Mopo siis on Yamaha DT, vuosimallia 07. Mopo alkaa tärisemään ja pitämään outoa ääntä kun kierrokset nousee. Moottorinkiinnikkeiden pitäs olla kunnolla kiinni, koska mopo kasattiin just lähiaikoina.
Mopo tärisee suurilla kierroksilla
6
287
Vastaukset
Ps. Oon miettinyt laakereita, mutta korjaamolla (talvella) sanottiin niiden olevan kunnossa.
- Anonyymi
Moottorisahat tärisi joskus aikoinaan kovasti ja aiheutti valkosormisuutta. Moni joutui sairaslomalle. Ole varovainen ettet sairastu. Jos ääni häiritsee käytä korvasuojaimia. Tutki jos kaasuvaijeria voisi säätää ettei vahinkossa käytä liikaa kierroksia. Kovat kierrokset ovat hyvin vahinkollisia moottorille.
Minun isäni sanoi siloin joskus ettei koskaan saa ajaa täysillä kierroksilla.
Mitä pienemmät kierrokset sen parempi koneen elinikä jopa 20 - 100 vuotta.
Suosittelen sähkömopoa sitä ei voi vaurioittaa eikä se saastuta. Siinä ei ole mitään huollettavia osia. Se on ikuinen.Joo en ole kiinnostunut sähkömoposta, jos et tiedä mikä mopossa vikana, älä tule kommentoimaan.
- Anonyymi
Minä olen kiinnittänyt nykynuorison kaasun käyttöön. Kaasussa on vain kaksi asentoa täysi ja tyhjäkäynti.
Onko kädessä joku kamppi tai hermosairaus.
Esimerkki. Naapurin poika kaasutti tunnin aikana noin 7200 kertaa.
Kyllä kävi sääliksi vanhempia kun sellasen maailmaan pullauttivat.
Veisivät pojan lääkärille ei oo tommone normaalia.
Ostaisivat sille sähkömopon.
Sitä ei voi sillai prätkytellä.
Voishan siihen laittaa pahvista päristimen eturenkaan pinnoja vastaan.
Sillai ennen polkupyörillä tehtiin.Miks tulit tänne valittamaan vehkeiden äänestä, en tullut tänne keskustelemaan tai valittelemaan siitä. Jos et tiedä mikä mopossa vikana, älä tule tänne kommentoimaan. Enkä ole sähkömoposta kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551826Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111284Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3001093- 2591002
- 146903
- 56894
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12838- 49825
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113807