Pakoputkesta valuu neste öljyä talliin kuka maksaa korjausta
Toyota huijaa jatkuvasti ei takuuta ollenkaan
9
248
Vastaukset
- Anonyymi
Vikahan on helppo erottaa pakokaasujärjestelmän viasta jäähdyjärjestelmän painekokeella. Jos paineet karkaa, on vika jäähdytysjärjestelmässä, jonka osa lämmitysjärjestelmä on, eikä pakokaasujärjestelmässä. Loogisesti tuosta seuraa, että vuotava lämmönvaihdin on lämmitysjärjestelmän osa. Siinä ei Toyotan venkoilu auta.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17872502F
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Halpaa kinkki rautaa KIINASTA hahahhaa
- Anonyymi
Se tuo kuun vaihde saa aikaan mitä hulluimpia aloituksia koska Traficom kertoo kohta Toyotan yli puolta suuremman ensirekisteröintimäärän verrattuna rämpiviin pikkufisuihin.
Paras myy parhaiten.- Anonyymi
Kielikouluun ensin ja sitten matematiikan ja tilastotieteen kurssille jos kirjottaminen alkaa sujua.
VW Ag vetää taas lisää etumatkaa ja se alkaa Teroa harmittamaan jo ennen kuunvaihdetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kielikouluun ensin ja sitten matematiikan ja tilastotieteen kurssille jos kirjottaminen alkaa sujua.
VW Ag vetää taas lisää etumatkaa ja se alkaa Teroa harmittamaan jo ennen kuunvaihdetta.Volkkarin romujen myyjien pitäisi mennä kauppakouluun ja sen jälkeen tutustumaan huijausoikeudenkäyntipöytäkirjoihin vaan ei sekään taida auttaa tojoa vastaan kun on jo tässä vaiheessa vuotta puolet jäljessä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volkkarin romujen myyjien pitäisi mennä kauppakouluun ja sen jälkeen tutustumaan huijausoikeudenkäyntipöytäkirjoihin vaan ei sekään taida auttaa tojoa vastaan kun on jo tässä vaiheessa vuotta puolet jäljessä..
Voi sinua pikku Teroa.
Olet hävinnyt tämän pelin.
- Anonyymi
Paljon peruttuja kauppoja Toyo hönö kaupoisa ei edelleenkää oo sähkö autoa ole massa
- Anonyymi
Uuden bemarin moottori ruosteessa, valmistaja eikä maahantuoja korvaa mitään.
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/asiantuntija-vaittaa-70-prosenttia-lataushybridien-moottoreista-karsii-ruostumisongelmista-markon-3-vuotiaan-bmwn-moottori-kayttokieltoon/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008950
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265498- 534651
- 904470
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663283Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621