Videoiden tallennusnappi puuttuu Gnomen Screenshotista (41.0)

Anonyymi-ap

Tallennus onnistuu kyllä "shift-ctrl+alt+r"-näppäinyhdistelmällä, mutta varsinaisesta sovelluksesta puuttuu kuvan/videon valintamahdollisuus. Olisi tarkoitus rajata vain yksi ikkuna tallennettavaksi.

Mitenköhän sen napin saisi esille?

9

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

...Miten hitossa tuo sammutetaan? :-D Piti käynnistää tk uudelleen. Ei näy prosesseissa, vai..?

• Anonyymi

Samalla näppisyhdistelmällä käynnistyy ja lopettaa. Kotihakemiston videokansioon näyttää menevän tallenne.

• Anonyymi

Hmm.. Ubuntussa tulee kun painaa Prtsc nappia.

• Anonyymi

Tuolla ei tee mitään, valikoista ei saa kuvakaappauksia, typerä ohjelma.

• Anonyymi

Ei se mitään videota tallenna, pelkkiä kuvia, on yksi mailman typerimmistä ohjelmista.

• Anonyymi

Tallentaa kuvia peräkkäin yhteen webm-formaatissa olevaan tiedostoon. Ne esitetään sitten peräjälkeen, jolloin syntyy illuusio videosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tallentaa kuvia peräkkäin yhteen webm-formaatissa olevaan tiedostoon. Ne esitetään sitten peräjälkeen, jolloin syntyy illuusio videosta.

Sellaisiahan nuo elokuvatkin ovat aina olleet --- peräkkäisiä kuvia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      146
      6130
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3736
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2931
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      49
      2620
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      41
      2560
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2026
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1924
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1620
    Aihe