Hyvää huomenta. ☺️ ☕ 🥐
En tosin nukkunut mitenkään hyvin... 🥱😴
Keskiviikko aamuun
30
445
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on omallatunnolla siis asioita. Kun omatunto on puhdas, nukkuu hyvin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei se siitä johtunut varmasti... Jotain muuta.
No jokin närästää.
Anonyymi kirjoitti:
No jokin närästää.
Oli vaan unensaanti vaikeuksia... Ei sen kummempaa närästystä eikä harmitusta. Olisi pitänyt jättää se myöhäinen kaakao juomatta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oli vaan unensaanti vaikeuksia... Ei sen kummempaa närästystä eikä harmitusta. Olisi pitänyt jättää se myöhäinen kaakao juomatta.
Juo omaa k u s t a s i
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin siinäkin on kofeiinia hiukan.👱♀️😄
Anonyymi kirjoitti:
Niin siinäkin on kofeiinia hiukan.👱♀️😄
Niin ja sokeria. Se piristi myös liiaksi... Oli ihan levoton olo sängyssä. 😆
- Anonyymi
Huomenta 👱♀️☕
- Anonyymi
Syöhän sinä sianpska
Huomenta Susi! ☺️ menin myös taas liian myöhään nukkumaan, vaikka kovasti tiedän että unirytmissä on korjattavaa 😆
Todella varhain sitten heräsin johonkin, enkä saanut enää unta.Ai sinäkin olet ollut hereillä jo. 😃
Minun piti käydä aamulla verinäytteitä antamassa. Kyllä nyt täytyy vähän nukkua lisää, että jaksan olla illan töissä. 😆💤- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ai sinäkin olet ollut hereillä jo. 😃
Minun piti käydä aamulla verinäytteitä antamassa. Kyllä nyt täytyy vähän nukkua lisää, että jaksan olla illan töissä. 😆💤ja olla täällä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ai sinäkin olet ollut hereillä jo. 😃
Minun piti käydä aamulla verinäytteitä antamassa. Kyllä nyt täytyy vähän nukkua lisää, että jaksan olla illan töissä. 😆💤Huumeseula onkin aiheellinen...
Anonyymi kirjoitti:
Huumeseula onkin aiheellinen...
Oli siinä sekin näyte kyllä... Ja puhdas tulee olemaan.
Prinsessalle mukavaa päivänjatkoa 🤗. Minulle saa tänne kyllä kirjoittaa, jos mieleen jotain juolahtaa. Voin jossain välissä tänne illan aikana kurkistaa.
Kyllä minä hyvät yöt tulen viimeistään toivottaa. ☺️- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Prinsessalle mukavaa päivänjatkoa 🤗. Minulle saa tänne kyllä kirjoittaa, jos mieleen jotain juolahtaa. Voin jossain välissä tänne illan aikana kurkistaa.
Kyllä minä hyvät yöt tulen viimeistään toivottaa. ☺️nyt et loukkaannu jos prinsessa ei kirjoita.
mustasusi kirjoitti:
Kyllä minä hyvät yöt tulen viimeistään toivottaa. ☺️Susiprinssille mukavaa työpäivää ja iltaa 🤗
Prinsessasi kirjoitti:
Onko ollut rauhallista töissä vaiko kiireinen työvuoro? 😊
On ollut aika kiireistä... 🙂
Kuinka Prinsessan ilta on mennyt? 😊mustasusi kirjoitti:
On ollut aika kiireistä... 🙂
Kuinka Prinsessan ilta on mennyt? 😊Siinähän tuo on taas kuleksinut, aika tylsää ollut 😃
Prinsessasi kirjoitti:
Siinähän tuo on taas kuleksinut, aika tylsää ollut 😃
Voi ei... No sellaista se välillä on kyllä. Minä en ole vielä ehtinyt pitkästymään. Nyt täytyy taas mennä. 🤗
- Anonyymi
Hei.
Tykkäätkö sinäkin croissanteista kahvin kera?
Minä tykkään niistä myös.Välillä tykkään herkutella.😋 Päiväkahvit pitää juoda☕👱♀️
- Anonyymi
Kuumat sellaiset wink wink
- Anonyymi
Hyvää iltapväkahvittelua jokseenkin harmaaseen mittwocheen, tiedä kuinka überlebt bis auf die letzten Meter😒
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255