Hiihtoliiton talous kuralla

Anonyymi-ap

Hiihtoliittoa johtaan entinen pankinjohtaja ja talous pahasti pakkasella monena vuonna. Olisko aika vaihtaa vetäjäksi joku talouspuolen hallitseva henkilö. Nyt kikkaillan pidentämällä tilikautta, ettei näyttäisi niin pahalta. Ei jatkoon nykyinen pj.

10

736

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei jatkoon nykyinen Veikkauksen tukien taskuihinsa tunkija, koskien kaikkia lajeja. Arkadianmäelle viittaa.

• Anonyymi

Veikkauksen tukia ei juurikaan enää ole, ne on tungettu suurpuolueiden taskuihin !

• Anonyymi

Tuet tulevat nykyisin valtion budjetista. Valitettavasti menevät vain vuokriin ja henkilöstön palkkoihin, ei urheilijoille eikä seuroille. Lajiliitot ja aluejärjestöt ovat myöskin suuri kuluerä. Harmi sillä rahaa jaetaan surutta muuhun kuin lasten ja urheilijoiden hyväksi.

• Anonyymi

Tukirahat seuroille, eikä lajiliitoille tai aluejärjetöille seiniin. Nyt haetaan MM- hiihtoja 2029 ja palkataan surutta uusia henkilöitä hiihtoliittoon. Konkka uhka todellinen, ellei hallitus vaihdu. Sääli hyviä työntekijöiä koska heidän selkänahasta ko. rahat revitään.

• Anonyymi

Nyt sieltä potkaistiin fantasioihin uskova suuruudenhullu sinne minne kuuluukin.

• Anonyymi

Karmeita tappioita tulossa. Hallitus vaihtoon, seuraavassa vuosikokouksessa, Seurat herätkää.

• Anonyymi

Nuoria harrastajia pitäisi saada lisää, jotta menestystä, sitä kautta yleisöä, sponsoreita ja tuloja tulisi. Väitän, että koulujen nykyinen opetussuunnitelma tappaa lajia tehokkaasti: koulussa ei hiihdetä ellei opettaja ole lajista innostunut eikä koulun hiihtokilpailuja oidetä edes halukkaille. Kilpailuinnostus ja -kokemus jää kokematta, eikä harrastuskipinää synny. Harva perhe hiihtää yhdessä ja vanhemmat eivät hanki lapsille suksia, koska ”niillä ei kuitenkaan hiihdetä kuin muutaman kerran”. Kun ei ole harrastajia ei ole juuri maailmanmenestyjiäkään.

• Anonyymi

Hiihtoliiton tappio 1.3milj. nyt vaihtoon koko johtokunta, uudet ihmiset tilalle. Seurat elkää valitko ketään nykyisistä jatkamaan. Muuten sama meno vain jatkuu.

• Anonyymi

Hyvä Sirpa Korkatti, talous kuntoon vaan. Saanut aikaan muutamassa kuukaudessa enemmän kuin entinen pj. monena vuotena. Rohkea nainen.

• Anonyymi

Orpi antanut määräyksen ajaa lajiliitot alas.

Palvelut joko ostetaan elekrovitun kaltaisilta tai sitten tehdään oma tiimi, kuten Pärmis ja Kyllö. Iivo tuntee jujun, tulee 25 huipulle takaisin, vetää Perttua perässään. Voivat yllättää olemalla pallilla samanaikaisesti.

Vaan kukas osaisi vaparia ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe