moi oon 13v tyttö. osaako joku sanoa alkoko mulla menkat koska en ite tiiä. vuoto on kyllä punaruskeaa mutta niin niukkaa ettei tuu housuista läpi. onko nää ny menkat vai tyyliin joku ovulaatio?
Ekat menkat
Anonyymi-ap
5
510
Vastaukset
- Anonyymi
on menkat. Rusehtava vuoto on kuivunutta verta. Pidä jatkossa kuukautissuojia mukana. Ovulaatio tapahtuu puolessa välissä kiertoa. se ei aiheuta veristä vuotoa vaan kuukautiset aiheuttaa verisen vuodon.
- Anonyymi
Huomenna verta voi tulla enemmän. Menkat sulla alkamassa.
- Anonyymi
On menkat itel tuli samal taval iha ihka ensimmäiset ja no tässä on vuodettu nyt joka kuukaus
- Anonyymi
Oot kyl varmaa ehkä jo huomannu et ne oli menkat ku laitoit tän helmikuus:)
- Anonyymi
Aa katoin väärin se oliki kesäkuu mut jooh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692