Nyt on viimeiset hetket ilmoittautua

Anonyymi-ap

opettajien kursseille. Muistakaahan että opettajan ammatti vaatii aina kursseja. Ei ole mitään ammatia missä ei lisä koulutusta arvi, opet varsinkin kursseille nyt. Loma on liian pitkä teillä varsinkin kaljotteluun ja ravintoloissa juoksemiseen.

Jos ei kursseille pääse, koulun siivous on asia, mihin voi ilmoittautua. Mars siivoomaan pihaa tai koulurakennusta.

Huonot opet on ilmiö, heitä riittää. Kurssit pakolliseksi, 5 viikkoa voi hyvin kurssittautua. Kaljalle kylä ehtii vielä. Ammattitaidottomat opet on raisie.

3

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noh... kaljakuppilat ne on kivammat opettejien mielestä ja kännäilyt kun käytöskurssit ja lisäkurssit aiheesta kuin aiheesta. Koulun siivouskin olisi täysjärkistä hommaaa verrattuna kännäilyyn. 2,5 kk lomalla kyllä ehtii kljaa kipata...

      Ei ihme et koulu menee alaspäin kun pätevyys puuttuu opettajista.
      Itse olen ollut koulussa töissä ja erilaisissa toimistoissa, ja aina käynyt kesäkursseja ja työn ohessa kin, minusta on upeaa kouluttautua ja osta uusia asioita. Ihmettelen nyky opettajia jotka luistaa näistä sivistyksen koulutuksista. Jos olisin reksi, vaatisin kaikkia käymään kesällä 1 kk pakollisen kesäkurssin ja työn ohessa. Taidanpa opsikella vielä reksiksin, ja pistää koulut ojennukseen.

      t. tuleva keksi

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­N­­y­m­f­­­o­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17873722q

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Eikö kukaan opetaj ole sisvistämää itseään tai siivoomassa koulua? No eipä tietenkään, kaljottelu on kivampaa. Töitä koulussa 4-5 t päivä, ei luulis tiden rasittavan. Hm, kuin moni ope on oikeella alalla? Ovat tainneet valita työn piiiiitkien lomien takia 3 kk kesällä ja 2 vk keväällä ja syksyllä yhteensä!! No palkat on isot ja ruoka ilmaista koulussa, niin eipä se muuta tarvi. Kivaa kesää ja älääkaljotelko enää elokuusssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe