Suuria yritykset

Anonyymi-ap

Aikoinaan katinkulta oli isoin hanke Vuokattiin,tuli ja on menny jo nurin välillä,oisko sitten hiihtoputki/lautaputki,nyt vaan romahti jq hiihtoputkella ei ole käyytöä,suljetaan käyyyäjien vähyyden vuoksi?
Vuokatin saha-alueelle piti tulla"jotain"suurta,supertietokone,ei taida olla yhtään tietokonetta.. Iso elokuvamaailma pyörii keskusteluissa? Pari vuotta aloitusta ooteltu?
Välillä oli thainuu kuvaukset..
Veroparatiisiksikin kutsuttu kylä,mistä näihin kaikkiin saisi työvoiman/sijoittajan..
Unohtui tietysti Euroopan isoim nikkelikaivos joka antaa väriä myös paikallisvesiin ja puoluekenttään..

Onko nämä selviytymis yrityksiä vai kuolinkouristeluja..

12

989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuokatin hiihtoputki on rakennettu Vuokatin arvokkaimelle rakennusmaalle ja alueelle. Purkaa joutaisi koko hiihtoputki pois.

    • Anonyymi

      Aikanaan kunta suunnitteli että uusi jäähalli olisi ollut vuokatin rinteen sisällä mutta siitä näköjään luovuttiin..

    • Anonyymi

      Mihin jäi se supertietokone vai mikö nyt oli tulossa sahan tontille,siitäkään ei ole kauaa.. Olikohan suunnitelmissa,että käyttää tenetivirran vettä,niinkuin nyt kajaaninjoen vettä kierrätetään..
      Hyppyrimäen suunnittelu talkin kaivos monttuun ja oliko vielä katettu...

    • Anonyymi

      Rakennettiinhan ihan kunnantalon nurkille puolikymmentä vuotta sitten hieno, viitisen miljoonaa maksanut keittiö ja ruokasali, nyt sieltä tehdään pian ruuat vain lasille. Ja kunnantalolaisille. Käyttöaste kohillaan.

    • Anonyymi

      Joskus on oma lentokenttä vilahdellu ja huoltoasema joensuun tiehaaraan kilpeläsen maille..Joka myös vastusti kovasti hiihtoputkea..

    • Anonyymi

      Olihan suuri kivitalo teh.tas.meijerillä taisi olla vaioliko tolsssssn teh.

    • Anonyymi

      Elokuvateatterissa oli sähkökatkos. Nyt ei voi näyttää elokuvia.

    • Anonyymi

      Jonkunlainen seikkailupuisto on myös ollu valkon kuvaputkitehdas,joka on nyt samalla teemalla laste seikkailupuisto ennen aikuisten seikkailulle tehty..Tais Sorsa aikoinaan keksiä tämän..

    • Anonyymi

      Kivitalo tehd tas olla T sen tehas kunta kusisiinä kolme sataa tuhatta ekua,

    • Anonyymi

      Kivitalo tehd tas kunnan johta lupasi maksaa Itse jos menee punileen.%%%%

    • Anonyymi

      Autojen testausrata piti laittaa jonnekkin.. Vuokativaaran ontoksi kaivertaminen.. Keskutan elävöittäminen ja uudostaminen,nyt lähtee viimmeesetkin yrittäjät jaa tilat tyhjenee..Oppilaitokset metsä/emäntäkoulu osattiin hävittää,saa nähfä nouseeko tontille jotain pysyvää ja hyödyllistä,kuten toi oppilaitosten osaaminen jolle olisi yhä kysyntää,niiden mukana meni myös tutkimusasema...Nuoriso ja asukkaat..Tuskin hollywoodin väki muuttaa tilalle..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe