Tätä tosiasiaa eivät ole maahantuojan henkilöstö ja Toyota-liikkeet tunnistaneet eivätkä siten tunnustaneet. Totuus on kuitenkin tämä, kun ladattavia autoja rekisteröidään tällä hetkellä yli puolet ensirekisteröidyistä autoista.
Menneessä eläminen on niin tavallista suomalaisessa yhteiskunnassa. Yritykset kaatuvat omassa menneessä totuudessaan elämiseen. Esimerkkeinä Nokia ja Finluxin televisio- ja kuvaputkitehdas.
Toyota olisi ajantasalla Suomen markkinoilla jos sillä olisi kolme ladattavaa hybridiä ja sähköautoa
33
308
Vastaukset
- Anonyymi
Toyota ei kauheasti panosta Suomen markkinoitten tarpeen mukaan, vai mitä olet mieltä?
Toyota on tehnyt valintansa ja strategiansa, mutta pieleen näyttää menneen ja Toyota jää vain köyhien kehitysmaitten merkiksi. Muut tekevät sähköautoja ja panostavat ilmastoon. Toyota vaan leikkii ilmasto asioilla ja joutui lähtemään hybridiin kun ei osannut tehdä turbokoneita ja taloudellisia moottoreita joissa olisi ollut edes kohtuullinen suorituskyky.- Anonyymi
Pikkuturbot todettiin kaikkein saastaisimmiksi kun WLTP-päästömittaus otettiin käyttöön:
https://www.apu.fi/artikkelit/nedc-vs-wltp-pikkuturbot-suurimpia-haviajia
Saastainen Volkswagen joutui keskeyttämään autojen tuotannon kun WLTP otettiin käyttöön:
https://www.apu.fi/artikkelit/uusi-wltp-mittaus-aiheuttaa-paanvaivaa-volkswagen-joutuu-keskeyttamaan-autotuotannon
Kummankaan Toyotan ladattavan hybridin suorituskyvylle ei ole juurikaan voiitajia. - Anonyymi
Toyotan hybridit hävittävät suurikulutuksiset ja saastuttavat pikkuturbot
Ford sulkee Walesin moottoritehtaansa – taustalla 1,5-litraisen odotettua alhaisempi kysyntä.
https://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/ford-sulkee-walesin-moottoritehtaansa-taustalla-15-litraisen-odotettua-alhaisempi-kysynta/
Tästä näkyy kuinka paljon enemmän pikkuturbo kuluttaa ja kuinka paljon suurempi päästömäärä on pikkuturbolla kuin hybridillä. Päästöjen määrän mukaan määräytyvä autovero on pikkuturbolla lähes puolta suurempi kuin hybridillä.
1.2 T Active Multidrive S Veron määrä 4 093,10
1.8 Hybrid Active Veron määrä 1 811,26
Volkswagenin pikkuturboilla on vielä isompi vero.
Että se niiden pikkuturbojen valheellisesta pienestä kulutuksesta.
Senkin pikkuturboja koskevan valheen tilalla on nyt uusi totuus ja uuden WLTP-päästömittaustavan mukaan todistettuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkuturbot todettiin kaikkein saastaisimmiksi kun WLTP-päästömittaus otettiin käyttöön:
https://www.apu.fi/artikkelit/nedc-vs-wltp-pikkuturbot-suurimpia-haviajia
Saastainen Volkswagen joutui keskeyttämään autojen tuotannon kun WLTP otettiin käyttöön:
https://www.apu.fi/artikkelit/uusi-wltp-mittaus-aiheuttaa-paanvaivaa-volkswagen-joutuu-keskeyttamaan-autotuotannon
Kummankaan Toyotan ladattavan hybridin suorituskyvylle ei ole juurikaan voiitajia.Olihan se Toyotan hybridi aivan käypää tavaraa vielä viime vuosituhannella. Nyt se on melkoista antiikkia, vaikka on jo viidesti halpuutettua. Olisi ihan ok vieläkin, jos muut eivät olisi tehneet niitä sähköautoja vielä niin innokkaasti. Toyota jäi lepäämään laakereillaan, ja niinhän siinä kävi, että muut menivät ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan se Toyotan hybridi aivan käypää tavaraa vielä viime vuosituhannella. Nyt se on melkoista antiikkia, vaikka on jo viidesti halpuutettua. Olisi ihan ok vieläkin, jos muut eivät olisi tehneet niitä sähköautoja vielä niin innokkaasti. Toyota jäi lepäämään laakereillaan, ja niinhän siinä kävi, että muut menivät ohi.
On sulla kuvitelmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkuturbot todettiin kaikkein saastaisimmiksi kun WLTP-päästömittaus otettiin käyttöön:
https://www.apu.fi/artikkelit/nedc-vs-wltp-pikkuturbot-suurimpia-haviajia
Saastainen Volkswagen joutui keskeyttämään autojen tuotannon kun WLTP otettiin käyttöön:
https://www.apu.fi/artikkelit/uusi-wltp-mittaus-aiheuttaa-paanvaivaa-volkswagen-joutuu-keskeyttamaan-autotuotannon
Kummankaan Toyotan ladattavan hybridin suorituskyvylle ei ole juurikaan voiitajia.Pikkuturbojen valmistus ei kannata tulevaisuudessa uusien päästövaatimusten takia, koska ne tarvitsee lisää puhdistustekniikkaa, se on ainoa todellinen syy miksi niistä luovutaan ja tietenkin autojen sähköistyminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkuturbot todettiin kaikkein saastaisimmiksi kun WLTP-päästömittaus otettiin käyttöön:
https://www.apu.fi/artikkelit/nedc-vs-wltp-pikkuturbot-suurimpia-haviajia
Saastainen Volkswagen joutui keskeyttämään autojen tuotannon kun WLTP otettiin käyttöön:
https://www.apu.fi/artikkelit/uusi-wltp-mittaus-aiheuttaa-paanvaivaa-volkswagen-joutuu-keskeyttamaan-autotuotannon
Kummankaan Toyotan ladattavan hybridin suorituskyvylle ei ole juurikaan voiitajia.On parempiakin olemassa, tarkasta tietosi. No oikeasti ne pienimpien ero on todella mitätön ja todellisessa arkiajossa kukaan ei pääse lähellekään ilmoitettuja ellei aja pelkästään todella lyhyitä ajoja ja lataa autoaan kokoajan. Toisaalta tuossa lyhyessä pätkäajossa on se ongelma, että moottori alkaa ruostumaan sisältä päin kun moottori ei koskaan lämpene tarpeeksi ja kondenssivesi ym. pääsee tekemään korroosiota.
Eli parhaat valinnat on aito sähköauto ja kevythybridi jossa moottori käy kokoajan ja sähköllä kevennetään ja pienennetään polttoaineen kulutusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan hybridit hävittävät suurikulutuksiset ja saastuttavat pikkuturbot
Ford sulkee Walesin moottoritehtaansa – taustalla 1,5-litraisen odotettua alhaisempi kysyntä.
https://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/ford-sulkee-walesin-moottoritehtaansa-taustalla-15-litraisen-odotettua-alhaisempi-kysynta/
Tästä näkyy kuinka paljon enemmän pikkuturbo kuluttaa ja kuinka paljon suurempi päästömäärä on pikkuturbolla kuin hybridillä. Päästöjen määrän mukaan määräytyvä autovero on pikkuturbolla lähes puolta suurempi kuin hybridillä.
1.2 T Active Multidrive S Veron määrä 4 093,10
1.8 Hybrid Active Veron määrä 1 811,26
Volkswagenin pikkuturboilla on vielä isompi vero.
Että se niiden pikkuturbojen valheellisesta pienestä kulutuksesta.
Senkin pikkuturboja koskevan valheen tilalla on nyt uusi totuus ja uuden WLTP-päästömittaustavan mukaan todistettuna.Pikkuturbot kuluttaa todella vähän, jopa vähemmän kuin nuo Toyotan itsetyydyttävät, pitää vaan osata ajaa taludellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On parempiakin olemassa, tarkasta tietosi. No oikeasti ne pienimpien ero on todella mitätön ja todellisessa arkiajossa kukaan ei pääse lähellekään ilmoitettuja ellei aja pelkästään todella lyhyitä ajoja ja lataa autoaan kokoajan. Toisaalta tuossa lyhyessä pätkäajossa on se ongelma, että moottori alkaa ruostumaan sisältä päin kun moottori ei koskaan lämpene tarpeeksi ja kondenssivesi ym. pääsee tekemään korroosiota.
Eli parhaat valinnat on aito sähköauto ja kevythybridi jossa moottori käy kokoajan ja sähköllä kevennetään ja pienennetään polttoaineen kulutusta.Kaikkeen sinä uskotkin. Volkswgenin levittämiä juttuja, kun eivät osaa tehdä kunnollisia ladattavia hybridejä.
- Anonyymi
Olet aivan oikeassa. Suomen markkinoilla ei ole mitään merkitystä. Joutuivat kuitenkin panostamaan Euroopan markkinoille tuomalla itselataavavat hybridit jotka antoivat aikaa kehittää tuotetta. Aikaa kului mutta tuotekehitys ei saanut mitään aikaan vaativalla markkina-alueella. Toyota tekee kyllä erittäin hyviä ja tehokkaita tuotteita alueille joilla ei ole merkitystä päästöillä.
- Anonyymi
Aloituksessa ei ole kysymys siitä millä markkinoilla on merkitystä.
- Anonyymi
Saksalaiset luokittelivat Rav4:n kestävyyden kaikista huonoimmaksi. Rav4 oli 2022 maailman eniten myyty auto. Saksalainen media solvaa mielellään maailman menestyneintä automallia ja ylistää omiaan, vaikka ne olisivat täysiä romuja Rav 4:seen varrattuna. Rav on hyvin tehty ja erittäin vankka peli. Se aiheuttaa saksalaisissa kateutta.
- Anonyymi
"saksalaiset luokittelivat"
- Anonyymi
Toyotalla on jo enemmän kuin 3 sähköautoa -ja ladattavaa hybridiä.
- Anonyymi
Onko? Pakuja ei lasketa lukuun ja tuokin ainoa sähköauto on surkea hätäpaska ja Subarun yhteistyön kukkanen.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä? Polttis on sata kertaa parempi, helpompi, yksinkertaisempi ja ilman härpäkkeitä. Vieläpä manuaalina. Ei auto tarvitse kuin ratin, kaasun ja jarrun. Kaikki muu on turhaa.
- Anonyymi
Minusta tuulilasi ja tuulilasin pyyhkimet on jossain määrin tarpeelliset. Myös radiosta on kovasti iloa.
- Anonyymi
Juu, ja nokipannu kahvit, hevosvaunut ja suola ainoana säilöntäaineena.
- Anonyymi
Sama kai se on millä voimalla renkaita pyöritetään. Kunnon istuimet ja hyvät stereot on paljon tärkeämpiä.
- Anonyymi
Ai stereot, hauskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai stereot, hauskaa.
kyllä
- Anonyymi
Osta Mersu niin perushinnalla saat vain kotelon ja neljä pyörää.
- Anonyymi
Vajaaälysiset alkavat heti kirjoitella ettei Suomen markkinoilla ole merkitystä. Muualla sähköautoilu on vielä pitemmällä.
- Anonyymi
Taitaapa olla niin , että maailman suurin kehittää nyt vetyautoja tosisaan. Vetyyn sijoittaa nyt koko sivistynyt maailma. Akkuautoilu on lyhyt välivaihe.
- Anonyymi
Toyota ainakin pisti pillit pussiin ja lopetti vetyauton kehittelyn, eikä Teslalla ole mitään vetyprojektia meneillään. Bemarilla on valmis konsepti, muttei aloita tuotantoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota ainakin pisti pillit pussiin ja lopetti vetyauton kehittelyn, eikä Teslalla ole mitään vetyprojektia meneillään. Bemarilla on valmis konsepti, muttei aloita tuotantoa.
Hondalta tulee vetyplugari CR-V ensi vuonna: https://www.caranddriver.com/news/a42796089/2024-honda-cr-v-powered-by-hydrogen-details/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota ainakin pisti pillit pussiin ja lopetti vetyauton kehittelyn, eikä Teslalla ole mitään vetyprojektia meneillään. Bemarilla on valmis konsepti, muttei aloita tuotantoa.
Toyotalla on tuotannossa valmis vetyauto Mirai. Toinen sukupolvi menossa ja kohta kolmas tulossa. Vetyautoissa vielä paljon haasteita edessä. Vety nimittäin syövyttää perinteellisiä metalleja ja materiaaleja eri tavalla kuin vanhan liiton liemet.
- Anonyymi
Aloituksen tosiasiaa eivät ole maahantuojan henkilöstö ja Toyota-liikkeet tunnistaneet eivätkä siten tunnustaneet.
- Anonyymi
Sähköautojen osuus ensirekisteröinneistä Euroopassa on 13 %.
- Anonyymi
Täyssähköautojen.
- Anonyymi
Laitapa linkki todisteeksi. Luku oli jo vuosi litten korkeampia ja on noussut siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitapa linkki todisteeksi. Luku oli jo vuosi litten korkeampia ja on noussut siitä.
Ei näy sitä linkkiä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600