Fyysinen kunto sitä luokkaa, että luulen saavani valinnan varaa armeijassa toivoessani koulutuksia. Yritän päästä puolen vuoden palvelukseen, jotta pääsisin mahdollisimman nopeasti töihin. Jos kumminkin saan lyhimmän palveluksen, voisin mennä jo keväällä opiskelemaan. Onko järkeä laittaa hakemuksessa poissaolevaksi syksyn ja kevään lukukausilta?
Tarvitsen kyllä lomaa kolmen vuoden jatkuvan työnteon jälkeen, kuukauden lomailen armeijan jälkeen, sit töihin, sit muutto yliopiston lähistölle, sit opinnot. Mielipiteitä? Opinnothan odottaa lakisääteisellä syyllä ilman mitään ongelmia. Ei aina tarttis kiirehtiä seuraavaan elämän vaiheeseen, omasta mielestä. En tiiä koituisko siitä mitään ongelmia jos koko vuoden lykkää.
Armeija alkaa kesällä, opinnot alkaisi syksyllä. Lykkään tietty opintoja, mutta kuinka paljon?
Anonyymi-ap
0
151
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623