Moikka!
Onko täällä ketään kuka olisi aloittanut hormonihoitoja itsenäisesti, ilman lähetettä polille? Millä valmisteilla sen olette tehneet ja minkälaisiin tuloksiin olette päässet? Onko tullut pahoja haittavaikutuksia? En nyt tarkoita mitään puerariaa yms. vaan oikeita hormoneja, toki jos joku näillä luontaisilla on päässyt hyviin tuloksiin niin saahan niitäkin tietysti sitten mainostaa!
Itse olen alkanut harkitsemaan, syistä joita en nyt tässä sen enempää ala avaamaan. Tiedän että hommassa on omat riskinsä, joten jätettään sitäkin koskevat viestit mielellään keskustelun ulkopuolelle.
Itse hankitut hormonit
Anonyymi-ap
1
472
Vastaukset
- Anonyymi
Aikoinaan tämä oli todella yleistä, silloin, kun hoitoihin pääsy oli vaikeaa tai hidasta. Itseltäni siis Mattila kysyi 20 vuotta sitten ihan kasuaalisti olenko jo aloittanut hoidot itsenäisesti, kun olin joutunut odottamaan aikaa hänelle n.vuoden. Nykytilanteesta en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599698K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765462Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1555075PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *654757- 1892268
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112175Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001799- 881498
- 211341
- 411103