Kuin täällä nimettömänä määkivä venäläismielinen ja kulkutautimyönteinen, normaaleja rokotuksia vastustava säälittävä reppana. Joka kaiken lisäksi yrittää ihan väärällä palstalla esiintyä. Kukaan ei ole ääneen uskaltanut Putinia puolustaa ja Ukrainaa haukkua Sysmässä. Voi tietysti tulla Uotin eteen hullunalauantaina klo 23 niin katsellaan kuka määkii ja mitä. Mutta ei uskalla kun on surkea lammas.
Onkohan enemmän lammasta
Anonyymi-ap
7
1000
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi Putinia pitäisi puolustaa? itse en näe yhtäkään syytä.
- Anonyymi
En tiedä mistä puhut mutta sun älykkyys ei nyt pääse oikein loistamaan kun uhoat jollain väkivallalla täällä.Pistää miettimään tekikö ne rokotteet susta tollasen isokorva vesipään vai alkkisvanhemmat?Kumpi?Kerro vaan, kakista.
- Anonyymi
Olipa typerä aloitus, haiskahtaa vähän huono-osaisen alkkisperheen jälkikasvun aloitukselta.
- Anonyymi
Vasemmalta oikealle
- Anonyymi
Onko lampaampaa aloitusta.Korostaaa olevansa yhteiskuntapuoleinen iltalehden lukija ja parjaa toisinajattelijoita.Sun pää tarttis vasaraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734956Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202645Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571717- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941322
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191103Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889