Ootteko käyny, kävin toissa viikolla ja kovin oli porukka estynyttä. Vähän sellasta katseilla mittailua, muutamat vaihtoi mumeroita. Mutta itse saunassa ei taida tapahtua mitään?
Jollaksen homosauna
22
1527
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, tuo on vähän semmonen perheenisien mesta, missä voi olla "vahingossa"
- Anonyymi
On siellä kerran ihan akti ollu kun kolme ukkoa oli, menin istumaan ja seurailin vierestä. Oli tosi kiimasta
- Anonyymi
Hyvä paikka, saa olla rauhassa jos haluaa, kukaan ei tyrkytä. Mutta kyllä seuraa löytyy jos vähän alkaa avoimemmin olee
- Anonyymi
Hyvä paikka, kun on hiljasempaa voi touhuta saunassa, on myös porukkaa jotka haluaa vaan katella. Mutta tuo on totta että sinne eksyy välillä muuta porukkaa....no siellähän voi kokeilla jos tykkäiskin :)
- Anonyymi
Torstaina menossa, löytyykö mukavaa seuraa, nyt kun tästä joku uskali avata keskustelun. Ja hyvä niin, paikka on todella hyvä.
- Anonyymi
Tänääm olin ekaa kertaa ja oli miellyttävä kokemus, numeronkin vaihdoin erään kanssa. Mutta on siellä näköjään noita, jotka ei tiedä tämän saunan tarkoitusta. Ootteko muuten huomannu että heteroukot kattoo paljon enemmän toisten munia kuin me .
- Anonyymi
Olipa hyvä kokemus, löyty mukava tyyppi ja vaihdettiin numerot...katotaa mihin tää vie
- Anonyymi
Mikäs sauna siellä Jollaksessa on? Vois vaikka lähteä käymään.
- Anonyymi
Jollaksen kartanon rantasauna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollaksen kartanon rantasauna
Netistä kun katsoo niin sanotaan että pysyvästi suljettu. Miten on auki? Paljon maksaa lippu?
- Anonyymi
Tämä paikka toimii!!
- Anonyymi
Tän mestan saa vielä vuokrattua edukkaasti ja on huoneet ja sängyt....
- Anonyymi
maksullinen paikka, mutta oikein mukava. Ja mereen pääsee pulahtaa ja jonnekin muualle pulahti itsellä jotain muuta ;)
- Anonyymi
Täällä käy pari julkkistakin, oli kyllä mahtavaa katsoa kun tvtähti pesi pyllyään...
- Anonyymi
Oli varmaan paljon pestävää.
- Anonyymi
Tänne on pakko mennä!
- Anonyymi
PPPPPPP⁹PPPP
- Anonyymi
Sunnuntaina menijöitä?
- Anonyymi
Haa isto voittoon ja saunaan!!
- Anonyymi
Tänään saunaan ja avantoon!
- Anonyymi
monelta menossa? Tämä paikka kiinnostaa suuresti
- Anonyymi
Ovat järjestämässä täällä pikkujouluja, viereinen talo myös mukana <3
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272920Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2702721Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2191428
- 751241
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2997Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä93938