Meillä on lapsilla kuri ja se kaikki on Jumalan haluamaa. Minulla on kaksi adoptio poikaa toinen 11 ja toinen 15v jäivät minulle kun ero tuli.
Olen asettanut selkeät säännöt ja näitä tulee totella..
1. Ei mitään puhelimia, ei äly eikä älyttömiä, ei TV tai nettiä. Jos koulussa käyttävät mutta kotona ei..sieltä tulee kaikkea maailmallista, kuten että maa on pallo, tai tyttöjen kuvia.
2. Karkkeja ei tipu, ei yhtenäkään päivänä. Jäätelöä kakkua sun muuta..se on saatanasta, vain paha ihminen haluaa tehdä mahasta Jumalan..herkuksi saavat paistettuja sirkkoja ja parsan paloja..
3. Nukkuessaan kädet pitää olla peiton päällä ja housut jalassa. Pippelin ei saa koskea, ei edes vessassa voivat istualtaan pissata.
4. Seisokkeja ei suvaita, vaan tulee viivottimesta pippelin jos vaan seisoo. Ja sen jälkeen suihkuun ja jääkylmää vettä.
5. Tytöistä eivät saa puhua. Asia mistä saavat puhua on Raamattu ja sen opetukset.
6. Jottei ruuasta tule jumalaa, suurinpiirtein joka päivä samat ruuat. Ruisjauhopuuroa aamulla mutta siihen ei laiteta maitoa, sokeria tai rasvaa. Vedessä keitettyä ruisjauhoa..
7koska koulussa en voi olla mukana. Ja etteivät runkkaa tai tee mitään sopimatonta pippelin laitetaan jauhoja jossa cajanne pippuria ja se ei saa olla kostunutta tai pois kun tulevat kotiin..piiskaa jos on.
8.musiikkia ei saa kuunnella, korvasta ei pidä tehdä jumalaa.
9.hymyillä ei saa, hymystä ei tehdä Jumalaa.
10. Vaatteita pitää käyttää halvimpia mitä kierrätyksestä löytää, saavat olla resuja. Niitä ei vaihdeta joka päivä, viikko samat päällä jottei mieli alkaisi koreilla ja nousta pilkkaamaan jumalaa.
11. Naurusta ja itkusta tulee piiskaa.
Ottakaa mallia hyvästä kasvatuksesta
Uskova yh äiti
Anonyymi-ap
2
529
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin huono ja läpinäkyvä pilkkatrollaus! Mutta mitäpä ateistitrollit eivät tekisi omissa houreissaan.
- Anonyymi
Jumalan säännöt taitaa olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32011489- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131348Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85954