Suuria yritykset

Anonyymi-ap

Aikoinaan katinkulta oli isoin hanke Vuokattiin,tuli ja on menny jo nurin välillä,oisko sitten hiihtoputki/lautaputki,nyt vaan romahti jq hiihtoputkella ei ole käyytöä,suljetaan käyyyäjien vähyyden vuoksi?
Vuokatin saha-alueelle piti tulla"jotain"suurta,supertietokone,ei taida olla yhtään tietokonetta.. Iso elokuvamaailma pyörii keskusteluissa? Pari vuotta aloitusta ooteltu?
Välillä oli thainuu kuvaukset..
Veroparatiisiksikin kutsuttu kylä,mistä näihin kaikkiin saisi työvoiman/sijoittajan..
Unohtui tietysti Euroopan isoim nikkelikaivos joka antaa väriä myös paikallisvesiin ja puoluekenttään..

Onko nämä selviytymis yrityksiä vai kuolinkouristeluja..

12

1057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vuokatin hiihtoputki on rakennettu Vuokatin arvokkaimelle rakennusmaalle ja alueelle. Purkaa joutaisi koko hiihtoputki pois.

• Anonyymi

Aikanaan kunta suunnitteli että uusi jäähalli olisi ollut vuokatin rinteen sisällä mutta siitä näköjään luovuttiin..

• Anonyymi

Mihin jäi se supertietokone vai mikö nyt oli tulossa sahan tontille,siitäkään ei ole kauaa.. Olikohan suunnitelmissa,että käyttää tenetivirran vettä,niinkuin nyt kajaaninjoen vettä kierrätetään..
      Hyppyrimäen suunnittelu talkin kaivos monttuun ja oliko vielä katettu...

• Anonyymi

Rakennettiinhan ihan kunnantalon nurkille puolikymmentä vuotta sitten hieno, viitisen miljoonaa maksanut keittiö ja ruokasali, nyt sieltä tehdään pian ruuat vain lasille. Ja kunnantalolaisille. Käyttöaste kohillaan.

• Anonyymi

Joskus on oma lentokenttä vilahdellu ja huoltoasema joensuun tiehaaraan kilpeläsen maille..Joka myös vastusti kovasti hiihtoputkea..

• Anonyymi

Olihan suuri kivitalo teh.tas.meijerillä taisi olla vaioliko tolsssssn teh.

• Anonyymi

Elokuvateatterissa oli sähkökatkos. Nyt ei voi näyttää elokuvia.

• Anonyymi

Jonkunlainen seikkailupuisto on myös ollu valkon kuvaputkitehdas,joka on nyt samalla teemalla laste seikkailupuisto ennen aikuisten seikkailulle tehty..Tais Sorsa aikoinaan keksiä tämän..

• Anonyymi

Kivitalo tehd tas olla T sen tehas kunta kusisiinä kolme sataa tuhatta ekua,

• Anonyymi

Kivitalo tehd tas kunnan johta lupasi maksaa Itse jos menee punileen.%%%%

• Anonyymi

Autojen testausrata piti laittaa jonnekkin.. Vuokativaaran ontoksi kaivertaminen.. Keskutan elävöittäminen ja uudostaminen,nyt lähtee viimmeesetkin yrittäjät jaa tilat tyhjenee..Oppilaitokset metsä/emäntäkoulu osattiin hävittää,saa nähfä nouseeko tontille jotain pysyvää ja hyödyllistä,kuten toi oppilaitosten osaaminen jolle olisi yhä kysyntää,niiden mukana meni myös tutkimusasema...Nuoriso ja asukkaat..Tuskin hollywoodin väki muuttaa tilalle..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3784
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3395
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2751
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2408
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1859
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1769
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1736
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1397
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1198
    Aihe