Jos tekisin kysymyksen: Mikä on paras pitkänmatkan pyörä. Siis sellainen missä on mukavaa istua, ja missä on suuri tankki, pieni kulutus, voimakas hiljainen ja vähän huoltoa vaativa kone, hyvät katteet ym. ym., vastaisi usea varmaan, että sehän on uusi Honda Goldwing. Jes jes! Voipi olla! Mutta tarkennetaan kysymystä sen verran, että jos rahaa on rajoitetusti, eli noin 8000-10.000€ niin minkä sillä ostaisit tuhansien km:n matkalle mieluiten. Tietysti saa olla käytetty, mutta ei mikään ikäloppu. Ja kokemuksen rintaäänellä perusteluja, olkaa hyvä! Kiitti!
Paras matkapyörä?
11
3495
Vastaukset
- 900 divari
Varma ja huoleton menijä. Kohtuullinen kulutus. Kardaani veto, ei ketju murheita. n 9000 ekulla saa tuoreen ja vähäajetun. Hyvä ajoasento (itse innostun joskus ajamaan 1000 km päivämatkoja, euroopan kierros 10 pv / 9000 km).
100 000 ajettuna pelaa kuin ajatus.- Matkamies
Kiitos kommentista. Jos 1000km jaksat ajaa sillä päivässä, ni kiinnostaa todella, mutta olen hiukan tietämätön. Mitä mallia tarkalleen ottaen tarkoitat?
- tätä
Matkamies kirjoitti:
Kiitos kommentista. Jos 1000km jaksat ajaa sillä päivässä, ni kiinnostaa todella, mutta olen hiukan tietämätön. Mitä mallia tarkalleen ottaen tarkoitat?
... Yamaha XJ 900 Diversion.
- timpuri
tarte olla kovin iso niin Honda Deaville 650, minusta pyörä kohdallaan, ison pyörän ominaisuudet, kardaani, nestejäähdytys , vakio laukut 3 kpl, voi pitää 120 km/t matkanopeutta 2 hengellä, ja saa alle 8000 eur pari vuotta vanhoja, uusi maksaa 12900.
- Jope
Tutkippa Suzuki GSF1200 S Bandit. Aika lähellä ettet jo uutta saa tuohon hintahaarukan yläpäähän. Ei ole kyykky,vääntöä piisaa,kate vakiona,helppo laittaa laukut.Käy ajamassa iso-bandiitti,tuli vaan ekkana mieleen.
- suzuki...
bandit varmaan yks parhaimpia pyöriä ja kohtuuhintaan
- Matkamies
suzuki... kirjoitti:
bandit varmaan yks parhaimpia pyöriä ja kohtuuhintaan
.. kommenteista, sain uutta ajateltavaa! Enpä ollut noita pyöriä edes vilkaissut vielä.. Nyt minulla on 600 Transalp, joten kiinnostaa nuo isokoneiset.
thanx - fj/fjr
Matkamies kirjoitti:
.. kommenteista, sain uutta ajateltavaa! Enpä ollut noita pyöriä edes vilkaissut vielä.. Nyt minulla on 600 Transalp, joten kiinnostaa nuo isokoneiset.
thanxItselläni on 94 mallinen fj ja siinä on mun mielestä hyvä matkapyörä. Voimaa riittää vaikka olis vaimo ja pakaasit matkassa. Jos rahaa on enemmän niin sitten fjr
- ironman2
BMW R 1100 RT, on hyvä tuohon hintahaarukkaan ja ajelee vaikka pari rautaperseajoa peräkkäin ;)
- 650km tänäänkin
Yksi lisä-ääni 1100rt:lle.
Säädettävä tuulilasi on mukava varuste ,abs jarruja unohtamatta.
Kulutus siinä 5-5,5l/100km ja iso tankki.
Helppo huoltaa itse.
Radion voi heittää kuikkaan ja saa kunnollisen hanska/tavaralokeron.
Kestää kuormaa ja takana säätöjä jousitukselle.
-painava mötkäle hitaassa ajossa.
-Tehopaino suhde heikko, mutta toimeen tulee.
-Täysikokoinen kypärä ei mahdu yhteenkään laukkuun. - ei ketjuille
Osta FJR tai K 1200S tai vanhempi K 1200RS bemari tai Hondan 1200/1300 pan european. Tai joku keppi/hihnavetoinen customi
Niissä on kardaani ja ne on matkapyöriä. Älä osta ketjuvetoista, karddanipyörä on ainu matkapyörä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023