Toimiiko blz tyyppiset pelit samalla lailla kun jar tyyppiset pelit??
N_Gage QD
6
333
Vastaukset
- Heke
noniin kerronpa jutun ne jar pelit meinaa asennettui pelejä ja niitä ei voi pelata jos pistää suoraan kortille tai normaaliin gageen.
BLZ meinaa pelii jota ei oo asennettu ja siihen tarvii sellasen blinztap ohjelman siinäpä tietoo on kiva auttaa :D niin ja sit viel mulla ois kysyttävää että millä ohjelmalla voi muuntaa avit koneella niin että niitä vois kattoo gagessa- Mewwi
PC Sutella ainakin mun omalla
- Mie vaan
Mulla on aika hyvä N-Gage QD:ee, laitoin siihen tietokoneelta JAR tiedostoisen pelin ja se toimi sillä, Mahtavaa!!
- Heke
Mie vaan kirjoitti:
Mulla on aika hyvä N-Gage QD:ee, laitoin siihen tietokoneelta JAR tiedostoisen pelin ja se toimi sillä, Mahtavaa!!
täähän on ihmeellistä mutta jäi askarruttaan toi pc suite onko se se ohjelma joka tuli qd:n mukana vai onko se joku muu.
- Mewwi
Heke kirjoitti:
täähän on ihmeellistä mutta jäi askarruttaan toi pc suite onko se se ohjelma joka tuli qd:n mukana vai onko se joku muu.
Se Tuli kaken mukana
- Heke
Mewwi kirjoitti:
Se Tuli kaken mukana
mulla oli sellane levyke ja siinä ei tainu musta olla mitään erikoista mut jos tiiätte miten sitä käytetään tai miten se tomiii ja saako siltä levyltä pelejä tai kuia kertokaa topicciin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424676- 562307
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2571673Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2671665Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087- 671083