Moi olen 10-vuotias poika. Onko normaalia että on kovat patit rinnossa. Murrosikä alkoi minulla noin 9,5 iässä, kun pippeli seisoo niin sen koko on 6,6 cm ja kun ei seiso niin sen koko on 3,5 cm.
Kivesten koko on 3,5 cm. Vähän on tullut pippeliin karvoja. Hiki ei haise niin hirveästi. Ei ole ollut vielä siemensyöksyjä. Olisi kiva että teidän murrosiästä.
Poikien murrosikä
Anonyymi-ap
6
1399
Vastaukset
- Anonyymi
Moi!
No oot aika alussa mut ihan hyvä 10 vuotiaalle, oot muita edellä :D- Anonyymi
Ne patit johtuu hormoonitoiminnasta, jos ei mee ohi niin lääkäriin.
- Anonyymi
Jos en patit ei hävii ni mee näyttää terkalle. Siemensyöksyt sul varmaa alkaa koht
- Anonyymi
Uusi ennätys pippelin pituus on 8 cm
- Anonyymi
Hyvä siit se sit kasvaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741