Millainen yritys NVN-Kuljetus Oy on työnantajana? Onko reilut ja mukavat työkaverit ja esimiehet? Pidetäänkö kalusto ja välineet kunnossa? Kerro kaikki. Muista mainita myös plussat, ei tehdä tästä pelkkää haukkumaketjua.
NVN-kuljetus Oy, millainen työnantajana?
20
3124
Vastaukset
- Anonyymi
Yrityksellä ei kai mene kauheen hyvin kun omistaja ajelee 20v romu toyotalla
- Anonyymi
Ja ajatella että mittarissa kohta 400tkm😂😂😂
- Anonyymi
Miten pomon auto vaikuttaa firmaan? Pitäisikö olla 200t€ uusi mersu että firma pärjää. Valoja päähän.
- Anonyymi
Mukavat työkaverit, palkka joka toinen perjantai,, autot ei uusia muttei ihan romujakaan.
- Anonyymi
Palkka ainakin puuttuu kaikista ilmoituksiata niin voisi luulal ettei ole kaksinen.
- Anonyymi
Palkka AKT - tessin mukainen.
- Anonyymi
Useamman vuoden ollu töissä, hyvin toimii kaikki. Palkka tulee ajallaan ja oikein (tes mukaisesti), mukavat työkaverit ja pomo.
- Anonyymi
Firmassa nykyään töissä ja homma toimii hyvin. Kalusto ok kilometreihin nähden, toki vikoja tulee mikä oletettavaa kun autoilla ajetaan monia satoja kilometrejä päivän aikana eli ihan normaalia kuuluvia osia menee. Työkaverit mukavia ja hyvin pääsee porukkaan sisälle kun vaan itsekin osaa olla sosiaalinen. Pomo on rento ja ymmärtäväinen! Kun hommat tekee hyvin niin eiköhän pärjää.
- Anonyymi
Pomo on kiero kuha toiset hoitaa sen työt nii kaikki hyvin mutta mikäli apua tarvitsisi ei pysty.
Ajoneuvot on loppuu poljettuja Mersuja että mittaristo ja ohjaus kusee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pomo on kiero kuha toiset hoitaa sen työt nii kaikki hyvin mutta mikäli apua tarvitsisi ei pysty.
Ajoneuvot on loppuu poljettuja Mersuja että mittaristo ja ohjaus kusee.Itse saanut vapaata pitää kun tarvinnut ja pyytänyt asiallisesti. En sinusta tiedä mutta selkeästi sinulla on jäänyt paska maku suuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse saanut vapaata pitää kun tarvinnut ja pyytänyt asiallisesti. En sinusta tiedä mutta selkeästi sinulla on jäänyt paska maku suuhun.
Työvuorolistat ilmestyvät sunnuntaina, joten on turha edes yrittää vaikuttaa omaan arkiviikon aikatauluun, vaan mennään aina pomon mieltymysten mukaan, pyytelyistä huolimatta. Vähemmästäkin jää paska maku...
- Anonyymi
Samaa mieltä. Itse olen saanut aina vapaata kun oon tarvinnut.Olen itse ainakin ollut tyytyväinen. Palkka tulee säännöllisesti.
- Anonyymi
Valitettavasti kyseisen yrityksen käytännöt, kuten suhteellisen huonokuntoiset autot, epäasialliset työskentelyolosuhteet, myöhään lähetetyt työvuorolistat ja ongelmallinen työvaatteiden saanti, tekevät työskentelystä haasteellista. Tällaiset lähtökohdat heijastuvat työntekijöiden viihtyvyyteen ja jaksamiseen työssä. Olisi olennaista, että yritys keskittyisi enemmän työntekijöidensä tarpeisiin ja tarjoaisi paremmat työolosuhteet.
- Anonyymi
Eiks Nvn oo just yks harvoista turun alueen kuljetusfirmoist joka tarjoo kaikille ihan viimisenpääl työvaatteet? Mulla ainakin postin sekä NvN oma takki sekä t paidat, hupparit, pipo, lippis ja kahdet työhousut. Kengät oon saanu mennä ostamaan ite nvn laskuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks Nvn oo just yks harvoista turun alueen kuljetusfirmoist joka tarjoo kaikille ihan viimisenpääl työvaatteet? Mulla ainakin postin sekä NvN oma takki sekä t paidat, hupparit, pipo, lippis ja kahdet työhousut. Kengät oon saanu mennä ostamaan ite nvn laskuun.
Eiks sielt saa Nvn kalsareita :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa. Vai semmoset on tuntemukset sulla NvN-kuljetuksesta työvaatteiden saannin osalta..?
Kyllä mun yks kaveri sai viime kesänä tapella toimitusjohtajan kanssa kaksi kuukautta työvaatteista, ennen, kuin ne sai. Ja lopulta se "työtaistelu" kärjistyi siihen pisteeseen, että kaveri teki omat ratkaisunsa työvaatteiden osalta, mikä johti siihen, että menetti työpaikkansa.
On hauska saada tietää, että nykyään on NvN-kuljetus Oy;ssa ainakin työvaateasiat kunnossa. Viime kesänä ei ollut.
- Anonyymi
Nykyään siellä saa työvaatteet ihan pyytämättäkin. Työvuorolistat tulee hyvissä ajoin ja vapaata saa ku pyytää. Ite ainaki saanu aina vapaata ku pyytää ja työnantaja on suht reilu. Mun mielestä pätee se, et jos sä oot reilu myös työnantaja on reilu. Jos taas ite jotai aukoo päätään sitä samaa saa ite.
- Anonyymi
Kalustoa koittaa pitää kunnossa 1 mies mikä on sinänsä vitsi kun ottaa huomioon että hän ajaa myös reittejä.Autoja on sentään n.50 kpl ja niissä riittää korjattavaa.Kaverin pitäisi pysyä korjaamolla eikä auton ratissa.Palkka kuulemma tulee aina kun pitää ja työvaatteista pidetään kuulemma hyvää huolta
- Anonyymi
Sellaista siellä on aina vaikuttanut olevan. Tässä näkee selvästi työnantajan prioriteetit
- Anonyymi
Suurin osa korjauksista tehdään kai veholla. Yks kaveri tekee korjaamolla jotain pienempiä remppoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312122Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101798Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601396Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 581015
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824