moi oon 13v tyttö. osaako joku sanoa alkoko mulla menkat koska en ite tiiä. vuoto on kyllä punaruskeaa mutta niin niukkaa ettei tuu housuista läpi. onko nää ny menkat vai tyyliin joku ovulaatio?
Ekat menkat
Anonyymi-ap
5
520
Vastaukset
- Anonyymi
on menkat. Rusehtava vuoto on kuivunutta verta. Pidä jatkossa kuukautissuojia mukana. Ovulaatio tapahtuu puolessa välissä kiertoa. se ei aiheuta veristä vuotoa vaan kuukautiset aiheuttaa verisen vuodon.
- Anonyymi
Huomenna verta voi tulla enemmän. Menkat sulla alkamassa.
- Anonyymi
On menkat itel tuli samal taval iha ihka ensimmäiset ja no tässä on vuodettu nyt joka kuukaus
- Anonyymi
Oot kyl varmaa ehkä jo huomannu et ne oli menkat ku laitoit tän helmikuus:)
- Anonyymi
Aa katoin väärin se oliki kesäkuu mut jooh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä242465- 911004
- 58871
- 66845
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6797Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75684Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu131678