olen ostamassa juuri skootteria, joka on tosin ollut rauhallisessa käytössä, mutta ajettu jo sen 15 000 tkm. Mietin , että missä kohtaa pitää alkaa vaihtamaan sylinteriä ja mäntää. Onko järkevää ostaa noin paljon ajettu skootteri?
milloin pitää alkaa huoltamaan osia moposta
2
210
Vastaukset
No tuossa voi alkaa olla sylinteri porauksen tarpeessa ja uusi ylikoko mäntä sisään männän renkaineen.
Kokeilematta mahdoton sanoa tarkemmin.
Jos on alkuperäiset renkaat niin nekin alkaa helpolla olla lopussa ja sitä rataa.
Mutta asiat riippuu siis paljon siitä että mikä on se todellinen tilanne jota ei näkemättä tiedä.- Anonyymi
Älä osta niin käytettyä. Osta uusi tulee halvemmaksi pitkällä osamaksulla jos vaa on mahiksia niinko naapurin Maksilla niinku esimerkkinä se kyll tietää ko se on se käyny amista jo 2 veetä ja tietää kyll aika paljon vaik se kyll paljo pistää omiaan ku sen suku on semmone kans kaikkitietävä joka asiassa.
Mut onnee vaa mopon kans nii mää tekisin rohkeest vas ku isäki sano et kovii valintoi vaa ko meil oo vaa yks elänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123946Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii642508Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561267
- 721196
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251146