Hytillä vai ilman?

Anonyymi-ap

Kannattaisiko massikasta ottaa hytti pois? Tuntuu että tuo ahdas palmu on vaan tiellä. Ei edes ole lämmitystä. Ainoa mitä se antaa on sadesuoja.

10

1034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaisiko sitä jostain muualta kysyä ?

• Anonyymi

Voihan sen ottaa pois,mutta sitten et saa ajaa sillä kuin itse,suosittelen joka tapauksessa turvakaaren asennusta.

• Anonyymi

Miksei sillä voisi muut ajaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei sillä voisi muut ajaa?

Tutkippa lakia. Kesäkuu v 69,jälkeen rekisteröityissä traktoreissa on turvaohjaamo pakko,jos ohjaamo poistetaan,siitä tulee ns laiton,ja vain omistaja saa ajaa sillä omalla vastuullaan.Olen itse poistanut vm 74 taavetista hytin,,pimeä melukomero,, ja otin silloin asiasta selvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutkippa lakia. Kesäkuu v 69,jälkeen rekisteröityissä traktoreissa on turvaohjaamo pakko,jos ohjaamo poistetaan,siitä tulee ns laiton,ja vain omistaja saa ajaa sillä omalla vastuullaan.Olen itse poistanut vm 74 taavetista hytin,,pimeä melukomero,, ja otin silloin asiasta selvää.

Omalla vastuulla tarkoittaa että tulee sakko. Ei sitä että omistaja saa ajaa.

• Anonyymi

Kopittomalla traktorilla saa ajaa kuka vaan jos traktori on rekisteröity ennen heinäkuuta -69.

• Anonyymi

Kyllä,muistin kuukauden väärin.

• Anonyymi

Saako myydä traktorin jos on hytti pois. Entä jos menee ympäri ja edellinen on poistanut hytin. Pitääkö myydä ajokunnottomana.

• Anonyymi

Saa, jokainen ostaa omalla vastuullaan.

• Anonyymi

Kaikkea saa myydä. Asiasta voi ja kannattaa mainita. Varminta on merkata kauppakirjaan myydään ilman ohjaamoa. Ostaja saa päättää mitä tiedolla tekee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2013
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1707
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1557
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1190
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1182
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1140
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1027
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      997
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      946
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      927
    Aihe