Illan tullen ketjun uuden teen

Ja hyvää yötä toivotan. Ehkä nähdään jälleen huomenna... 🙂🌛🧘‍♂️

74

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      susi ymmärrätkö koskaan että muilla on myös oma elämä ja työt. Sinä roikut täällä olit siten lomalla tai töissä ja vaadit prinsessalta samaa eli jatkuvaa läsnäoloa täällä. Hän ei ole samanlainen kuin sinä joka roikkuu yhdessä ihmisessä kiinni. Prinsessalla on varmasti enemmän ihmissuhteita kuin sulla. Anna prinsessan käydä töissä tai opiskella ja vaadi häntä olemaan täällä jatkuvasti. Heti pitää itkeä jos hän ei ole pitämässä sulle seuraa. Koita hyvä mies oppia hyväksymään että muilla on myös oma elämä ja sinä et ole heidän ainoa elämänsä.

      • Kyllä ymmärrän. En ole vaatinut häntä tai ketään muutakaan olemaan täällä aina.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä ymmärrän. En ole vaatinut häntä tai ketään muutakaan olemaan täällä aina.

        Sanoit että prinsessa ei ole ollut koko päivä täällä. Mikä velvollisuus hänen on pitää sulle seuraa. Hanki oikeesti itsellesi elämä kuten muilla on. Sun elämä on prinsessan varassa ja oletat että hän pitää sulle seuraa täällä vuosikaudet.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­­N­­­y­­­m­­­f­o­­m­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17875371p

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Täällä olen ei hätää 😃

      • Minä olen vähän aikaa salilla. 😃


      • Anonyymi

        Susi odotti koko päivän ja nyt kun olis paikalla niin kuntosali oli sitten se parempi vaihtoehto koko päivän odottamisen jälkeen.


      • Anonyymi

        Eikö ole mukavaa kun olet ainoa ihmissuhde suden elämässä . Ei kuulosta kivalta että vuosikaudet olet velvollinen pitää sudelle seuraa. Muista joka päivä ilmoittaa jos et pääse nettiin kun susi masentuu kun et pidä hänelle seuraa. Hän ihmetteli miksi et ole palstoilla koko päivänä. Hän ei ymmärrä että sinulla voi olla muuta tekemistä. Hän ei vartijana ymmärrä että on töitä joissa ei palstalla voi roikkua. Susi on vartijana kaupassa ja istuu kaiket päivät kopissa kirjoittamassa tänne. Hänellä on aikaa siihen ja ei ymmärrä että sinulla ei ole samanlainen työ jossa voi koko päivän olla netissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Susi odotti koko päivän ja nyt kun olis paikalla niin kuntosali oli sitten se parempi vaihtoehto koko päivän odottamisen jälkeen.

        No en minä täällä kauaa ehdi olla. Tällä viikolla pääsen seuraavan kerran vasta viikonloppuna salille.


      • Hei Prinsessa. Olen kotona nyt. Kuinka iltasi meni töissä? 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hei Prinsessa. Olen kotona nyt. Kuinka iltasi meni töissä? 😊

        Kyllä taas niin kovasti hymyilyttää kun prinsessa on palstalla. Saa nähä oppiko susi mitään siitä millasta muiden elämä voi olla.


      • mustasusi kirjoitti:

        Hei Prinsessa. Olen kotona nyt. Kuinka iltasi meni töissä? 😊

        Aivan äskettäin kotiin saavuin. Työvuoroni meni hyvin, kiitos kysymästä 😊 monenlaista hommaahan siinä on aina. Vaitiolovelvollisuussyistä en tietenkään enempää asiaa avaa 😄🤫

        Mitä sinun päivääsi ja iltaasi kuuluu🐺?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Aivan äskettäin kotiin saavuin. Työvuoroni meni hyvin, kiitos kysymästä 😊 monenlaista hommaahan siinä on aina. Vaitiolovelvollisuussyistä en tietenkään enempää asiaa avaa 😄🤫

        Mitä sinun päivääsi ja iltaasi kuuluu🐺?

        Toivottavasti susi ymmärtää että teet työtä jossa ei voi olla suomi24 palstalla työaikana.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Aivan äskettäin kotiin saavuin. Työvuoroni meni hyvin, kiitos kysymästä 😊 monenlaista hommaahan siinä on aina. Vaitiolovelvollisuussyistä en tietenkään enempää asiaa avaa 😄🤫

        Mitä sinun päivääsi ja iltaasi kuuluu🐺?

        Ymmärrän hyvin, minäkään en työstäni tänne enempiä kerro koskaan...

        Mitäpäs minulle... Minä istuin auton ratissa monta tuntia taas, kun ajelin Loviisan suunnilta kotiin. Ei tässä ole paljon muuta ehtinyt tänään tapahtuakaan. Ruokaa tein ja söin... Sain kaverilta pari uutta huonekasvia kotiin... niitä ruukkuihin laittelin. 😊 🪴
        Oli kiva nähdä myös kaverin koiraa taas. Se nukkuikin minun vieressä viime yönä. 🐕 😄
        Äsken tulin salilta.. Se oli aika pikainen treeni nyt.

        Huomenna täytyy nousta vähän aiemmin, kun käyn verikokeissa. 🩸


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti susi ymmärtää että teet työtä jossa ei voi olla suomi24 palstalla työaikana.

        Ymmärrän minä sen, enkä aio itsekään olla enää jatkossa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ymmärrän minä sen, enkä aio itsekään olla enää jatkossa...

        Älä nyt lupaile kun sun lupaukset ei pidä koskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt lupaile kun sun lupaukset ei pidä koskaan.

        No kyllä minä nyt voin luvata. Huomenna minäkin olen iltavuorossa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt lupaile kun sun lupaukset ei pidä koskaan.

        Mutta se että jos pitää vähän taukoa, ja tänne vilkaisee kerran pari, ei tarkoita, että vietän koko ajan täällä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mutta se että jos pitää vähän taukoa, ja tänne vilkaisee kerran pari, ei tarkoita, että vietän koko ajan täällä...

        wau ettet huomenna kerkee. prinsessa varmasti loukkaantuu kun et ole hänen seuranaan täällä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin, minäkään en työstäni tänne enempiä kerro koskaan...

        Mitäpäs minulle... Minä istuin auton ratissa monta tuntia taas, kun ajelin Loviisan suunnilta kotiin. Ei tässä ole paljon muuta ehtinyt tänään tapahtuakaan. Ruokaa tein ja söin... Sain kaverilta pari uutta huonekasvia kotiin... niitä ruukkuihin laittelin. 😊 🪴
        Oli kiva nähdä myös kaverin koiraa taas. Se nukkuikin minun vieressä viime yönä. 🐕 😄
        Äsken tulin salilta.. Se oli aika pikainen treeni nyt.

        Huomenna täytyy nousta vähän aiemmin, kun käyn verikokeissa. 🩸

        Koirat ne ja eläimet ylipäätään kyllä piristävät mukavasti, eläimillähän on tutkitusti terapeuttinen vaikutus 🤗
        🐕🐈 minä aina lässytän koirille ja kissoille kuin pienille lapsille puhutaan 🤣

        Minkä rotuinen koira on kaverillasi?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Koirat ne ja eläimet ylipäätään kyllä piristävät mukavasti, eläimillähän on tutkitusti terapeuttinen vaikutus 🤗
        🐕🐈 minä aina lässytän koirille ja kissoille kuin pienille lapsille puhutaan 🤣

        Minkä rotuinen koira on kaverillasi?

        Se on sellainen pitkäkarvainen vinttikoira. Todella kiltti ja rauhallinen otus. Todella seurallinen. Kyllä sen kanssa aina on mukava olla. Tykkää minustakin kovasti, niin kuin yleensä kaikki eläimet. 🐕 🤗 Minäkin lässyttelen niille aina. 😅

        Onko sinulla ollut koiria tai kissoja? Tai lähipiirissä? 😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Aivan äskettäin kotiin saavuin. Työvuoroni meni hyvin, kiitos kysymästä 😊 monenlaista hommaahan siinä on aina. Vaitiolovelvollisuussyistä en tietenkään enempää asiaa avaa 😄🤫

        Mitä sinun päivääsi ja iltaasi kuuluu🐺?

        Onko sinulla nyt monta työiltaa? Minä olen koko loppu viikon töissä. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onko sinulla nyt monta työiltaa? Minä olen koko loppu viikon töissä. 😊

        ja et tule olee palstalla työaikana. niinkö lupaat vielä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja et tule olee palstalla työaikana. niinkö lupaat vielä?

        Kyllä minä voin tänne jossain välissä vilkaista, mutta en roiku täällä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minä voin tänne jossain välissä vilkaista, mutta en roiku täällä.

        no senhän näkee sitten.


      • mustasusi kirjoitti:

        Se on sellainen pitkäkarvainen vinttikoira. Todella kiltti ja rauhallinen otus. Todella seurallinen. Kyllä sen kanssa aina on mukava olla. Tykkää minustakin kovasti, niin kuin yleensä kaikki eläimet. 🐕 🤗 Minäkin lässyttelen niille aina. 😅

        Onko sinulla ollut koiria tai kissoja? Tai lähipiirissä? 😊

        Vanhemmillani on. Meillä oli koira… mutta on menehtynyt jokin aika sitten. Kovin iäkäs ja sairas oli😢 sekarotuinen, niin ihmisläheinen ja todella viisas, niin rakastettava. ❤️ enkä koskaan häntä unohda.
        Sitten on meillä kissa, hän myös niin kultainen ja rakas, niin paljon iloa tuova😄🤗


      • mustasusi kirjoitti:

        Onko sinulla nyt monta työiltaa? Minä olen koko loppu viikon töissä. 😊

        Huomenna ei ole, välipäivä😆
        Ylihuomenna taas menen 😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Vanhemmillani on. Meillä oli koira… mutta on menehtynyt jokin aika sitten. Kovin iäkäs ja sairas oli😢 sekarotuinen, niin ihmisläheinen ja todella viisas, niin rakastettava. ❤️ enkä koskaan häntä unohda.
        Sitten on meillä kissa, hän myös niin kultainen ja rakas, niin paljon iloa tuova😄🤗

        Voi että... Kissat ovat kyllä mukavia myös. Etenkin jos ovat seurallisia ja tykkäävät ihmisistä. 🤗

        Minulla eikä vanhemmillani ei ole lemmikeitä. En oikein voi ottaakaan, kun se joutuisi olemaan paljon yksin kotona ja kerrostalossa...


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Huomenna ei ole, välipäivä😆
        Ylihuomenna taas menen 😊

        Ok... 😃


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on sellainen pitkäkarvainen vinttikoira. Todella kiltti ja rauhallinen otus. Todella seurallinen. Kyllä sen kanssa aina on mukava olla. Tykkää minustakin kovasti, niin kuin yleensä kaikki eläimet. 🐕 🤗 Minäkin lässyttelen niille aina. 😅

        Onko sinulla ollut koiria tai kissoja? Tai lähipiirissä? 😊

        Minulla on iso ja pieni ”tiikeri”🐅 kotona.Ne viihtyy hyvin minun sängyn päällä.Ne suojelee minua.Ne on minun ”voimaeläimiä.”Joita kunnioitan ja joille ”juttelen”aina,kun ehdin.Halaan niitä joka päivä.Niiden turkki on niin pehmeä ja lämmin.Ettei minua palele heidän läheisyydessä.


    • Hyvää yötä Susiprinssi ja nukutaan oikein tosi hyvin☺️😚

      • Hyvää yötä Susiprinsessa. Nukutaan levollisesti ja nähdään kivoja unia. ☺️😚


      • mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä Susiprinsessa. Nukutaan levollisesti ja nähdään kivoja unia. ☺️😚

        Näkisinpä jotain unta, jotain hyvää unta. Näen unia tosi harvoin, olenkin tainnut niin sanoa joskus.

        Sitten minulla on aika jännästi niin, että kun näen unta, niin tavallaan tiedostan kokoajan että se on unta. Siitä on erityisesti hyötyä silloin, jos näkee painajaista. Voin siis vaan kirjaimellisesti laittaa filmin poikki halutessasi😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Näkisinpä jotain unta, jotain hyvää unta. Näen unia tosi harvoin, olenkin tainnut niin sanoa joskus.

        Sitten minulla on aika jännästi niin, että kun näen unta, niin tavallaan tiedostan kokoajan että se on unta. Siitä on erityisesti hyötyä silloin, jos näkee painajaista. Voin siis vaan kirjaimellisesti laittaa filmin poikki halutessasi😃

        Minä näin viime yönä unta jostain naisesta. 😃
        En ollut nähnyt häntä ennen... Jos se olit sinä? 🤭


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Näkisinpä jotain unta, jotain hyvää unta. Näen unia tosi harvoin, olenkin tainnut niin sanoa joskus.

        Sitten minulla on aika jännästi niin, että kun näen unta, niin tavallaan tiedostan kokoajan että se on unta. Siitä on erityisesti hyötyä silloin, jos näkee painajaista. Voin siis vaan kirjaimellisesti laittaa filmin poikki halutessasi😃

        Minä harvemmin tajuan unessani näkeväni unta. Oli se miten outoa taikka pelottavaa tahansa... Nykyisin en näe pelottavia unia. Lähinnä vaan sellaisia mielenkiintoisia, joita muistelee pitkin päivää, että mitähän sekin tarkoitti? 😃


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä näin viime yönä unta jostain naisesta. 😃
        En ollut nähnyt häntä ennen... Jos se olit sinä? 🤭

        Millainen hän oli sitten?😊🤔


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä harvemmin tajuan unessani näkeväni unta. Oli se miten outoa taikka pelottavaa tahansa... Nykyisin en näe pelottavia unia. Lähinnä vaan sellaisia mielenkiintoisia, joita muistelee pitkin päivää, että mitähän sekin tarkoitti? 😃

        Paina mieleen unet mitä näet,jos mahdollista.Ne voi kertoa sinulle jotain mitä sinun on hyvä tietää.Minulla moni uni on käynyt toteen.Sen vuoksi en vähättele niitä ja niiden merkitystä.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Paina mieleen unet mitä näet,jos mahdollista.Ne voi kertoa sinulle jotain mitä sinun on hyvä tietää.Minulla moni uni on käynyt toteen.Sen vuoksi en vähättele niitä ja niiden merkitystä.

        Minulla on ihan sama juttu, että saatan nähdä unessani asioita jotka tapahtuu myöhemmin. Usein muistankin uneni hyvin. Varsinkin sellaiset oikein toden tuntuiset.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulla on ihan sama juttu, että saatan nähdä unessani asioita jotka tapahtuu myöhemmin. Usein muistankin uneni hyvin. Varsinkin sellaiset oikein toden tuntuiset.

        Kiva tietää.😊


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        susi näköjään on katellut tyttöjen kuvia kun noin nopeesti löysi unen naisen.

        Google kuvahaku ei kauhean paljon aikaa vie... Ja tuo ei ole yksi yhteen kuitenkaan.



      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Google kuvahaku ei kauhean paljon aikaa vie... Ja tuo ei ole yksi yhteen kuitenkaan.

        Onhan se hyvä vähän katsella ja tutkailla.Ja ei ota ketään ns.”sika säkissä.”Minä sanon sulle suoraan,että minulle ei kelpaa kuka vaan.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ohhoh…🙄 itseasiassa, hänessä on kyllä samaa näköä kuin minussa. Hämmennyin hiukan kuvan nähdessäni😅

        Minulla nimittäin on myös brunetit hiukset ja siniset silmät 😊

        aika monella kuule on.et ole mikään poikkeus


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ohhoh…🙄 itseasiassa, hänessä on kyllä samaa näköä kuin minussa. Hämmennyin hiukan kuvan nähdessäni😅

        Minulla nimittäin on myös brunetit hiukset ja siniset silmät 😊

        Aika kiva juttu. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aika kiva juttu. 😊

        eikö olekin mukavaa että prinsessa on mallin näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö olekin mukavaa että prinsessa on mallin näköinen.

        kuvan malli näytti aika nuorelta persikkaperseeltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuvan malli näytti aika nuorelta persikkaperseeltä.

        Niitä mallit yleensä on...


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö olekin mukavaa että prinsessa on mallin näköinen.

        Tietysti se on mukavaa. Enemmän kiinnosti se, että hän muistuttaa unessa ollutta naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuvan malli näytti aika nuorelta persikkaperseeltä.

        Joillakin ”malleilla”on persikkaposket.


    • Nyt on vähän nukuttu lisää. 😊

      Mitä Prinsessa 👸🏼 tänään puuhailee? 😃

      • Tämän päivän puuhailuista ei ole kyllä harmainta aavistusta🤔 saapa nähdä mitä mieleen juolahtaa😊


      • Anonyymi

        Prinssi tuo kummallisen avoimesti esille viehtymyksensä ala-ikäisiin. Mitä kamaa sulta lyötyy koneelta


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tämän päivän puuhailuista ei ole kyllä harmainta aavistusta🤔 saapa nähdä mitä mieleen juolahtaa😊

        Eihän sitä aina mitään ole suunnitteilla. Täällä on aika viileää ja pilvistä keliä. Ei oikein houkuttele ulos, mutta reilun tunnin päästä täytyy lähteä töihin. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eihän sitä aina mitään ole suunnitteilla. Täällä on aika viileää ja pilvistä keliä. Ei oikein houkuttele ulos, mutta reilun tunnin päästä täytyy lähteä töihin. 😊

        meinaatko olla työaikana täällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        meinaatko olla työaikana täällä?

        Tuskin paljon ehdin olla.


      • mustasusi kirjoitti:

        Eihän sitä aina mitään ole suunnitteilla. Täällä on aika viileää ja pilvistä keliä. Ei oikein houkuttele ulos, mutta reilun tunnin päästä täytyy lähteä töihin. 😊

        Täällä on tosi kova tuuli 🌬


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Täällä on tosi kova tuuli 🌬

        Joo niin täälläkin puhaltaa... 🌬️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Täällä on tosi kova tuuli 🌬

        ootteko jotain kukkakeppejä jotka kaatuu tuulessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ootteko jotain kukkakeppejä jotka kaatuu tuulessa?

        Minä olen lihaksikas järkäle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen lihaksikas järkäle.

        Mikä siinä tuulessa on niin pahaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä tuulessa on niin pahaa?

        Ei siinä nyt mitään pahaa ole😃
        Ulkona kun menee ja lujaa tuulee, niin tuskin omia ajatuksiaan kuulee.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei siinä nyt mitään pahaa ole😃
        Ulkona kun menee ja lujaa tuulee, niin tuskin omia ajatuksiaan kuulee.

        mitä ajatuksia sun pitäis kuulla ulkona?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen lihaksikas järkäle.

        Et ole. Etkös sä muuttanut täältä jyskylästä pois kun alko tulemaan kuumat paikat


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitä ajatuksia sun pitäis kuulla ulkona?

        Omia ajatuksiani pääni sisällä, tietenkin.
        Toki niitä voi ajatella muuallakin, kuin ulkona.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Omia ajatuksiani pääni sisällä, tietenkin.
        Toki niitä voi ajatella muuallakin, kuin ulkona.

        Miten tuuli hankaloittaa ajattelemista? Haluisin tietää koska kyllä mä pystyn ajattelee tuulisella säällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuuli hankaloittaa ajattelemista? Haluisin tietää koska kyllä mä pystyn ajattelee tuulisella säällä.

        Kylläpä tehdään nyt tikusta asiaa taas😆 tiedätkö sellaisen tunteen, kun on jossain niin kauhee meteli, ettet pysty keskittymään miettimiseen? Voimakkaassa tuulessa tulee vähän samanlainen fiilis, yleensä minä keskityn vaan ajattelemaan että ”voi vi*tu mikä tuuli”

        Anyways, tuo nyt oli tuollainen heitto vain 😂


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kylläpä tehdään nyt tikusta asiaa taas😆 tiedätkö sellaisen tunteen, kun on jossain niin kauhee meteli, ettet pysty keskittymään miettimiseen? Voimakkaassa tuulessa tulee vähän samanlainen fiilis, yleensä minä keskityn vaan ajattelemaan että ”voi vi*tu mikä tuuli”

        Anyways, tuo nyt oli tuollainen heitto vain 😂

        Ei mua tuuli vaikeuta ajattelemasta. Sattuuko sua päähänm se tuuli vai miksi vertaat sitä meteliin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua tuuli vaikeuta ajattelemasta. Sattuuko sua päähänm se tuuli vai miksi vertaat sitä meteliin?

        Mene vaikka sinne voimakkaaseen tuuleen joskus pohtimaan tuota kysymystä.

        Olet kyllä yksinkertainen, kai tajusit että tuo oli alunperin tarinointia vain…?🙃


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mene vaikka sinne voimakkaaseen tuuleen joskus pohtimaan tuota kysymystä.

        Olet kyllä yksinkertainen, kai tajusit että tuo oli alunperin tarinointia vain…?🙃

        okei. Olen ollut kovassa tuulessa ja ei minulla ole vaikeuksia keskittyä asioihin kovalla tuulella. Johtuuko sulla siitä että sulla on kylmä tuulessa. jos on tarpeeksi päällä niin kyllä pystyy keskittyy.Mutta jää sinä odottaa sutta.


    • Anonyymi

      Hervannassa hekumoidaan jo tulevia mittelöitä kuinka käy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      306
      3538
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      258
      2004
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1424
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      60
      1174
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe