Kannattaisiko massikasta ottaa hytti pois? Tuntuu että tuo ahdas palmu on vaan tiellä. Ei edes ole lämmitystä. Ainoa mitä se antaa on sadesuoja.
Hytillä vai ilman?
12
694
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisiko sitä jostain muualta kysyä ?
- Anonyymi
Voihan sen ottaa pois,mutta sitten et saa ajaa sillä kuin itse,suosittelen joka tapauksessa turvakaaren asennusta.
- Anonyymi
Miksei sillä voisi muut ajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei sillä voisi muut ajaa?
Tutkippa lakia. Kesäkuu v 69,jälkeen rekisteröityissä traktoreissa on turvaohjaamo pakko,jos ohjaamo poistetaan,siitä tulee ns laiton,ja vain omistaja saa ajaa sillä omalla vastuullaan.Olen itse poistanut vm 74 taavetista hytin,,pimeä melukomero,, ja otin silloin asiasta selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkippa lakia. Kesäkuu v 69,jälkeen rekisteröityissä traktoreissa on turvaohjaamo pakko,jos ohjaamo poistetaan,siitä tulee ns laiton,ja vain omistaja saa ajaa sillä omalla vastuullaan.Olen itse poistanut vm 74 taavetista hytin,,pimeä melukomero,, ja otin silloin asiasta selvää.
Omalla vastuulla tarkoittaa että tulee sakko. Ei sitä että omistaja saa ajaa.
- Anonyymi
Kopittomalla traktorilla saa ajaa kuka vaan jos traktori on rekisteröity ennen heinäkuuta -69.
- Anonyymi
Kyllä,muistin kuukauden väärin.
- Anonyymi
Saako myydä traktorin jos on hytti pois. Entä jos menee ympäri ja edellinen on poistanut hytin. Pitääkö myydä ajokunnottomana.
- Anonyymi
Saa, jokainen ostaa omalla vastuullaan.
- Anonyymi
Kaikkea saa myydä. Asiasta voi ja kannattaa mainita. Varminta on merkata kauppakirjaan myydään ilman ohjaamoa. Ostaja saa päättää mitä tiedolla tekee.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017878405gy
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268