Kuin täällä nimettömänä määkivä venäläismielinen ja kulkutautimyönteinen, normaaleja rokotuksia vastustava säälittävä reppana. Joka kaiken lisäksi yrittää ihan väärällä palstalla esiintyä. Kukaan ei ole ääneen uskaltanut Putinia puolustaa ja Ukrainaa haukkua Sysmässä. Voi tietysti tulla Uotin eteen hullunalauantaina klo 23 niin katsellaan kuka määkii ja mitä. Mutta ei uskalla kun on surkea lammas.
Onkohan enemmän lammasta
Anonyymi-ap
7
913
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi Putinia pitäisi puolustaa? itse en näe yhtäkään syytä.
- Anonyymi
En tiedä mistä puhut mutta sun älykkyys ei nyt pääse oikein loistamaan kun uhoat jollain väkivallalla täällä.Pistää miettimään tekikö ne rokotteet susta tollasen isokorva vesipään vai alkkisvanhemmat?Kumpi?Kerro vaan, kakista.
- Anonyymi
Olipa typerä aloitus, haiskahtaa vähän huono-osaisen alkkisperheen jälkikasvun aloitukselta.
- Anonyymi
Vasemmalta oikealle
- Anonyymi
Onko lampaampaa aloitusta.Korostaaa olevansa yhteiskuntapuoleinen iltalehden lukija ja parjaa toisinajattelijoita.Sun pää tarttis vasaraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201