Mopo tärisee suurilla kierroksilla

Mopo siis on Yamaha DT, vuosimallia 07. Mopo alkaa tärisemään ja pitämään outoa ääntä kun kierrokset nousee. Moottorinkiinnikkeiden pitäs olla kunnolla kiinni, koska mopo kasattiin just lähiaikoina.

5

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ps. Oon miettinyt laakereita, mutta korjaamolla (talvella) sanottiin niiden olevan kunnossa.

    • Anonyymi

      Moottorisahat tärisi joskus aikoinaan kovasti ja aiheutti valkosormisuutta. Moni joutui sairaslomalle. Ole varovainen ettet sairastu. Jos ääni häiritsee käytä korvasuojaimia. Tutki jos kaasuvaijeria voisi säätää ettei vahinkossa käytä liikaa kierroksia. Kovat kierrokset ovat hyvin vahinkollisia moottorille.
      Minun isäni sanoi siloin joskus ettei koskaan saa ajaa täysillä kierroksilla.
      Mitä pienemmät kierrokset sen parempi koneen elinikä jopa 20 - 100 vuotta.
      Suosittelen sähkömopoa sitä ei voi vaurioittaa eikä se saastuta. Siinä ei ole mitään huollettavia osia. Se on ikuinen.

      • Joo en ole kiinnostunut sähkömoposta, jos et tiedä mikä mopossa vikana, älä tule kommentoimaan.


    • Anonyymi

      Minä olen kiinnittänyt nykynuorison kaasun käyttöön. Kaasussa on vain kaksi asentoa täysi ja tyhjäkäynti.
      Onko kädessä joku kamppi tai hermosairaus.
      Esimerkki. Naapurin poika kaasutti tunnin aikana noin 7200 kertaa.
      Kyllä kävi sääliksi vanhempia kun sellasen maailmaan pullauttivat.
      Veisivät pojan lääkärille ei oo tommone normaalia.
      Ostaisivat sille sähkömopon.
      Sitä ei voi sillai prätkytellä.
      Voishan siihen laittaa pahvista päristimen eturenkaan pinnoja vastaan.
      Sillai ennen polkupyörillä tehtiin.

      • Miks tulit tänne valittamaan vehkeiden äänestä, en tullut tänne keskustelemaan tai valittelemaan siitä. Jos et tiedä mikä mopossa vikana, älä tule tänne kommentoimaan. Enkä ole sähkömoposta kiinnostunut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe