Nyt on viimeiset hetket ilmoittautua

Anonyymi-ap

opettajien kursseille. Muistakaahan että opettajan ammatti vaatii aina kursseja. Ei ole mitään ammatia missä ei lisä koulutusta arvi, opet varsinkin kursseille nyt. Loma on liian pitkä teillä varsinkin kaljotteluun ja ravintoloissa juoksemiseen.

Jos ei kursseille pääse, koulun siivous on asia, mihin voi ilmoittautua. Mars siivoomaan pihaa tai koulurakennusta.

Huonot opet on ilmiö, heitä riittää. Kurssit pakolliseksi, 5 viikkoa voi hyvin kurssittautua. Kaljalle kylä ehtii vielä. Ammattitaidottomat opet on raisie.

3

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noh... kaljakuppilat ne on kivammat opettejien mielestä ja kännäilyt kun käytöskurssit ja lisäkurssit aiheesta kuin aiheesta. Koulun siivouskin olisi täysjärkistä hommaaa verrattuna kännäilyyn. 2,5 kk lomalla kyllä ehtii kljaa kipata...

Ei ihme et koulu menee alaspäin kun pätevyys puuttuu opettajista.
      Itse olen ollut koulussa töissä ja erilaisissa toimistoissa, ja aina käynyt kesäkursseja ja työn ohessa kin, minusta on upeaa kouluttautua ja osta uusia asioita. Ihmettelen nyky opettajia jotka luistaa näistä sivistyksen koulutuksista. Jos olisin reksi, vaatisin kaikkia käymään kesällä 1 kk pakollisen kesäkurssin ja työn ohessa. Taidanpa opsikella vielä reksiksin, ja pistää koulut ojennukseen.

t. tuleva keksi

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😍 ­N­­y­m­f­­­o­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17873722q

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Eikö kukaan opetaj ole sisvistämää itseään tai siivoomassa koulua? No eipä tietenkään, kaljottelu on kivampaa. Töitä koulussa 4-5 t päivä, ei luulis tiden rasittavan. Hm, kuin moni ope on oikeella alalla? Ovat tainneet valita työn piiiiitkien lomien takia 3 kk kesällä ja 2 vk keväällä ja syksyllä yhteensä!! No palkat on isot ja ruoka ilmaista koulussa, niin eipä se muuta tarvi. Kivaa kesää ja älääkaljotelko enää elokuusssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      73
      5027
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3535
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      40
      3426
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      51
      2984
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2748
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2219
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2081
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1990
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      408
      1610
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1528
    Aihe