa venkslaavia ja viehätysvoimaansa testaavia ihmisiä, mä en pidä sellasia ystävinäni, kaikenlaisia tuttavia voi olla kohteliaan käsivarren matkan mitan päässä. :D

        Tää on kyllä hyvä ohje. Vaikea vain ihastuneena toteuttaa.
        Tiedän myös, että ihastuksellani ei ole mitään suhdetta kehenkään eli sellaisia esteitä ei ole.

        Mutta varmaan hän tosiaan pelaa. Esimerkkinä: pyysin häntä yhteen reissuun mukaan, ei sanonut mitään varmaa, joten ehdotin, että vastaa viimeistään edellisenä päivänä, jotta voin tehdä muita suunnitelmia. Koko viikon jännitin. Viimeisenä iltana klo 23.30 hän laittoi että tulee mukaani!
        Siis eikö tosiaan tiennyt yhtään aikaisemmin. Olin jo ollut epätoivoinen ja melkein luovuttanut. Matka oli kiva, mutta jätti pelailun tunnun.
        En oikein ymmärrä mikä tällaisessa on takana. Toinenhan voi myös väsyä ja antaa olla. Jotenkin näyttää, ettei sekään ole yämän ihastukseni toive. Vaan mikä? En tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on kyllä hyvä ohje. Vaikea vain ihastuneena toteuttaa.
        Tiedän myös, että ihastuksellani ei ole mitään suhdetta kehenkään eli sellaisia esteitä ei ole.

        Mutta varmaan hän tosiaan pelaa. Esimerkkinä: pyysin häntä yhteen reissuun mukaan, ei sanonut mitään varmaa, joten ehdotin, että vastaa viimeistään edellisenä päivänä, jotta voin tehdä muita suunnitelmia. Koko viikon jännitin. Viimeisenä iltana klo 23.30 hän laittoi että tulee mukaani!
        Siis eikö tosiaan tiennyt yhtään aikaisemmin. Olin jo ollut epätoivoinen ja melkein luovuttanut. Matka oli kiva, mutta jätti pelailun tunnun.
        En oikein ymmärrä mikä tällaisessa on takana. Toinenhan voi myös väsyä ja antaa olla. Jotenkin näyttää, ettei sekään ole yämän ihastukseni toive. Vaan mikä? En tajua.

        Mun korvaani kuulostaa paitsi pelailulta myös keskenkasvuiselta ja lapselliselta. Ehkä hän on sen verran sekaisin omassa elämässään ettei tiedä mitä edes haluaa. Jättäisin ko. naisen omaan rauhaansa selvittelemään asioitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun korvaani kuulostaa paitsi pelailulta myös keskenkasvuiselta ja lapselliselta. Ehkä hän on sen verran sekaisin omassa elämässään ettei tiedä mitä edes haluaa. Jättäisin ko. naisen omaan rauhaansa selvittelemään asioitaan.

        Kiitos. Näin on tehtävä. .muuten olen altavastaaja koko ajan.
        Täytyy katsoa kuuluuko hänestä jossain vaiheessa ( oletettavasti hän taas odottaa mun ehdotuksia joihin vastaamista venyttää viime hetkeen).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Näin on tehtävä. .muuten olen altavastaaja koko ajan.
        Täytyy katsoa kuuluuko hänestä jossain vaiheessa ( oletettavasti hän taas odottaa mun ehdotuksia joihin vastaamista venyttää viime hetkeen).

        Kuten itsekin pohdit, musta hälytyskellojen pitäs soida kun vaikuttaa siltä ett sä joudut tekemään kaikki ehdotukset ja toinen vaan peesailee ja istuu peffallansa odottamassa sun liikkeitäsi. Vastavuoroisuuden puute on ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten itsekin pohdit, musta hälytyskellojen pitäs soida kun vaikuttaa siltä ett sä joudut tekemään kaikki ehdotukset ja toinen vaan peesailee ja istuu peffallansa odottamassa sun liikkeitäsi. Vastavuoroisuuden puute on ongelma.

        Kyllä näin. Mutta mikähän on tän ihastuksen ajatus?
        Kokeilla kuinka paljon häntä liehitellään?
        Aitoja tunteita ei taida olla pelissä, mutta jokin innostus vastapuolen innostuksesta.
        Tämä tyyppi ei ainakaan kavahda mun ihastustani.
        Mutta antaa tosiaan tehdä kaikki ehdottelut eikä halua sopia mitään eteenpäin. Kaikenlaista on epämääisesti sovittu ja ehdottelee mitä kaikkea voidaan tehdä joskus.
        Pidän nyt todellakin taukoa kontaktissa.
        Jos hänestäkään ei kuulu, päättelen ettei kaipaa.
        Tunteeni olen ilmaissut selvästi.
        Vastavuoroisuus tosiaan puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun korvaani kuulostaa paitsi pelailulta myös keskenkasvuiselta ja lapselliselta. Ehkä hän on sen verran sekaisin omassa elämässään ettei tiedä mitä edes haluaa. Jättäisin ko. naisen omaan rauhaansa selvittelemään asioitaan.

        Tai ehkä on vaan väsynyt seurusteluun. Pitkä suhde takana? Kuulostaa tosiaan enemmän ”pelinaiselta”, varo, voi kohta olla uusi nainen kuvioissa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ehkä on vaan väsynyt seurusteluun. Pitkä suhde takana? Kuulostaa tosiaan enemmän ”pelinaiselta”, varo, voi kohta olla uusi nainen kuvioissa…

        Edellisestä suhteestaan on kauan. Uutta ei ole, mutta ei sitä minunkaan kanssani halua.
        Ehkä ei tosiaan tiedä mitä tahtoo.
        Alkaa väsyttää.
        Lopetan kontaktin koska olen tosiaan ehdotellut kaiken. Ihastukseni varmaankin palaa viestintöön jos tahtoo vielä tavata.
        Olen iloinen, että oon tehnyt tunteeni selviksi.
        Voin vain antaa olla ja odottaa.
        Jossain vaiheessa odottaminen loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ehkä on vaan väsynyt seurusteluun. Pitkä suhde takana? Kuulostaa tosiaan enemmän ”pelinaiselta”, varo, voi kohta olla uusi nainen kuvioissa…

        Miks oletat että ois uusi nainen kuvioissa kun ei ole ennemminkaan naista ollut?


    • Anonyymi

      Nope. Ei ole koettua.

    • Anonyymi

      Aika ei suinkaan lisäänny viittä minuuttia jokaisella äidillä lesbon synnyttyä.
      Aliens

    • Anonyymi

      Mites suhtaudutte ihastukseen joka palaa yhteyteen muina tyyppeinä viikkojen kuluttua?
      Itse on odottanut, kärvistellyt, pettynyt ja luovuttanut...
      ja sit tää kyselee muina tyyppeinä aktiviteetteihin.
      Oisitteko muina tyyppeinä itsekin ja lähtisitte taas siitä tilanteesta mihin tuutte vaikka purkaisitteko jotain aiempaa?

      • Anonyymi

        Riippuu ihmisestä. Ehkä jos ei erimielisyyksiä ja ok tyyppi lähtisin kaverimielellä mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu ihmisestä. Ehkä jos ei erimielisyyksiä ja ok tyyppi lähtisin kaverimielellä mukaan.

        Entä ios rakastaisit?
        Miten ton kaverimielen sais taiottua esiin?
        Miten olla luonteva kun odottaa... jotain.


    • Anonyymi

      Pillussani ei ole sellaista vikaa lainkaan.

      • Anonyymi

        Anteeks? Millaista?
        Ja mihin vaikuttavaa?
        Yläpäässä ilmeisesti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks? Millaista?
        Ja mihin vaikuttavaa?
        Yläpäässä ilmeisesti on.

        Jep, en epäile että alapäässä vikaa on jos pesusta huolehtii, mut yläpää on se mikä merkitsee että alapääs tuntuis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe