Mieheni kaveri vihitään 18.6.2023.
Mieheni järjestää polttarit sulhaselle 16.6.2023.
Ollaan oltu aina välillä 1N & 2M kimppaa.
Nyt mieheni ehdotti että sulhanen saisi käyttää kortsunsa kanssani.
Vielä enemmän hämmästyin kun hän haluaisi että olisin koko polttari porukan kimppanainen.
Olisin kaikkien viiden miehen kanssa ja sulhanen olisi häihin asti meillä "hoidossa".
Morsiain ei ole ainakaan vielä kovin tuttu meille että sen suhteen ei olisi tunnon vaivoja.
Sulhasen kanssa voisin mielelläni olla.
Olen vähän kauhuissani kun kolmen muun miehen puolisot tunnemme melko hyvin.
Harmittaa kun ei osaa päättää. suostuisko vai ei?
Suostua vai ei
Anonyymi-ap
4
1309
Vastaukset
- Anonyymi
Sairasta
- Anonyymi
Sulhanen kysyi minulta saako hän seksiä minulta polttareissa kun minun miehelle se sopii.
Lupasin sulhaselle jos olemme kaksistaan tai korkeintaan kolmistaan.
Annoin sulhaselle tutustumis seksiä sopimuksen sinetöinniksi. - Anonyymi
Suostuin sulhasen kanssa seksiin mutta vain kaksistaan.
Mieheni joutui menemään toisen kaverin luokse että saimme olla kaksistaan rauhassa.
Hän on hyvin harjoitellut hääyötä varten kanssani toivottavasti morsiain on tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1354779Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa703340"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1053215Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma402649Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282322- 1141634
- 491146
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3401130- 49882
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55701