Lvi Putkiasia kokemuksia

Anonyymi-ap

Kellään kokemusta kyseisestä firmasta tai onko joku tietty tekijä ketä suositella/välttää?

16

3561

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos vastauksesta. Joo eli siis ei jatkoon missään nimessä.

• Anonyymi

Negatiiviset palautteet täältä poistetaan. Mutta todellakin: ei jatkoon!

• Anonyymi

Tietääkö kukaan, onko siellä edes J.L enää palkkalistoilla

• Anonyymi

Eiköhän tuo ole samanlainen tukun ja työmaiden väliä eestaas ajeleva firma kuin kaikki muutkin.

• Anonyymi

Liikevaihto 2,6 miljoonaa euroa ja tilikauden tulos 0 tuhatta euroa hmm, kovat on menot

• Anonyymi

Eihän se kerro muutakun sen että tilillä on samanverran rahaa kun viimevuonna, katso useamman vuoden takaa niin huomaat että sielähän on tilillä pitoja n.100te. Ja jos 1000e pomppaa hinta ennakko arvioon niin eihän siinä ole mitään väärää, urakkatarjous ja kustannusarvio on kaksi eri asiaa, asiakkaan kuuluu valitettavasti maksaa myös matka-aika,tukku käynnit ja tavaroiden kirjaus/palautus.

• Anonyymi

putkilux valitsin kyseisen firman 2022 ja ihan 5/5 kokemus, ei ollenkaan pahaa sanottavaa työt hoitu ajallaan

• Anonyymi

Hiton hyvää ja nopeaa palvelua myö ainakin saatiin, kun lämminvesivaraaja laski vedet alleen. 5/5

• Anonyymi

Lappeenrannas ei ole hyviä firmoja, eikä ole koskaan ollukkaa, eikä tuu liioin olemaakaa. Kaik fiksut o nostanu kytkintä aikaa sitte.

• Anonyymi

Putkiasia Lappeenranta varokaa tätä firmaa. Kokemusta jo kahdesta taloyhtiöstä, molemmista huonoja kokemuksia. Pelkkää huonoa sanottavaa. Laskuttaa osaavat kaikesta ja paljon!

• Anonyymi

En voi itsekkään suositella. Heillä oli taloni lämmönjakohuoneen avain ja omistaja(?) tuli ilmoittamatta käymään. Onneksi olin kotona ja käskin poistumaan ja sovitaan aika.
      (Meillä oli vääntöä talon myyjien kanssa ja halusivat Putkiasian hoitamaan ongelman.)

• Anonyymi

Juu ilmoittamatta painelevat sisälle, eikä edes likaisia työkenkiä riisuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ilmoittamatta painelevat sisälle, eikä edes likaisia työkenkiä riisuta.

Ei kenkiä oteta pois ikinää

• Anonyymi

Välttäisin Ruokolahden LVI- ja huoltopalvelua. Tekijä ja Duunari Oy on ostanut sen toiminnan ja duunarin referenssejä löytyy esimerkiksi Imatra-aihealueen puolelta. Kertoo kirjoittavansa sinne.

• Anonyymi

En voi suositella. Sovittiin asioista ja niiden toteutuksessa epäonnistuttiin. Päälle huonoa asiakaspalvelua.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3627
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      66
      3277
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2724
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2561
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2468
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2164
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1792
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe