Mikä olisi hyvä vesiautomaattipumppu mökille missä järvestä otetaan vesi, matkaa n. 35m ja korkeusero 3m. Ja minkä paksuinen ja mistä hankittu letku siihen?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Mikä vaan tehokas vesiautomaatti tai uppopainepumppu. Meillä automaatti ja matkaa pumpulta hanalla 50 m ja letku 19 mm. Pienempää letkua ei mielestäni kannata laittaa. Kokeiltu alkuun 13 mm letkulla ja ero veden tuotossa on huomattava.
Jos ja kun tuo automaatti joskus hajoaa, niin todennäköisesti hommaan tilalle uppopainepumpun. Tuotto ja paineet ihan eri luokkaa ja alkaa toimia heti ilman siemenvesien kanssa pulaamista. - Anonyymi
Okei, miten laitat käynnistyksen sitte uppopainepumpulle?
Onko minkälaiset suodattimet nyt järvessä että ei ole täynnä heti roskaa putki? - Anonyymi
Kyllä näin vaikeat asiat siellä liikkeessä hoituvat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121394
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.107519Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e100482Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 52462
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410