Sanonko vaa äitille ett tarviin rintsikat?

Anonyymi-ap

Mä olin tänään äitin kaa kaupungilla (oon jo ehkä 5 kk miettiny että tarviin rintsikat ku rinnat oli isot ja hölsky, ei olla äitin kanssa puhuttu aiheesta mitään enkä käytä ees alustoppeja)
Oltiin osamas juhöavaatteita ja siinä sovittwlun lomassa äiti kusui että "haluisitko sää kokeilla näitä?" Tarkoittaen alustoppeja. Mä tottakai halusin mutta kun kokeilin niin ne oli liian kireitä eikä siellä ollu oikeenlaisia niin ei otettu sieltä kaupasta mitään. :(
Kun kierreltiin vielä muissa kaupoissa toivoin vaa kokoajan että mentäis vaatehyllyille kattoo sellasii alustoppei... Ei menty:(
Litäskö mun vaan laittaa äitille vaikka viestii ett "mentäskö tänään kattoo niit alustoppeja?"
Vai miten mun pitäs sanoo/ilmaista että haluun sellaset?
Auttakaa.
Ja mä siis oikeesti tarviin rintsikat ku rinnat on jo helposti yli nyrkkini kokoiset ja juostessa tekisi mieli tukea käsillä rintoja, mutta ei viiti ku se näyttäis typerältä.

2

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sano vain rohkeasti äidillesi toiveesi. (Kukaan ei ajatuksia osaa lukea.)
      Asia on täysin normaali joten elä ujostele yhtään. Tsemppiä. Hyvää kesää.

• Anonyymi

Tottakai silloin on ritsikat saatava kun on rinnat kasvaneet,
      Ihme ettei äitisi ole itse sitä sinulle ehdottanut. Ei se kivaa ole kun rinnat hölskyy , rintsikat olis niille tukena ettei hölsky. Muista omalla kohdallani kun sanoin omalle äidilleni että tarttee rintsikat niin antoi rahan niihin ja menin tyttöystäväni kanssa ne ostamaan
      Sano vaan äidillesi että olet tullut siihen tulokseen että tarttet rintsikat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe