Moi. Haluaisin kysyä teiltä että milloin otitte ekan perhekuvan? Onko ketään joka on ottanut vauvan kanssa myöhemmin perhekuvan tai ei ollenkaan? Sain esikoisen huhtikuussa ja otimme ekan perhekuvan kun hän oli kolme viikkoinen, just ehti toukokuu tulla. Olen ollut ahdistunut ja syylistynyt että olisi pitänyt jo huhtikuussa sellainen ottaa
Eka Perhekuva
6
626
Vastaukset
- Anonyymi
Otimme sairaalassa siis huhtikuussa vauvastamme vauvakuvia ja videon missä esiinnymme yhdessä. Sekä sellaiset kuvat missä mieheni pitää vauvaa sylissä ja sit minä yhdessä kuvassa pidän vauvaa sylissä. Perhekuvan älysimme vasta ottaa toukokuun ekana päivänä kun sairastimme koronaa huhtikuussa kun pääsimme kotiin.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17878512Q
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Toivottavasti pääsette kommentoimaan
- Anonyymi
Pliis rehellisiä vastauksia ja vastatkaa jo!! Täällä on jännittynyt ja nolostunut kotiäiti että olemmeko puolison kanssa ainoata, jotka myöhästyi lapsensa kanssa perhekuvista. Kertokaa rehelliset vastaukset ottiteko heti vastasyntyneen kanssa vai myöhemmin vai ei olenkaan.
- Anonyymi
Otettiin 2kk ikäisenä ristijäisissä
- Anonyymi
Ei nekään muistettu ottaa sairaalassa perhekuvaa, ekan taisimme vasta ottaa 3kk ikäisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8315562Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713843- 534713
- 244417
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224336Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364140Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h574029No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433868- 613609
- 423265