Myy vai odota konkurssi?

Anonyymi-ap

Seuraava tässä mietiskelen. Jos omistat yrityksen X osaketta 60 kpl. Hinta pörssissä keikkuu välillä 0,25 -0,45 euroa ja olet hankkinut ne 60 osaketta 2 eurolla.
Mikäli kaikki viittaa seuraavaan: Yrityksen kassan tervehtyminen on epätodennäköisempää kuin konkurssi 1v säteellä. Elikkä odottaakko konkurssi ja menettää kaikki raha vai myydäkkö pois ennen sitä.

Ja kyllä kysyn tätä ihan tosissaan, koska myyntiprovikat ja verotus.

9

269

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro vielä että mitä veroja joudut maksamaan?

• Anonyymi

Kokonaisuutena kaikkea ihan liikaa ja osa on täysin turhaakin tai ainakin sitä on turhan liikaa, kuten YLE-veroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokonaisuutena kaikkea ihan liikaa ja osa on täysin turhaakin tai ainakin sitä on turhan liikaa, kuten YLE-veroa.

Alkaa olla mielenkiinto näiden palstojen seuraamiseen aika alhaalla.

Kiitos sinulle ja kaltaisillesi.

• Anonyymi

No ostihan jotkut HPY:n puhelinosakkeen rahoilla pesukoneenkin - nyt arvo on liki 8000 € , joten ei sitä koskaan tiiä.

• Anonyymi

Eli sulla on nyt 30€ arvosta noita osakkeita? Sulla on eteisessä tyhjiä pullojakin enemmän ja tuskin niidenkään kohtaloa yhtä syvällisesti mietit.
      Myy pois niin ei kummittele listoilla tai anna olla ja odota konkurssia. Ei mitään merkitystä sinun tai lukijoiden elämän laatuun.
      Mikäli et myy, niin olemassa on edelleen se ”mitä jos” - vaihtoehto.

• Anonyymi

Isossa kuvassa tuo on totta.
        Joskus tappiot ovat väistämättömiä.

• Anonyymi

jos konkurssi on lähempänä, niin ite möisin ja saisin tappiot hyötykäyttöön....

• Anonyymi

Odota konkurssia, saat enemmän verovähennysiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      92
      3528
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2907
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2396
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2328
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2291
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2256
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2143
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2107
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2055
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1974
    Aihe