Kannattaisiko massikasta ottaa hytti pois? Tuntuu että tuo ahdas palmu on vaan tiellä. Ei edes ole lämmitystä. Ainoa mitä se antaa on sadesuoja.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Kannattaisiko sitä jostain muualta kysyä ?
- Anonyymi
Voihan sen ottaa pois,mutta sitten et saa ajaa sillä kuin itse,suosittelen joka tapauksessa turvakaaren asennusta.
- Anonyymi
Miksei sillä voisi muut ajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei sillä voisi muut ajaa?
Tutkippa lakia. Kesäkuu v 69,jälkeen rekisteröityissä traktoreissa on turvaohjaamo pakko,jos ohjaamo poistetaan,siitä tulee ns laiton,ja vain omistaja saa ajaa sillä omalla vastuullaan.Olen itse poistanut vm 74 taavetista hytin,,pimeä melukomero,, ja otin silloin asiasta selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkippa lakia. Kesäkuu v 69,jälkeen rekisteröityissä traktoreissa on turvaohjaamo pakko,jos ohjaamo poistetaan,siitä tulee ns laiton,ja vain omistaja saa ajaa sillä omalla vastuullaan.Olen itse poistanut vm 74 taavetista hytin,,pimeä melukomero,, ja otin silloin asiasta selvää.
Omalla vastuulla tarkoittaa että tulee sakko. Ei sitä että omistaja saa ajaa.
- Anonyymi
Kopittomalla traktorilla saa ajaa kuka vaan jos traktori on rekisteröity ennen heinäkuuta -69.
- Anonyymi
Kyllä,muistin kuukauden väärin.
- Anonyymi
Saako myydä traktorin jos on hytti pois. Entä jos menee ympäri ja edellinen on poistanut hytin. Pitääkö myydä ajokunnottomana.
- Anonyymi
Saa, jokainen ostaa omalla vastuullaan.
- Anonyymi
Kaikkea saa myydä. Asiasta voi ja kannattaa mainita. Varminta on merkata kauppakirjaan myydään ilman ohjaamoa. Ostaja saa päättää mitä tiedolla tekee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1933227- 951453
- 1301148
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2481132Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä86975- 97861
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun112697Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa56695Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108668- 39607