Salpakierto jätemonopoli

Anonyymi-ap

Näinköhän salpis hommaa hyväksytään eu ssa, kerätään adressi ja valitus sisään. Tuo on taas sellainen "laillistettu ryöstö" vapaassa maassa, ei enää saa päättää jätteistäkään itse. Niistä pitäisi ensinnäkin kerääjän maksaa,koska niitä hyödynnetään uusiona ja myydään esim lämpönä takaisin. Kyllä meitä kusetetaan ja ihan muutamien tyyppien voimalla. Törkeää rahastusta, monopoli, onkos kuinka sallittu?

25

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kallista jätettä !

• Anonyymi00015

😫😫😫

• Anonyymi

Lopettakaa jätteen tuottaminen.

• Anonyymi

Ensimmäisenä kannattaa lopettaa tupakointi ja juopottelu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäisenä kannattaa lopettaa tupakointi ja juopottelu

ja sillä jätemonopoli päättyy !!???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, perusta vaikka itse uusi jätteenkäsittelylaitos. On se hyvä, että on edes yksi täällä Päijät-Hämeessä.

• Anonyymi00012
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣 ja muualta ei tule jätettä ?

• Anonyymi00021
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, mutta se kannattaa ensimmäisenä lopettaa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi kirjoitti:

No, perusta vaikka itse uusi jätteenkäsittelylaitos. On se hyvä, että on edes yksi täällä Päijät-Hämeessä.

👍🏻👍🏻

• Anonyymi00023
        Anonyymi kirjoitti:

😬😬

• Anonyymi00025
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä😊

• Anonyymi00029

😂😂

• Anonyymi

myydään esim lämpönä takaisin?

• Anonyymi00027

👍🏻👍🏻

• Anonyymi

🤔🤔

• Anonyymi00011

Ensin tulee lasku salpakierrolta ja heti perään jäteastian tyhjentäneeltä firmalta. Eli kuluttaja maksaa nykyään päijät-hämeen alueella tuplahinnan jäteastian tyhjentämisestä. Ollaan siirrytty sosialistiseen yhteiskuntamalliin, jossa kunnat ja valtio tulee kuluttajan ja palveluntarjoajan väliin ja vetää lisämaksua.

• Anonyymi00028

🤬🤬

• Anonyymi00013

Niin nyt kysytään miehiltä.

Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa enemmän kuin sinä? On pidempi kuin sinä? Matemaattisesti lahjakkaampi kuin sinä? Osaa korjata nissanin vaikka sinä et osaa? On saanut suuremman kalan / kaatanut isomman hirven kuin sinä? Selviää viikon telttareissulla luonnossa vaikka sinä et selviä?

• Anonyymi00014

Sossut vallassa Salpakierrossa ja se näkyy kalliina palveluina.

• Anonyymi00016

Minä näitä Salpakierron laskuja ihmettelin, kun minulle niitä tuli kahdesta kiinteistöstä, joissa ei edes voi asua, eikä niiltä voi tulla mitään jätettä. Toisella kiinteistöllä oli ollut 30 vuotta sitten vanha lato, joka oli sortunut sinne metsään. Toisella kiinteistöllä joku luvatta rakennettu hökkeli, josta katto sortunut aikaa sitten.

Ostin nämä kiinteistöt pakkohuutokaupasta vuosia sitten ja sitten alkoi tulemaan Salpakierrolta laskuja. Valitin tietysti asiasta, mutta mukamas näiltä kiinteistöltä tulee heidän mukaansa jätettä ja kuuluvat jätteenkeräilyn piiriin, siitä pitää maksaa. Maksoin aika monta vuotta nämä laskut, mutta viime vuonna mitta tuli täyteen, kun maksut nousi ja totesin että saa nyt riittää minun osalta tämä turha rahastus.

Kävin ottamassa valokuvat näistä "rakennuksista", ja selvitin, ettei sieltä voi niiltä kiinteistöiltä tulla mitään jätettä, kun ei kukaan voi niillä asua. Meni viimein jakeluun tämä asia ja sain kaikki maksamani jätemaksut takaisin korkojen kera!

Sain nyt 10 vuoden vapautuksen jätemaksuista, joten on odotettavissa taas muutaman vuoden päästä sama rumba uudelleen!

• Anonyymi00020

😬😬

• Anonyymi00018

Kokoomuspolitiikot pyörittää Salpakiertoa.

• Anonyymi00019

😵‍💫😵‍💫😵‍💫

• Anonyymi00024

Tämä nykyinen jätebisnes näkyy teiden varsilla. Ihmisillä menny hermot jätteillä rahastukseen. Kippaavat nykyään kaikki jätteet levähdysalueille ja metsiin.

• Anonyymi00026

Niinpä. Tyhmää sekin , ei katsota omaa nenää pidemmälle. Ihmetellä täytyy, kun joillakin on kanttia heittää tupakan tumppi maastoon yms.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe