Sanonko vaa äitille ett tarviin rintsikat?

Anonyymi-ap

Mä olin tänään äitin kaa kaupungilla (oon jo ehkä 5 kk miettiny että tarviin rintsikat ku rinnat oli isot ja hölsky, ei olla äitin kanssa puhuttu aiheesta mitään enkä käytä ees alustoppeja)
Oltiin osamas juhöavaatteita ja siinä sovittwlun lomassa äiti kusui että "haluisitko sää kokeilla näitä?" Tarkoittaen alustoppeja. Mä tottakai halusin mutta kun kokeilin niin ne oli liian kireitä eikä siellä ollu oikeenlaisia niin ei otettu sieltä kaupasta mitään. :(
Kun kierreltiin vielä muissa kaupoissa toivoin vaa kokoajan että mentäis vaatehyllyille kattoo sellasii alustoppei... Ei menty:(
Litäskö mun vaan laittaa äitille vaikka viestii ett "mentäskö tänään kattoo niit alustoppeja?"
Vai miten mun pitäs sanoo/ilmaista että haluun sellaset?
Auttakaa.
Ja mä siis oikeesti tarviin rintsikat ku rinnat on jo helposti yli nyrkkini kokoiset ja juostessa tekisi mieli tukea käsillä rintoja, mutta ei viiti ku se näyttäis typerältä.

2

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sano vain rohkeasti äidillesi toiveesi. (Kukaan ei ajatuksia osaa lukea.)
      Asia on täysin normaali joten elä ujostele yhtään. Tsemppiä. Hyvää kesää.

• Anonyymi

Tottakai silloin on ritsikat saatava kun on rinnat kasvaneet,
      Ihme ettei äitisi ole itse sitä sinulle ehdottanut. Ei se kivaa ole kun rinnat hölskyy , rintsikat olis niille tukena ettei hölsky. Muista omalla kohdallani kun sanoin omalle äidilleni että tarttee rintsikat niin antoi rahan niihin ja menin tyttöystäväni kanssa ne ostamaan
      Sano vaan äidillesi että olet tullut siihen tulokseen että tarttet rintsikat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4082
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2681
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      140
      2593
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2033
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1483
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1357
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1354
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      157
      1078
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1037
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      1008
    Aihe