Huonoa käytöstä

Anonyymi-ap

Peruskoulun päättäville jaettiin ruusut. Kysyin kollegalta, kun olin lähdössä pois, että kättelenkö 9lk oppilaat. Hän sanoi kyllä. Olen, niin kuin muut Opet, kätellyt mm abeja.
Mutta mitä tapahtuikaan? Vain osa oppilaista kätteli ja osa veti käden pois mielenilmauksena.en oo vastaavaan törmännyt urallani ennen. Juttelin asiasta parin kollegan kanssa ja rehtorin kanssa, niin ihmettelivät. Tekisi mieli kirjoittaa lehteen...
Jos tunnistat kirjoituksen, saisit hävetä. No aikanaan ymmärrät sen tuppukylässä asuneena.

5

606

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen huomannut, että teinit kapinoi erityisesti tietyille opettajille. Syynä ei ole välttämättä opettaja, koska oppilaat harvoin osaavat itse valita kenen aikuisen seura on heille parasta. Meidän koulussa teinit kapinoi erityisesti tiukkoja ja sääntöjä noudattavia opettajia vastaan.

• Anonyymi

Korona-aikaan kuulin, että kättelystä voisi luopua kokonaan. Voisiko kyse olla siitä? Luulisin, että nykyään voi olla kohtelias kättelemättäkin jos haluaa.

• Anonyymi

En kyllä enää suosi kättelyä, en tosin ole opettaja.

• Anonyymi

OMAAN PERHEESEEN LUPA KELJUILLA OPETTAJAT VALVONTAAN TÄMÄ PUHELIN KELJUILUT EI MUISTIA MENE IT LIIKEESEEN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1682
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      869
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      634
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      608
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      90
      606
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe