Miksi te idän ihailijat edelleen käytte rajan takaisessa köyhässä kehitysmaassa.

Anonyymi-ap

Normaalit isänmaalliset ja järkevät suomalaiset eivät käy siellä tankkaamassa, ostoksilla, eivätkä minkäänlaisilla muillakaan asioilla.

45

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun tyttöystävä asuu siellä ja pistää visat kuntoon.

      • Anonyymi

        Millainen surkimus ei saa suomalaista tyttöystävää, vaan joutuu tyytymään huonoon korvikkeeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen surkimus ei saa suomalaista tyttöystävää, vaan joutuu tyytymään huonoon korvikkeeseen?

        Minä tuen putinia joka reisulla se ihan ok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tuen putinia joka reisulla se ihan ok

        Sinulla on vikaa korviesi välissä.
        Miksi et jää siihen köyhään kehitysmaahan lopullisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen surkimus ei saa suomalaista tyttöystävää, vaan joutuu tyytymään huonoon korvikkeeseen?

        Varakas surkimus joka ei halua suomalaisen naisen pomputettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varakas surkimus joka ei halua suomalaisen naisen pomputettavaksi.

        Kyllä suomalaiselle naiselle pärjää jos on tippaakaan mies. Pompotettavaksi voi joutua jos ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen surkimus ei saa suomalaista tyttöystävää, vaan joutuu tyytymään huonoon korvikkeeseen?

        Venäläiset naiset ovat suomalaisia ryhävalaita kauniimpia☺️☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläiset naiset ovat suomalaisia ryhävalaita kauniimpia☺️☺️

        Noin kommentoi syrjäytynyt peräkamarin poika, joka ei kelpaa suomalaisille naisille.

        Harmittaahan se varmasti, kun joutuu tyytymään huonoihin korvikkeisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläiset naiset ovat suomalaisia ryhävalaita kauniimpia☺️☺️

        Minusta, tilanne on muuttunut,ukrainalaisia on tullut tänne aika paljon.......hyvät mahdollisudet meille....ja viisumiki rahat säästää.....
        PS.Heitä on helppo erotta ryhävalaiden keskenään.


    • Anonyymi

      Ne on just näit äitin pullamössöjä jotka yrittävät
      päteä kehitys-terroristi maassa

      • Anonyymi

        Täysiä idiootteja ovat kun pitää ryssiin mennä. Voivat todella jäädä sinne.


    • Anonyymi

      No tankataan sitten Teboililla. Samahan se on mitä kautta ne rahat menee Venäjälle ;)

      • Anonyymi

        Teboil myy bensaa, jotta venäläiset kriminaalit pääsevät raiskaamaan Ukrainaan kristittyjä äitejä ja lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teboil myy bensaa, jotta venäläiset kriminaalit pääsevät raiskaamaan Ukrainaan kristittyjä äitejä ja lapsia.

        Teboil myy bensaa jotta me isänmaalliset suomalaiset pääsemme tankkaamaan 😁


      • Anonyymi

        Väärin. Siellä käydään halvan bensan vuoksi, ei Venäjän itsensä vuoksi. Naapurimaa maa voi olla vaikka Sudan jos sieltä vaan saa halpaa bensaa.

        Käytkö Lidlissä sen vuoksi että saat sieltä halvalla jotain, vai sen vuoksi kun se on saksalainen kauppaketju? Aivan, sitähän minäkin.


    • Anonyymi

      Natsi-Venäjän veribensaa tankkaavat ovat sivistyneen yhteiskunnan saastaa.

      • Anonyymi

        Se bensa on 98:sia.


      • Anonyymi

        Useimmat suomalaiset ovat tuosta asiasta aivan samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Taijat olla ainut tolkun ihmine sielä ku tajuut asian.

      • Anonyymi

        Shell tai Abc, Neste ja St1 tankkaus paikoiksi......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shell tai Abc, Neste ja St1 tankkaus paikoiksi......

        Ja lounas Niinalta.....


    • Anonyymi

      Kuten olemme saaneet huomata, niin enää kuulee harvoin jonkun Teboilin laittaneen lapun luukulle. Tahtoo sanoa sitä, että ihmiset ovat jossain määrin palanneet takaisin alkupsykoosin mentyä ohitse. Toisekseen, kolmanneet maat vuotavat tälläkin hetkellä pakotteiden osalta…On pikkusen isompi juttu kuin Teboililla tankkaamiset…

      • Anonyymi

        X-niskan tepoil elää viimeisillään kohta on laudat ikkunoissa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        X-niskan tepoil elää viimeisillään kohta on laudat ikkunoissa !

        Ei se kyllä siltä näytä. Mistä tietosi ovat peräisin?


    • Anonyymi

      Normaalit ihmiset eivät ole koskaan tankanneet Teboililla, eivätkä ole käyneet itärajamme takaisessa takapajulassa.

      Imatralla normaaleja ihmisiä taitaa olla hyvin vähän.

      • Anonyymi

        Meitä normaaleja on hyvinkin paljon jotka tankkaavat Teboililla. Nyt ja jatkossakin.


    • Anonyymi

      Minulla on sähköauto ja olen raitis eunokki!!😂😂

    • Anonyymi

      Pidä sinä viherpunikki suu kiinni ja maksa ohisalon perheelle rahaa kun tankkaat Suomessa.halvempi bensa kelpaisi sinullekin mutta nuo periaatteet rajoittaa köyhää elämääsi

      • Anonyymi

        Pidä sinä VKK:lainen itse se naamasi ummessa.
        Minä olen aina äänestänyt kokoomusta, enkä voi käsittää että teitä idän ihailijoita on edes olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä VKK:lainen itse se naamasi ummessa.
        Minä olen aina äänestänyt kokoomusta, enkä voi käsittää että teitä idän ihailijoita on edes olemassa.

        Kyllä närästää kun joku saa jotain halvemmalla.


      • Anonyymi

        Ihan sama, kunhan omat raha säästyy. Maksa sinä verot suomeen, niin ne pumpataan afrikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama, kunhan omat raha säästyy. Maksa sinä verot suomeen, niin ne pumpataan afrikkaan.

        Normaalit isänmaalliset suomalaiset eivät tue itärajamme takaista kehitysmaata missään asiassa.

        Lienet todella yksinkertainen, kun et ymmärrä edes näin yksinkertaista asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalit isänmaalliset suomalaiset eivät tue itärajamme takaista kehitysmaata missään asiassa.

        Lienet todella yksinkertainen, kun et ymmärrä edes näin yksinkertaista asiaa.

        Bensan tankkaamisella ja isänmaallisuudella ei ole mitään tekemistä keskenään. Vai pitääkö Norjan reissulla tulla välillä suomeen tankkaamaan jotta pidetään isänmaallisena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bensan tankkaamisella ja isänmaallisuudella ei ole mitään tekemistä keskenään. Vai pitääkö Norjan reissulla tulla välillä suomeen tankkaamaan jotta pidetään isänmaallisena?

        Norjassa tankkaaminen on aivan eri asia kuin itärajan takaisessa diktatuurissa tankilla käyminen.

        Norjassa tankkaamalla kun ei tule samalla rahoittaneeksi minkään valtion laitonta hyökkäyssotaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Norjassa tankkaaminen on aivan eri asia kuin itärajan takaisessa diktatuurissa tankilla käyminen.

        Norjassa tankkaamalla kun ei tule samalla rahoittaneeksi minkään valtion laitonta hyökkäyssotaa.

        Ei ole. Tankkaaminen ei liity isänmaallisuuteen millään muotoa. Ei ole koskaan liittynyt. Keksitkö vielä kauempaa hakea tukea närästyksellesi?

        Ja se mitä joku rahoittaa tai on rahoittamatta, ei kuulu sinulle mitään. Hoidat vaan omat asiasi niin kaikki menee hyvin.


    • Anonyymi

      Tankkaan sieltä mistä halvalla saan. Sinun mielipiteesi ei kiinnosta minua tippaakaan. Syö tuskaasi vaikka sitruuna, sillä minua elämä höllii.

      • Anonyymi

        Vain todelliset typerykset ja älykääpiöt tankkaavat nykyään Teboililla ja vieläkin yksinkertaisemmat raukat käyvät tankkaamassa itärajamme takaisessa takapajulassa.

        Itärajan läheisyydessä niitä peräkamarin poikia ja typeryksiä tunnetusti on suorastaan pilvin pimein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain todelliset typerykset ja älykääpiöt tankkaavat nykyään Teboililla ja vieläkin yksinkertaisemmat raukat käyvät tankkaamassa itärajamme takaisessa takapajulassa.

        Itärajan läheisyydessä niitä peräkamarin poikia ja typeryksiä tunnetusti on suorastaan pilvin pimein.

        Osaatko keskustella muuten kuin menemällä henkilökohtaisuuksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko keskustella muuten kuin menemällä henkilökohtaisuuksiin?

        Eräät eivät näytä ymmärtävän asioita, ellei niistä asioista käytetä selkokieltä.

        Teboililla tai itärajan takaisessa diktatuurissa tankkaaminen on nykyään hyvin vastuutonta touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräät eivät näytä ymmärtävän asioita, ellei niistä asioista käytetä selkokieltä.

        Teboililla tai itärajan takaisessa diktatuurissa tankkaaminen on nykyään hyvin vastuutonta touhua.

        Mitä selkokieltä älykääpiöksi haukkuminen on? Se että tunnet tarvetta haukkua, kertoo vain sinun ajatusmaailmasta.

        On todella tyhmää käydä haukkumaan toista ihmistä sen vuoksi että hän tekee asiat eri tavalla kuin sinä.


      • Anonyymi

        Pasi olet bensakuningas!!! Recpect. Sul on munaa olla piittaamatta toisten mielipiteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä selkokieltä älykääpiöksi haukkuminen on? Se että tunnet tarvetta haukkua, kertoo vain sinun ajatusmaailmasta.

        On todella tyhmää käydä haukkumaan toista ihmistä sen vuoksi että hän tekee asiat eri tavalla kuin sinä.

        Tyhmää on se, että tukee laitonta ja raakalaismaista hyökkäyssotaa käyvää diktatuuria tankkaamalla Teboililla tai jopa itärajan takaisessa kehitysmaassa.

        Molemmissa tapauksissa rahat loppupeleissä valuvat Putlerin sotakassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmää on se, että tukee laitonta ja raakalaismaista hyökkäyssotaa käyvää diktatuuria tankkaamalla Teboililla tai jopa itärajan takaisessa kehitysmaassa.

        Molemmissa tapauksissa rahat loppupeleissä valuvat Putlerin sotakassaan.

        Mitä sitten? Jokainen tekee elämässään omat valintansa. Mene ulisemaan kolmansiin maihin jos tekee mieli pitää moraalisaarnoja. Niissä maissa ollaan kertaluokkaa isompien asioiden äärellä kuin jonkun imatralaisen Teboililla käynnit.


    • Anonyymi

      Miksi VOISSAPAISTETUT syö Suomalaista ilmaista leipää ja vie jopa leipäpalan suomilapsen suusta ? Eikö putella ole edes leipää antaa omilleen , että niiden pitää tulla leipäjonoon etuilemaan ?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe