Huomenta vaan

Ja hyvää sunnuntai päivää. ☕🧌

74

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on viikko loppumaisillaan jälleen… millä sanoilla kuvailisit tätä mennyttä viikkoa? 😄

      • Se oli lomaviikko, jonka vietin enimmäkseen kotona. 🙂


    • Huomenta 👱‍♀️☕

      • Huomenta. ☕


    • Ei heilaa helluntaina 2023, niin ei todennäköisesti enää ikinä.

      • Ai niin helluntaipäivä se onkin tänään näköjään. Näin sellaisen hauskan meemin viime vuonna, että jos ei heilaa helluntaina niin tuskin muitakaan ongelmia ilmaantuu😆🤣


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ai niin helluntaipäivä se onkin tänään näköjään. Näin sellaisen hauskan meemin viime vuonna, että jos ei heilaa helluntaina niin tuskin muitakaan ongelmia ilmaantuu😆🤣

        Pitäähän sekin tietysti paikkansa. 🙂 Mutta kolikolla on aina kaksi puolta. 🤔😆


      • mustasusi kirjoitti:

        Pitäähän sekin tietysti paikkansa. 🙂 Mutta kolikolla on aina kaksi puolta. 🤔😆

        Niinhän sillä on 😊


    • Teoriani eilisestä osoittautui oikeaksi. Kavereilla oli kavereita, joiden kanssa lähtivät baariin yms. Minä olin vain yksin. Olisin ollut ylimääräinen. Parempi vaan istua kotona aina.

      • Anonyymi

        Jos koittaisit etsiä ikäistäs seuraa. Voi olla niille nuorille vähän vaivaannuttavaa bilettää paljon vanhempien kanssa. Kirjaimellisesti tuntua kuin bilettäisi vanhempiensa kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos koittaisit etsiä ikäistäs seuraa. Voi olla niille nuorille vähän vaivaannuttavaa bilettää paljon vanhempien kanssa. Kirjaimellisesti tuntua kuin bilettäisi vanhempiensa kanssa.

        En etsi ikäistäni seuraa. Ei kiitos. Sitten olen yksin. Ikäiseni, istuvat kiikkustuolissa kotonaan ja odottavat eläkettä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En etsi ikäistäni seuraa. Ei kiitos. Sitten olen yksin. Ikäiseni, istuvat kiikkustuolissa kotonaan ja odottavat eläkettä.

        Ei kyllä. Mutta mieti nyt olisitko itse parikymppisenä pyytänyt viisikymppistä tätiä vaikka töistä baarikierrokselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä. Mutta mieti nyt olisitko itse parikymppisenä pyytänyt viisikymppistä tätiä vaikka töistä baarikierrokselle.

        Ihan sama... Minä elän sitten yksin ja vain itselleni. En kerran enää mitään saa. Naikaa muut vaan niitä persikkaperseitä minunkin edestä.

        Minä lähden nyt salille. En välitä vaikka kuolisin painojen alle. Millään ei ole enää mitään väliä.


    • No niin. Prinsessakin meni sitten paremmille apajille. Voinkin lähteä täältä kokonaan pois. Minulle ei ole ketään missään. Painun sinne metsään ja jään sinne.

    • Anonyymi

      Mihinkäs se prinsessa katosi?

      • Tuolla sinkut palstalla kirjoittelee muiden kanssa. En minä sitä kiellä tietenkään. Varmasti löytää sieltä hyvän juttukaverin vielä. Heippa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuolla sinkut palstalla kirjoittelee muiden kanssa. En minä sitä kiellä tietenkään. Varmasti löytää sieltä hyvän juttukaverin vielä. Heippa.

        Voi herranen aika. Sä olet mustasukkainen ihmiselle jonka kanssa oot palstalla kirjoitellut. Sinä et omista prinsessaa ja hän saa kirjoittaa ihan vapaasti kelle haluaa. Voi luoja sentään. Miten olet huomion kipeä. Taisit jo ihastua kun mustasukkasuus tuli esiin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Tuolla sinkut palstalla kirjoittelee muiden kanssa. En minä sitä kiellä tietenkään. Varmasti löytää sieltä hyvän juttukaverin vielä. Heippa.

        Voin minä muidenkin kanssa jutella, kuin sinun… ollaanhan mekin hyviä juttukaveria, eikö? 😊

        Nytkö lähdet patikoimaan? 🌲🐺


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Voin minä muidenkin kanssa jutella, kuin sinun… ollaanhan mekin hyviä juttukaveria, eikö? 😊

        Nytkö lähdet patikoimaan? 🌲🐺

        Enhän minä sitä sanonutkaan, ettet voisi jutella muiden kanssa. Sanoin vaan, että varmasti löydät parempaa juttuseuraa. Onhan täällä minua älykkäämpiä juttelijoita montakin. 😊
        Minä olen jo tottunut siihen että jään aina toiseksi ja että minut hylätään.

        Kaipa minä voisin nyt lähteä sinne metsään. Olen jo lähtökuopissa. 🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän minä sitä sanonutkaan, ettet voisi jutella muiden kanssa. Sanoin vaan, että varmasti löydät parempaa juttuseuraa. Onhan täällä minua älykkäämpiä juttelijoita montakin. 😊
        Minä olen jo tottunut siihen että jään aina toiseksi ja että minut hylätään.

        Kaipa minä voisin nyt lähteä sinne metsään. Olen jo lähtökuopissa. 🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲

        Nytkö tää itsesääli taas alkoi. Heti kun et saa kaikkea huomiota niin aletaa haukkumaan itseään jolla saa prinsessan huomion. Susi olet itsekin kirjoitellut muille palstoille . Olet hemmetin huomionhakuinen ja mustasukkainen. No prinsessalta saat sääliä kun haluat että hän kehuu sinua.


      • mustasusi kirjoitti:

        Enhän minä sitä sanonutkaan, ettet voisi jutella muiden kanssa. Sanoin vaan, että varmasti löydät parempaa juttuseuraa. Onhan täällä minua älykkäämpiä juttelijoita montakin. 😊
        Minä olen jo tottunut siihen että jään aina toiseksi ja että minut hylätään.

        Kaipa minä voisin nyt lähteä sinne metsään. Olen jo lähtökuopissa. 🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲

        Tykkään jutella sinunkin kanssa Susi. Ei ole mitään paremmuus tai älykkyys -verrantoja mielessäni. 🤷🏼‍♀️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tykkään jutella sinunkin kanssa Susi. Ei ole mitään paremmuus tai älykkyys -verrantoja mielessäni. 🤷🏼‍♀️

        No tulihan se kehu sieltä ja susi taas hymyilee kun sai sun huomion.


    • Täytyy ostaa keinutuoli. Istua siinä kaikki päivät ja odotella eläkettä.

      • Kyllä kauan joutuisit odottamaan, tulis aikasi pitkäksi😃


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä kauan joutuisit odottamaan, tulis aikasi pitkäksi😃

        Nyt susi taas piristyy kun sanoit hänelle jotain. Onko mukava olla henkilö josta toinen on noin riippuvainen.Miltä tuntuu että suden hyvä olo on kiinni susta täällä palstalla?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä kauan joutuisit odottamaan, tulis aikasi pitkäksi😃

        Varmasti, mutta minkäs tekee? 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Varmasti, mutta minkäs tekee? 🙂

        Kuono ja häntä pystyyn Susi🐺🤨


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kuono ja häntä pystyyn Susi🐺🤨

        Nyt prinsessan pitää olla loppuilta täällä koska muuten susi vaipuu taas itsesääliin ja haukkuu itsensä ja elämänsä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kuono ja häntä pystyyn Susi🐺🤨

        Susi lähtee nyt käymään saunassa. 🚿


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt prinsessan pitää olla loppuilta täällä koska muuten susi vaipuu taas itsesääliin ja haukkuu itsensä ja elämänsä.

        Ei ole kenenkään pakko olla... 😐


      • mustasusi kirjoitti:

        Susi lähtee nyt käymään saunassa. 🚿

        Sauna-Susi 😌
        Kyllä kesti aikansa kun sain kämpän kunnolla järjestykseen ja tavarani kasaan pakattua. Nyt olen saapunut tänne kotikonnuille tosiaan.🏡


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Sauna-Susi 😌
        Kyllä kesti aikansa kun sain kämpän kunnolla järjestykseen ja tavarani kasaan pakattua. Nyt olen saapunut tänne kotikonnuille tosiaan.🏡

        Mukavaa. Siellä on varmasti kotoisaa. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole kenenkään pakko olla... 😐

        No miksi sitten haukut itsesi ja elämäsi kun prinsessa ei ole sun seurana? Heti kun tulee palstalle niin kaikki on hyvin. Näköjään tollanen itsesääli ja itsensä haukkuminen tehoaa prinsessaan ja äidinvaistot herää lohduttaa pikkulasta joka haluaa huomiota. Ja kun lapsi saa huomiota niin kaikki murheet unohtuu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mukavaa. Siellä on varmasti kotoisaa. 😊

        Mikä noin hymyilyttää,kun äskön vielä haukuit itsesi ja elämäsi. Surullista nähdä miten voit olla riippuvainen prinsessasta. Hänkin saa jotain tyydytystä siitä että on ainoa ihminen suden elämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sitten haukut itsesi ja elämäsi kun prinsessa ei ole sun seurana? Heti kun tulee palstalle niin kaikki on hyvin. Näköjään tollanen itsesääli ja itsensä haukkuminen tehoaa prinsessaan ja äidinvaistot herää lohduttaa pikkulasta joka haluaa huomiota. Ja kun lapsi saa huomiota niin kaikki murheet unohtuu.

        Ei se johdu Prinsessasta, eikä ole hänen syytään, että voin huonosti.


      • mustasusi kirjoitti:

        Mukavaa. Siellä on varmasti kotoisaa. 😊

        Kyllä Prinsessan lapsuudenkodissa on kotoisaa, kyllä täällä viihtyä saa 🤗
        Vaan mitäpä kuuluu Suden iltaan?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä Prinsessan lapsuudenkodissa on kotoisaa, kyllä täällä viihtyä saa 🤗
        Vaan mitäpä kuuluu Suden iltaan?

        Mitäpä tänne nyt oikeastaan... Saunottu on ja kohta varmaan iltapalaa...
        Aamulla ei tarvitse nousta aikaisin, mutta ehkä lähden käymään vähän kauempana kylässä... 👨‍🍳🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Mitäpä tänne nyt oikeastaan... Saunottu on ja kohta varmaan iltapalaa...
        Aamulla ei tarvitse nousta aikaisin, mutta ehkä lähden käymään vähän kauempana kylässä... 👨‍🍳🙂

        Ai sen kaverin luona Etelä-Suomessa päin mistä puhuit? vai oliko sieltä…?😆


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ai sen kaverin luona Etelä-Suomessa päin mistä puhuit? vai oliko sieltä…?😆

        Joo juuri siihen suuntaan. Oikein arvasit. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo juuri siihen suuntaan. Oikein arvasit. 😊

        Noniin kiva kun lähdet käymään siellä😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Noniin kiva kun lähdet käymään siellä😊

        Mitä Prinsessan iltaan tänään? 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Mitä Prinsessan iltaan tänään? 🙂

        No eipä täälläkään mitään sen ihmeenpiä😃 tässä oleskelen vain…
        Huomenna ajattelin lähteä lenkillä käymään🏃🏼‍♀️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No eipä täälläkään mitään sen ihmeenpiä😃 tässä oleskelen vain…
        Huomenna ajattelin lähteä lenkillä käymään🏃🏼‍♀️

        Se on kiva. 😊 Minä olen taas kuntoillut ihan riittävästi... Huomenna parempi pitää huilipäivä. 🧘‍♂️


      • mustasusi kirjoitti:

        Se on kiva. 😊 Minä olen taas kuntoillut ihan riittävästi... Huomenna parempi pitää huilipäivä. 🧘‍♂️

        Lepopäiviä täytyykin pitää👍🏻 minulla on ollut nyt kuntoilusta pientä väliä tässä, on niinsanotusti hankalat ajat meneillään…😆 alkaa onneksi helpottaa niin voi elää normaalisti😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Lepopäiviä täytyykin pitää👍🏻 minulla on ollut nyt kuntoilusta pientä väliä tässä, on niinsanotusti hankalat ajat meneillään…😆 alkaa onneksi helpottaa niin voi elää normaalisti😃

        No niin siinä se tauko tulee kuin pakon sanelemana. 😃

        Mutta älä nyt luule sellaista, että en antaisi sinun muiden kanssa jutella täällä, missä tahansa... Jäi vaivaamaan tuo asia...


      • mustasusi kirjoitti:

        No niin siinä se tauko tulee kuin pakon sanelemana. 😃

        Mutta älä nyt luule sellaista, että en antaisi sinun muiden kanssa jutella täällä, missä tahansa... Jäi vaivaamaan tuo asia...

        En minä sellaista luule enkä ajattele niin.
        Mietin vain että saitkohan sellaisen käsityksen tuossa alkujaan, että puhun nyt vain muille enkä sinulle enää lainkaan… vaan ei se ole niin.🤷🏼‍♀️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        En minä sellaista luule enkä ajattele niin.
        Mietin vain että saitkohan sellaisen käsityksen tuossa alkujaan, että puhun nyt vain muille enkä sinulle enää lainkaan… vaan ei se ole niin.🤷🏼‍♀️

        Ehkä saatoin ajatella ensin niin... Anteeksi siitäkin. 🙁


      • mustasusi kirjoitti:

        Ehkä saatoin ajatella ensin niin... Anteeksi siitäkin. 🙁

        Kunhan tiedät nyt vain että asianlaita ei ole niin😌


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kunhan tiedät nyt vain että asianlaita ei ole niin😌

        Kyllä sen nyt ymmärrän. 🙂


    • Anonyymi

      Prinsessa kato nyt mitä sait aikaseksi kun susi on riippuvainen sun seurasta. Hän voi vain silloin hyvin kun sinä olet hänen seuranaan. Prinsessa sano sudelle taas jotain että hän piristyy kun tietää että olet taas hänen kanssaan täällä. Hän sitte jäi tuohon itsesääliin makaa.Hänen hyvä olo on riippuvainen sun läsnäolosta täällä palstalla. Olet hänen ainoa ilon tuoja.

    • Anonyymi

      No niin susi aloitti itsemurhaviestit. Prinsessa kiitos paljon että susi aloitti tuon itsemurhauhkailun taas.

      • Ei ole hänen syytä. Eikä hänen tarvitse minusta olla huolissaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole hänen syytä. Eikä hänen tarvitse minusta olla huolissaan.

        Muuten vaan haet huomiota itsetuhoisuudella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muuten vaan haet huomiota itsetuhoisuudella.

        En hae mitään huomiota sillä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En hae mitään huomiota sillä.

        No miksi puhut kuolemasta kun prinsessa ei ollut täällä sun seurana.Hyvät on ne sun masennuslääkkeet ja sun kuolemasta puhuminen on ihan tervettä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi puhut kuolemasta kun prinsessa ei ollut täällä sun seurana.Hyvät on ne sun masennuslääkkeet ja sun kuolemasta puhuminen on ihan tervettä.

        Koska tiedän, etten minä enää ketään saa... Pitää sitten annosta nostaa. Sitten hymyilen vaan tyhmänä, ja olen tyytyväinen tähän tyhjään elämään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koska tiedän, etten minä enää ketään saa... Pitää sitten annosta nostaa. Sitten hymyilen vaan tyhmänä, ja olen tyytyväinen tähän tyhjään elämään.

        No onko niistä lääkkeistä hyötyä? ei ainakaan kotioloissa näytä olevan mitään hyötyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onko niistä lääkkeistä hyötyä? ei ainakaan kotioloissa näytä olevan mitään hyötyä.

        Lääkkeiden ei ole tarkoitus tehdä ihmisestä tunteetonta zombieta...


      • No tuosta juttelen ennemmin oman terapeutin kanssa... ja ei, se ei ole normaalia. Oletko nyt tyytyväinen?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No tuosta juttelen ennemmin oman terapeutin kanssa... ja ei, se ei ole normaalia. Oletko nyt tyytyväinen?

        Näköjään viestini poistettiin. Mutta sähän sanoit että on normaalia tuntea tunteita kuten halun kuolla ja puhua omasta kuolemasta kun ei saa huomiota netissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään viestini poistettiin. Mutta sähän sanoit että on normaalia tuntea tunteita kuten halun kuolla ja puhua omasta kuolemasta kun ei saa huomiota netissä.

        Niin on normaalia tuntea tunteita, ja vitutus on tunne sekin aika väkeväkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin on normaalia tuntea tunteita, ja vitutus on tunne sekin aika väkeväkin.

        vitutus ja oman kuoleman odottaminen ja itsetuhoisuudesta puhuminen ole sama asia. Minuakin vituttaa välillä mutta sitä ei voi verrata kuoleman odottamiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        vitutus ja oman kuoleman odottaminen ja itsetuhoisuudesta puhuminen ole sama asia. Minuakin vituttaa välillä mutta sitä ei voi verrata kuoleman odottamiseen.

        Sinä et tunne minua, etkä elämääni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä et tunne minua, etkä elämääni.

        Meinaatko että on normaalia puhua kuoleman odottamisesta ja itsetuhoisuudeta niin että se kuuluu normaalin ihmisen arkeen. Kun prinsessa kysyy miten sulla on päivä mennyt niin et uskalla sanoa että odotat omaa kuolemaa ja toivot että olisit kuollut kun kelleekkän et kelpaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että on normaalia puhua kuoleman odottamisesta ja itsetuhoisuudeta niin että se kuuluu normaalin ihmisen arkeen. Kun prinsessa kysyy miten sulla on päivä mennyt niin et uskalla sanoa että odotat omaa kuolemaa ja toivot että olisit kuollut kun kelleekkän et kelpaa.

        En väitä että se on normaalia... En todellakaan. Miksi luulet että olen käynyt psykologilla ja syön lääkettä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En väitä että se on normaalia... En todellakaan. Miksi luulet että olen käynyt psykologilla ja syön lääkettä?

        Kun sä toitotat että masennuslääkkeiden käytön aikana saa tuntea tunteita. Ja normaaleja tunteita ei itsetuhoisuutta tai kuoleman odottamista. Ne ei ole normaaleja tunteita.


      • mustasusi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sä toitotat että masennuslääkkeiden käytön aikana saa tuntea tunteita. Ja normaaleja tunteita ei itsetuhoisuutta tai kuoleman odottamista. Ne ei ole normaaleja tunteita.

        Minä olen teini-iästä asti kokenut olevani ihan hylätty ja huono kaikessa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen teini-iästä asti kokenut olevani ihan hylätty ja huono kaikessa.

        Kuule kun sinä olet työelämässä mutta et osaa edes sitä arvostaa. Sä et arvosta sitä että pystyt tekee töitä. Sä vaan ajattelet naisia ja sen mukaan teet arviosi itsestäsi. Sulle naiset on elämän tärkein asia ja et osaa arvostaa työkykyäsi. Jaksata välillä valittaa kun ei jaksais mennä töihin. Suomessa on paljon työkyvyttömiä jotka ei valittais jos pystyisivät käymään töissä. Sä teet itse itsesi sairaaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kun sinä olet työelämässä mutta et osaa edes sitä arvostaa. Sä et arvosta sitä että pystyt tekee töitä. Sä vaan ajattelet naisia ja sen mukaan teet arviosi itsestäsi. Sulle naiset on elämän tärkein asia ja et osaa arvostaa työkykyäsi. Jaksata välillä valittaa kun ei jaksais mennä töihin. Suomessa on paljon työkyvyttömiä jotka ei valittais jos pystyisivät käymään töissä. Sä teet itse itsesi sairaaksi.

        No en ole mikään huippu työssänikään. Voisin olla siinäkin miljoona kertaa parempi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en ole mikään huippu työssänikään. Voisin olla siinäkin miljoona kertaa parempi.

        Sä et nyt tajua. Sinä pystyt tekemään töitä. ymmärrätkö? Joten et voi olla niin huono kun et ole saanut lopullisia potkuja. Älä arvosta itseäsi sen takia miten teini-tytöt ei huomioi sua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä et nyt tajua. Sinä pystyt tekemään töitä. ymmärrätkö? Joten et voi olla niin huono kun et ole saanut lopullisia potkuja. Älä arvosta itseäsi sen takia miten teini-tytöt ei huomioi sua.

        Ok... Ymmärrän mitä tarkoitat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok... Ymmärrän mitä tarkoitat.

        No hyvä. Kun sulle pitää kaikki takoa rautalangasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä. Kun sulle pitää kaikki takoa rautalangasta.

        Eikös rautalankaa voi vääntää ihan käsin?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eikös rautalankaa voi vääntää ihan käsin?

        heheh


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3067
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2922
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2105
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1952
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1502
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe