Mopo tärisee suurilla kierroksilla

Mopo siis on Yamaha DT, vuosimallia 07. Mopo alkaa tärisemään ja pitämään outoa ääntä kun kierrokset nousee. Moottorinkiinnikkeiden pitäs olla kunnolla kiinni, koska mopo kasattiin just lähiaikoina.

6

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ps. Oon miettinyt laakereita, mutta korjaamolla (talvella) sanottiin niiden olevan kunnossa.

• Anonyymi

Moottorisahat tärisi joskus aikoinaan kovasti ja aiheutti valkosormisuutta. Moni joutui sairaslomalle. Ole varovainen ettet sairastu. Jos ääni häiritsee käytä korvasuojaimia. Tutki jos kaasuvaijeria voisi säätää ettei vahinkossa käytä liikaa kierroksia. Kovat kierrokset ovat hyvin vahinkollisia moottorille.
      Minun isäni sanoi siloin joskus ettei koskaan saa ajaa täysillä kierroksilla.
      Mitä pienemmät kierrokset sen parempi koneen elinikä jopa 20 - 100 vuotta.
      Suosittelen sähkömopoa sitä ei voi vaurioittaa eikä se saastuta. Siinä ei ole mitään huollettavia osia. Se on ikuinen.

• Joo en ole kiinnostunut sähkömoposta, jos et tiedä mikä mopossa vikana, älä tule kommentoimaan.

• Anonyymi

Minä olen kiinnittänyt nykynuorison kaasun käyttöön. Kaasussa on vain kaksi asentoa täysi ja tyhjäkäynti.
      Onko kädessä joku kamppi tai hermosairaus.
      Esimerkki. Naapurin poika kaasutti tunnin aikana noin 7200 kertaa.
      Kyllä kävi sääliksi vanhempia kun sellasen maailmaan pullauttivat.
      Veisivät pojan lääkärille ei oo tommone normaalia.
      Ostaisivat sille sähkömopon.
      Sitä ei voi sillai prätkytellä.
      Voishan siihen laittaa pahvista päristimen eturenkaan pinnoja vastaan.
      Sillai ennen polkupyörillä tehtiin.

• Miks tulit tänne valittamaan vehkeiden äänestä, en tullut tänne keskustelemaan tai valittelemaan siitä. Jos et tiedä mikä mopossa vikana, älä tule tänne kommentoimaan. Enkä ole sähkömoposta kiinnostunut.

• Anonyymi

ei auta enään varmaan sinua mutta saattaa johtua ensiörattaan kiilasta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      142
      8077
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7121
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3643
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      140
      3280
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2804
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2338
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1566
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe