Mopo tärisee suurilla kierroksilla

Mopo siis on Yamaha DT, vuosimallia 07. Mopo alkaa tärisemään ja pitämään outoa ääntä kun kierrokset nousee. Moottorinkiinnikkeiden pitäs olla kunnolla kiinni, koska mopo kasattiin just lähiaikoina.

6

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ps. Oon miettinyt laakereita, mutta korjaamolla (talvella) sanottiin niiden olevan kunnossa.

• Anonyymi

Moottorisahat tärisi joskus aikoinaan kovasti ja aiheutti valkosormisuutta. Moni joutui sairaslomalle. Ole varovainen ettet sairastu. Jos ääni häiritsee käytä korvasuojaimia. Tutki jos kaasuvaijeria voisi säätää ettei vahinkossa käytä liikaa kierroksia. Kovat kierrokset ovat hyvin vahinkollisia moottorille.
      Minun isäni sanoi siloin joskus ettei koskaan saa ajaa täysillä kierroksilla.
      Mitä pienemmät kierrokset sen parempi koneen elinikä jopa 20 - 100 vuotta.
      Suosittelen sähkömopoa sitä ei voi vaurioittaa eikä se saastuta. Siinä ei ole mitään huollettavia osia. Se on ikuinen.

• Joo en ole kiinnostunut sähkömoposta, jos et tiedä mikä mopossa vikana, älä tule kommentoimaan.

• Anonyymi

Minä olen kiinnittänyt nykynuorison kaasun käyttöön. Kaasussa on vain kaksi asentoa täysi ja tyhjäkäynti.
      Onko kädessä joku kamppi tai hermosairaus.
      Esimerkki. Naapurin poika kaasutti tunnin aikana noin 7200 kertaa.
      Kyllä kävi sääliksi vanhempia kun sellasen maailmaan pullauttivat.
      Veisivät pojan lääkärille ei oo tommone normaalia.
      Ostaisivat sille sähkömopon.
      Sitä ei voi sillai prätkytellä.
      Voishan siihen laittaa pahvista päristimen eturenkaan pinnoja vastaan.
      Sillai ennen polkupyörillä tehtiin.

• Miks tulit tänne valittamaan vehkeiden äänestä, en tullut tänne keskustelemaan tai valittelemaan siitä. Jos et tiedä mikä mopossa vikana, älä tule tänne kommentoimaan. Enkä ole sähkömoposta kiinnostunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2500
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      55
      1826
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1284
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      300
      1093
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      1002
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      903
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      894
    8. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      12
      838
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      49
      825
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      113
      807
    Aihe