Ajattelin ostaa a1 kemmuks A1 kilvissä olevan yz250f:fän. pyörässä smotot yamaha wr kilvet, runkonumero stanssattu ja tyyppikilpi! mut meneekö tämmönen poliiseilta läpi vaikka eine näistä yleensä tunnu mitää tietävän. mut moottori on näöltään kuitenki isompi ja numerokilpi jne ja kannattaako ostaa/ajaa ja mitä tulee jos jää kiinni vakuutuspetoksest tai voiks siitä ees jäähä kiinni ku stanssattu?
meneekö läpi ja mitä tulee?
Anonyymi-ap
1
323
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuollaiseen voi tietää ennalta varmaa vastausta...
Joko menee läpi tai ei, tulee valtavat sakot ja vakuutusmaksut ym rahanmenoa tai sitten ei.
Jos aikoo tehdä laittomuuuksia, pitää varautua siihen että niistä voi jäädä kiinni ja joutuu kärsimään rangaistukset. Kannattaa siis jemmata reilusti rahaa mahdollisten sanktioden maksuun ja varautua olemaan ilman korttia jonkin aikaa.
Ainoa varma tapa selvittää omalta osaltasi on kokeilla. Voit sitten kertoa täällä miten kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013