Mökkiradio

Anonyymi-ap

34

1465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi Mika.

    • Anonyymi

      Ihan mielenkiintoista voipi olla, jos on jotain muuta kuin nämä pienipiiripyörii yritysten asemat.

    • Anonyymi

      Muistaako kukaan Lomaradiota? Siinä oli kesäradio omaan makuuni. Oikein sellaista kesäisen rentoa lomamusiikkia. Tai no mistä kukakin tykkää. Minä tykkäsin. Siitä on jo aikaa. Se oli pitkä kuuma kesä 2011, kun Lomaradio vielä kuului.

      • Anonyymi

        Loma Radio oli hyvä mutta sitten Bauer varasti sen taajuudet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loma Radio oli hyvä mutta sitten Bauer varasti sen taajuudet!

        Tämä varastaminen ei pidä kutinsa


    • Anonyymi

      Varmasti on taas "laatua" luvassa. Nimikin sen jo kertoo.

    • Anonyymi

      Musiikillisesti hyvä radiokanava on sellainen miltä ei koskaan voi olla täysin varma mitä seuraavaksi kuulee.

      • Anonyymi

        Eli sillisalataatti, joka ei taas tarjoa mitään uutta? Iskelmää ja vähän kevyttä poppia väliin.


      • Anonyymi

        Sellainen radiokanava on Roll FM.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen radiokanava on Roll FM.

        Semmoisia ne suurin osa on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sillisalataatti, joka ei taas tarjoa mitään uutta? Iskelmää ja vähän kevyttä poppia väliin.

        Pientä preis gospelia ja hyviä puheita.


    • Anonyymi

      Hyvä Radiokanava Suosittelen!
      Mökkiradio.fi

      • Anonyymi

        Etelä-Savon kuunnelluin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelä-Savon kuunnelluin.

        Sandels on savon kuunnelluin


    • Anonyymi

      En ole vielä tilannut kanavaasi. Mutta tykkäsin esittelystä Ricardo Santos. "Biisejä tyyliin Voittaja ottaa kaiken! tai Kävele Kuten egyptiläinen. Musaa, jonka parissa on kiva kruisailla teluu ulkona ja laulaa ääneen.

    • Anonyymi

      Mökkiradio on rehellisesti sanottuna ihan täys fiasco!

      • Anonyymi

        Fiaskoksi en kutsuisi, kai tosta joku tykkää,, musat mökkiradiossa ei vain ole yhtään omaan makuuni .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiaskoksi en kutsuisi, kai tosta joku tykkää,, musat mökkiradiossa ei vain ole yhtään omaan makuuni .

        Se voisi soittaa enemmän kesäiltaan sopivaa musiikkia. Suomi on sitä pullollaan.


    • Anonyymi

      Haetuista luvista päätellen Mökkiradio aikoo näköjään laajentua oikein rytinällä. Oikea meininki 👍

    • Anonyymi

      Kuka tuollaisia mökkiradioita ostaa tai tarvitsee kun ei ole edes mökkiäkään. Kuten suurimmalla osalla suomalaisia.

      • Anonyymi

        Eliitillä on varaa. Ja jos/kun tuottaa liikaa tappiota, voihan sen myydä aina Sanomalle Salesheli/Businessradio Finland tyyliin.


    • Anonyymi

      Mökkiradiolle pätkähti lupia 👍

      • Anonyymi

        Mielestäni tämä on iloinen asia 🏠👍🥃🥃🥃🍻🍻🍻💪📻


    • Anonyymi

      mökkiradio on huumoriohjeloma, santtu pesee mökin 👍
      ja niin mökki kimaltelloo kirkkaasti auringossa ✨

    • Anonyymi

      Mökkiradioksi riittää tänäpäivänä radio missä on pelkkä ula. Muilla aaltoaalueilla ei ole enään mitään lähettimiä ollenkaan joten sieltä kuuluu pelkkää pihinää.

      • Anonyymi

        Ula on paskaa. Internet ja DAB+ on tätä päivää. Jälkimmäinen tosin ei ole tarjolla kehitysmaissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ula on paskaa. Internet ja DAB on tätä päivää. Jälkimmäinen tosin ei ole tarjolla kehitysmaissa.

        Pari huomiota. On halveksuvaa käyttää nykyisin kehittyvistä maista termiä kehitysmaa. Toiseksi, joissakin Afrikan maissa käytetään DAB:ia. Kannattaa hieman tutustua asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari huomiota. On halveksuvaa käyttää nykyisin kehittyvistä maista termiä kehitysmaa. Toiseksi, joissakin Afrikan maissa käytetään DAB:ia. Kannattaa hieman tutustua asioihin.

        No mikäpä termi tässä pellemaailmassa nykyään ei olisi halveksuvaa.
        Se tosiasia, että jopa joissakin Afrikan maissa käytetään dabia, ei Suomen osalta ole mitenkään kovin mairittelevaa. Täällä takapajulassa valtioneuvosto onanoi fm taajuuksien lupia armon vuonna 2024 prööt 💩


      • Anonyymi

        Taisi mennä tunteisiin 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi mennä tunteisiin 🤣🤣🤣

        No se joku nimimerkki dana jari haluaa vain kylvää tuhoa kun haluaa poistaa radiokanavat yhteisantenni/ktv verkoista ja sitte vielä pakko mielteenä joku dab ihme ettei stub Ruotsista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se joku nimimerkki dana jari haluaa vain kylvää tuhoa kun haluaa poistaa radiokanavat yhteisantenni/ktv verkoista ja sitte vielä pakko mielteenä joku dab ihme ettei stub Ruotsista.

        Ota tuostakin nyt selvää...
        Pakkomielteenä "joku dab". Etkö ennen ole kuullut DAB+ lähetyksistä eli kansankielellä digiradiosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota tuostakin nyt selvää...
        Pakkomielteenä "joku dab". Etkö ennen ole kuullut DAB lähetyksistä eli kansankielellä digiradiosta?

        Juu, se on tiedossa. Mutta se käytää nyt jotain toista nimimerkkiä jolla saarnaa että, FM-radio ja radion jakelu esimerkiksi kaapeliverkoissa pitäisi hänen mielestää lopettaa ajatuksella "hänelle tarpeeton niin se on tarpeeton kaikille muillekin". Vaan ei asia niin ole meitä radion kuuntelijoita asuu katvealueilla missä ei mikään sisäantenni toimi.


    • Anonyymi00037

      Ei soita toiveita juuri koskaan, vaikka sivuillaan niitä pyyteleepi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe