Novelli vaan

Anonyymi-ap

Opiskelukaverini Vekan kanssa päätimme kevään ison tenttisuman jälkeen lähteä risteilylle tuulettumaan. Molemmat olimme reippaita akateemisia sinkkumiehiä, mutta naisonni ei ollut ollut niin hyvä, etteikö se olisi saanut olla paljon parempikin. Puleerasimme itsemme sellaiseen kuntoon että näyttäisimme paremmiltakin naistenmiehiltä ja lähdimme maleksimaan promenadikannelle. Nyt piti saada tyttöä ja vähän äkkiä.

Piakkoin saimmekin kiikariin sopivan kohteen: kolme hädin tuskin täysi-ikäistä neitoa abiristeilyllä. Liha oli nuorta ja kiinteää ja kasvot kauniita. Haarojen välissä saattoi aavistaa sykkivän ja kukkivan himon ruusun, ja tyttöjen vaatetus oli sopivan paljastava. Kovuus tuntui kyrvässä kun silmäilimme noita neitoja. Rennosti läppää heittämällä pääsimme nopeasti jutun päälle, ja kohtsiltään kuljimme yhtenä viiden porukkana paikasta paikkaan, kahvilasta taxfree-kauppaan.

Tytöistä Tiia oli pieni ja suloinen blondi, Petra oli ristiverinen ja sen verran pitkä ja solakka että hänessä olisi ollut mallin ainesta jos hän ei olisi ollut kasvoiltaan pikemminkin avoin ja ystävällinen kuin kylmän ja kalsean kaunis. Sarikin oli vaalea, mutta hän oli ennen muuta uhkea: tissejä ja persettä riitti ja hän oli myös sen verran rento regina että hänen saattoi uskoa olevan niitä tyttöjä joita monet huorittelevat mutta jotka eivät ota maksua. Seuranakin hän oli ihan mukava ja ajatus rivosta panosta hänen kanssaan tuntui pikemminkin luontevalta kuin kiihottavalta. Ai että saisi kähmiä noita tissejä ja pakaroita, työntää siittimensä sisälle ja roiskauttaa rojut torveen.

Sari tosiaan kiihotti minua, mutta Tiiassa oli jotain aseistariisuvaa. Otin hänet kainalooni heittämällä jotain läppää siitä, että hän vaikutti passelin kokoiselta. Hän ei ollenkaan vastustellut, ja pian olimme kuin vanha pari. Meillä Vekan kanssa oli tietysti hytti, mutta tytöillä vain kansipaikka, ja heitä kiinnosti päästä hyttivieraiksi. Me "herrasmiehinä" tietysti hyväksyimme tällaisen pyynnön, ja kun ilta pimeni, olimme kaikki Vekan ja minun hytissä.

"Mä taidan mennä suihkuun", Sari sanoi, "on tullu vähän hiki tässä kannella lampsiessa." Maailman luonnollisimpana asiana hän heitti vaatteet päältään ja siirtyi kylppärin puolelle. Uhkeat tissit ja perse vilahtivat kiihottavasti, kun hän astui suihkun alle. Oi että olisi mukava nähdä omat spermat tuolla hehkuvalla iholla.

"Ohos", Veka sanoi. "Onpas siinä tytöllä komeat rinnat."

"Aina te miehet niistä tisseistä", Petra sanoi melkein surkealla äänellä. "Toi Sari saa aina kaikki miehet rinnoillaan."

"Kyl meille myös pimppa on tärkeä", minä sanoin siihen mahdollisimman asiallisella äänellä.

"Hyvä tietää", Tiia hihitti. Hän oli edelleen käsivarsillani ja aisti varmasti kyrpäni kovuuden vaatteiden läpi.

"Mäkin voisin stripata, jahka Sari tulee tuolta", Petra sanoi. "On tosi hikinen olo."

"Kauheita kiusauksia", minä virnuilin, "kun tytöt yksi toisensa jälkeen riisuutuu. Aiotko säkin mennä suihkuun Tiia?"

Tiia hihitti taas. "Tässä sun vieressä on ihan liian mukavaa jotta viittisin."

Kiitoksena tästi kohteliaisuudesta aloin pussata häntä, ja Tiia vastasi suukkoon. Aloin keentää häneltä vaatteita ja kaadoin hänet sängylleni, eikä hän hangoitellut vastaan - tätähän varten laivalle tultiin. Suutelin häntä nenänpäälle, suulle ja kaulaan, ja sitten aloin vähä vähältä riisua häntä ja etsiä uusia paikkoja pussattaviksi ja nuoltaviksi. Tiia alkoi huohottaa yhä kiihkeämmin, eikä hän enää hihittänyt, pikemminkin vikisi. ”Naithan sä mua kulta naithan”, hän kuiskaili korvaan.

Kehotusta totellen aloin riisua omiakin vaatteitani, kunnes paraatikuntoinen kyrpäni oli ulkona housuista ja pussasi Tiian pimpansuuta. ”Ihh”, Tiia vingahti ja levitti haarojaan niin levälleen kuin sai. ”Tuu sisään rakas tuu sisään”. Aloin työntää kaluani häneen ja tuntui kuin hän olisi vingahtanut nautinnon odotuksesta joka senttimetrillä. Lopulta kyrpäni oli niin syvällä kuin se oli mennäkseen ja aloin liikutella sitä hellästi edestakaisin, aluksi en kovin nopeasti, mutta sitten yhä vauhdikkaammin. Tiia ulisi suloisen himokkaasti ja hänen lantionsa myötäili kyrpäni survaisuja. Tuntui kuin kaluni olisi suurentunut joka survaisulla ja hänen voihkeensa kävi yhä hurjemmaksi.

”Nai mua nai mua rakas nai mua!” Tiia parkui eikä yhtään yrittänyt hiljentää ääntään. Tunsin munien takana kuinka roiskaus oli tulossa. Vähän arvelutti että ei ollut kortsua enkä tiennyt oliko Tiialla muuta ehkäisyä, mutta sitten unohdin koko maailman lukuun ottamatta itseäni, Tiiaa ja yhdessä leikkiviä sukuelimiäni. Minulta tuli ja tuli, ja tunsin kuinka Tiiakin saavutti hekumansa huipun. Ihana nuori nainen käsivarsillani suorastaan itki onnesta ja kähisi ”rakas, kulta, rakas”.

Lepäsimme hetken, mutta vaikka kaluni veltostui ja vetäytyi ulos Tiiasta, en aikonut vielä jättää häntä rauhaan. Aloin pussailla hänen nännejään samalla kun työnsin sormen hänen sisälleen, koukistelin sitä ja tärisytin rannettani. Tiia kiihottui saman tien uudelleen ja alkoi pian kiljahdella uuden

0

1899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        134
        5385
      2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        32
        3337
      3. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1867
      4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1840
      5. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        19
        1685
      6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        72
        1542
      7. Tietysti jokainen ansaitsee

        Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
        Ikävä
        12
        1443
      8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

        Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        11
        1326
      9. Haluisin suudella ja huokailla

        ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
        Ikävä
        16
        1317
      10. Miksi näin?

        Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
        Maailman menoa
        20
        1288
      Aihe