Tigraan on ilmestynyt vika, missä noin 80kmh ja siitä ylöspäin vauhdissa, kun antaa pintakaasua alkaa auto nykimään. Puola, mappi ja tulpat vaihdettu. Antoin p0170 vikaa joka puolan jälkeen muuttunut p0130. Egr vaihdettu aikasemmin minkä jälkeen vika tullut. Hönkää kun antaa koneelle niin ei mitään ongelmaa. Eikä tyhjäkäynnissä vikaa. Pintakaasulla alkaa nykimään vain.
Opel tigra nykiminen
7
626
Vastaukset
- Anonyymi
Kone on x14xe
- Anonyymi
Nykiminenhän johtuu siitä, että polttoaine/ilma-seos ei syty kunnolla sylintereissä.
Vikaahan voi olla :
-mekaaninen vika, vuotavat venttiilit, väärä nokka-akselin ajoitus ym.
-sytytysvika, liian heikko sytytyskipinä ja/tai väärään aikaan tuleva kipinä
-väärä polttoaine/ilma-seos, joka voi johtua vääristä anturitiedoista
Noista vikakoodeista, jotka mainitsit, on keskustelua opel-palstalla:
https://www.opelclubfinland.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=270304
Itse keskittyisin ensimmäisenä siihen lambdan toimintaan ja sähköisiin liitoksiin, ja pakosarjan vuotoihin. - Anonyymi
Lambdan maa uusiksi. Vaik suoraan akun - napaan.
Nuo liitokset hapettuu/ruostuu.
Tämä on siis se yleisin syy nykimisiin myös muissakin merkeissä. - Anonyymi
Yksi tabletti Tiagraa tehoaa jos olet valmiustilassa.
Etkä katso vaimoasi.
Jos neljästi poikinut vaimosi ilmestyy eteesi, niin ota neljä Tiagraa.
Tämän lääkkeen teho riittää vain vaimosi tervehtimiseen.
Jos haluat tehdä muuta niin ota viisi Tiagraa. - Anonyymi
Viidellä Tiagralla onnistuu vain käsityöt.
Tee ne vaikka vaimosi edessä.
Tähtää ja ruikkase nesteet vaimosi kasvoille. - Anonyymi
Aja se tigari paaliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171