Oliko kellään heilaa Helluntaina?
Ikävä kyllä jos oli, joutuu luuhaamaan heilansa kanssa koko kesän ;).
Itse en uskaltautunut tansseihin eilen koska halua olla vapaa koko kesän.
Hyvää Helluntai-iltaa!
3
228
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei heilaa helluntaina on juhannuksena jono.
Kaksi tanssi iltaa takana.
Vanhoja miehiä tyrkyllä joten ei nappaa.
Orkesterin pojat 😋 silmän iloa löytyi. Kiitos.
Kemiaa 😍
Mut hei ei se riitä
et on mukavaa
sen täytyy olla paljon parempaa
🫂
Siinä täytyy olla rakkautta
siinä täytyy olla unelmii
mannapuuroa ja mansikkaa
juuri oikeenlaista kemiaa
sen täytyy joskus satuttaa
sen täytyy voida naurattaa
ei siitä muuten mitään tuliskaan
ilman oikeenlaista kemiaa
sitä haetaan - vielä on kesää jäljellä 😁- Anonyymi
Jos ei heilaa helluntaina, ei aidsia adventtina :D
- Anonyymi
Kenenkään kanssa ei joudu luuhaamaan yhtään enempää jos ei halua. Ei siihen mitkään vanhan kansan ikivanhat sanonnat pakota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818