Toimiiko blz tyyppiset pelit samalla lailla kun jar tyyppiset pelit??
N_Gage QD
6
369
Vastaukset
- Heke
noniin kerronpa jutun ne jar pelit meinaa asennettui pelejä ja niitä ei voi pelata jos pistää suoraan kortille tai normaaliin gageen.
BLZ meinaa pelii jota ei oo asennettu ja siihen tarvii sellasen blinztap ohjelman siinäpä tietoo on kiva auttaa :D niin ja sit viel mulla ois kysyttävää että millä ohjelmalla voi muuntaa avit koneella niin että niitä vois kattoo gagessa- Mewwi
PC Sutella ainakin mun omalla
- Mie vaan
Mulla on aika hyvä N-Gage QD:ee, laitoin siihen tietokoneelta JAR tiedostoisen pelin ja se toimi sillä, Mahtavaa!!
- Heke
Mie vaan kirjoitti:
Mulla on aika hyvä N-Gage QD:ee, laitoin siihen tietokoneelta JAR tiedostoisen pelin ja se toimi sillä, Mahtavaa!!
täähän on ihmeellistä mutta jäi askarruttaan toi pc suite onko se se ohjelma joka tuli qd:n mukana vai onko se joku muu.
- Mewwi
Heke kirjoitti:
täähän on ihmeellistä mutta jäi askarruttaan toi pc suite onko se se ohjelma joka tuli qd:n mukana vai onko se joku muu.
Se Tuli kaken mukana
- Heke
Mewwi kirjoitti:
Se Tuli kaken mukana
mulla oli sellane levyke ja siinä ei tainu musta olla mitään erikoista mut jos tiiätte miten sitä käytetään tai miten se tomiii ja saako siltä levyltä pelejä tai kuia kertokaa topicciin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35858Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 48683
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94662Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635