Mikä homeopaattinen aine?

Vajaa 20vuotta sitten kävin homeopaatilla hoidattamassa atooppista ihottumaa, pari ainetta kokeiltuamme homeopaatti antoin ainetta jota kutsui allergia nosodiksi. Osaako kukaan sanoa minkä niminen homeopaattinen aine voisi olla allergia nosodi?

5

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ravistettu vesi ja sokeri

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍒 ­­­N­­­y­­­m­­­f­­o­­m­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17872538X

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kun menee lääkäriin niin saa lääkkeet vaivoihinsa, mutta jos valitsee homeopatian niin siinäpä sitten taistelee lääkkeiden ja salvojen kanssa, usein niin turhaan.änaapurin äijä joka oli automekaanikko jäi eläkkeelle ja päätti alkaa hoitamaan ihmisiä omilla keittämällä salvoillaa, vanhat naiset jonossa vastaanotolle, ja salvapurkit menivät kuin kuumille kiville. .
      Oli sotkenut jotain väriainetta salvoihinsa joka vaikutti enemmän uskottavalta. Kukaan ei päässyt ihottumastaan eroon.
      Joten jos kulkee lääketieteen ulkopuolisilla ”hoitajilla ” niin kantaa vastuunsa itse.
      Sairaus tilat joita nämä lääkkeet saavat aikaan ei korvaa mikään vakuutus, kuten tekee lääkärien määräämillä lääkkeillä jos sattuu vaurioita, koskaan ei tiedetä mikä lääke saattaa aiheuttaa allergisen reaktion ihmisessä, joten en kävisi muualla hoidattamista ihottumaani kun terveys asemalla

• Anonyymi

"Vajaa 20vuotta sitten kävin homeopaatilla hoidattamassa atooppista ihottumaa"

Et voi olla tosissasi.

• Anonyymi

Kysyn koska sain avun tästä homeopaattisesta "allergia nosodista", en vain muista mikä homeopaattinen aine oli kysessä. Jos joku tietää mikä aine mahdollisesti on, niin olisin kiitollinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4653
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      56
      3210
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2883
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2815
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2410
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2195
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      23
      1651
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1601
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1548
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1514
    Aihe