Kiinnitin eilen illalla huomioni meidän uuteen peiliin.
Siinä on kyllä jotakin ihan pielessä.
Peilinhän pitäisi toistaa samat liikkeet,mitkä itse tekee sen edessä.
Niinhän sitä luulisi...
Seisoin peilin edessä ja nostin vasemman käteni pystyyn.
Mutta peili nostikin oikean käden!
Sama juttu vasemman käden kanssa eli peilikuva nosti oikean kätensä.
Jalkojen nostelu aiheutti saman reaktion ja kun vielä pään kääntäminenkään ei mennyt totuuden mukaisesti, niin arvelin peilin olevan jotenkin viallinen.
Varmistin vielä asian pyörähtämällä nopeasti ympäri vasemman kautta.
Ja eikös se kuvastimen rutjake tehnyt saman liikkeen käännähtämällä oikean kautta.
Tarkistin varmuudeksi, että olin ymmärtänyt oikein ja tein nopeasti kaksi pyörähdystä, jotka toistettiin vastakkaiseen suuntaan.
Sitten oli pakko kokeilla hämäystä:
Käännyin mukamas taas ympäri, mutta käännyinkin takaisin puolessa välissä.
Se onneton peilinruttana ei sitä osannut odottaa, joten katselin huvittuneena sen tekemää täyspyörähdystä.
Lopuksi käännyin selin ja lähdin kävelemään ovelle, mutta vilkaisin yllättäen taakseni ja siellähän se kuvastimen irvikuva liikkui ovea kohti, eikä tiennyt minun huomanneen sen temppuilua.
Taidan kiikuttaa koko romiskon huomenna kirpputorille myyntiin.
Eihän tuollaisella peilillä ole mitään virkaa.
Eteisen iso peili valehtelee
20
362
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta syystä taloudessamme ei ole peiliä. Vain kiinteänä kalusteena vuokra talon kylpyhuone ,peilikaappia ei saa poistaa.
- Anonyymi
Peilikuvasta on tehty tutkimuskin.
Sen mukaan peilin takana kulkee aika aavistuksen hitaammin kuin peilin edessä.
Sen heijastamat liikkeet tulevat pienellä viiveellä, sillä eihän se pysty ennakoimaan mitään näkyvää.
Jokainen voi itse testata tämän.
Menkää illalla peilin eteen ja näyttäkää totista naamaa.
Sammuttakaa valo hetkeksi ja hymyilkää oikein leveästi.
Kun sytyttää sitten nopeasti valot, niin peilikuvassa näkyy hetken aikaa totiset kasvot, jotka salamannopeasti vaihtuvat uuteen näkymään.
Pimeässä ei peiliin heijastu mitään, joten viimeinen näkymä pysyy kuvastimen muistissa, kunnes se saa uuden kohteen.
Kannattaa kokeilla!
Voi olla monelle melkoinen yllätys ja ihmettelyn aihe.- Anonyymi
Minulla on pieli joka toimii mustalla valolla
- Anonyymi
Sepä selvitti Marinin juhlaliikkeet.
- Anonyymi
Olen viime aikoina nähnyt monta videota tästä kun peili tietää mitä toisella puolella on. En osaa sanoin oikein kuvata tätä. Kännykällä kuvattu peilin edessä.
Jos näen taas jossain videon tästä laitan linkin. Peili ikäänkuin vakoilee julkisissa tiloissa mutta siis kotonakin. Olipa hyvä aloitus. Kannataa funtsia näitä asioita. Usein jonkun asian tajuaminen johtaa toiseen tietoon. Twitterissä on nykyään taas vapaasti saatavilla tosi asioita. Telegram vielä parempi tietolähde ollut vuosia.- Anonyymi
Aseta peilin päälle teipinpalasella vaikka tavallinen tulostinarkki.
Sitten ota kännykkä tai jokin vastaavan kokoinen esine ja paina se peilin pintaan kiinni keskelle paperia.
Kun siirryt sivummalle ja katsot peiliin, niin näet esineen heijastuvan peilistä, vaikka paperi on edessä ja esineen ei pitäisi näkyä peilikuvasta. - Anonyymi
Täällähän oli joskus tarina, missä joku meni peilin sisään ja jäi sinne vangiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aseta peilin päälle teipinpalasella vaikka tavallinen tulostinarkki.
Sitten ota kännykkä tai jokin vastaavan kokoinen esine ja paina se peilin pintaan kiinni keskelle paperia.
Kun siirryt sivummalle ja katsot peiliin, niin näet esineen heijastuvan peilistä, vaikka paperi on edessä ja esineen ei pitäisi näkyä peilikuvasta.Juuri noin ne videot oli. EN ole itse vielä kokeillut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän oli joskus tarina, missä joku meni peilin sisään ja jäi sinne vangiksi.
Hotellihuoneissa on peilejä. Mitä hienompi sitä epäilyttäväksi. Tirkistelijöitä salakuuntelua. Joskus lapset katoaaa.. huvipuistot kansallispuistot vaarallisia paikkoja maailmalla. Disney on ihmiskauppaajan osllistunut seksihullu yritys.
- Anonyymi
Luin nuo alkuviestit ja tuntuu uskomattomalta. Onko ihan totta. Olen niin realisti että tuskin minä näkisin noita harhoja, kuten sen tällä hetkellä miellän.
Minä näen vaan että toisissa vaatetusliikkeissä peili kaventaa ja valaistus on siten että näyttää iho tasaisemmalta ja omienkin vaatteiden virttynyt pinta näyttää paremmalta. En tiedä onko sattumaa vai tarkoituksellista. Sen huomaa silloin kun käy peräjälkeen monessa liikkeessä ja on jokaisen sovituskopissa.- Anonyymi
Ei liikkeet saa ostaa peiliä joka kaventaa , vaan peilin on näytettävä juuri ne koot kun on todelliset.
Kysyn kerran tavara talossa vaate osastolla että miksi olen niin ” pyöreä” heidän peilissä koittokopissa, hän selitti että heidän peilien on oltava autenttisia että jos ostaa kaventavan peilin niin miten sitten kun asiakas tulee kotiin ja vaate ei olekaan yhtä hyvän näköinen kun kaupassa.muuten, kotona minulla on kaventava peili josta hoikka nainen katselee, muita peilejä vältän .
- Anonyymi
Ei mene niän. Ei se ole pieli joka toistaa vaan papu. Esim. Papu kaija
- Anonyymi
Gigantista pielin jonka läpi voi astua reikään joka menee omenan läpi ja kadota
Eteisessäni on rivi komeropeilejä,
mutta ihan oven pielessä on pieni pyöreä
koristepeili, joka kotiin tullessani,
ja siihen vilkaistessani, aina hihkaisee:
Hyvä kun sinä tulit kotiin,
tervetuloa!- Anonyymi
Kyllä se Peilimaailma on oikeasti olemassa.
Sitä kutsutaan rinnakkaistodellisuudeksi ja sen ajatellaan heijastavan meidän tuntemamme maailman kääntöpuolta.
Aivan kuin näkemämme unetkin, voivat peilikuvat olla alitajunnan tuottamia näkyjä jostakin tuntemattomasta maailmasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se Peilimaailma on oikeasti olemassa.
Sitä kutsutaan rinnakkaistodellisuudeksi ja sen ajatellaan heijastavan meidän tuntemamme maailman kääntöpuolta.
Aivan kuin näkemämme unetkin, voivat peilikuvat olla alitajunnan tuottamia näkyjä jostakin tuntemattomasta maailmasta.Jos ei ole heikkohermoinen, voi kokeilla tätä huvikseen:
Laita pöydälle peili ja sen eteen kaksi palavaa kynttilää.
Sammuta valot, istu tuolille peilin eteen ja tuijota tarkkaavasti peilikuvaa.
Voit yllättyä näkemästäsi.
Tekeekö mielikuvitus ja alitajunta tepposia vai näyttääkö peili jotakin sellaista, mitä takanasi ei pitäisi olla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole heikkohermoinen, voi kokeilla tätä huvikseen:
Laita pöydälle peili ja sen eteen kaksi palavaa kynttilää.
Sammuta valot, istu tuolille peilin eteen ja tuijota tarkkaavasti peilikuvaa.
Voit yllättyä näkemästäsi.
Tekeekö mielikuvitus ja alitajunta tepposia vai näyttääkö peili jotakin sellaista, mitä takanasi ei pitäisi olla?En kehoittaisi kokeilemaan!
Moni on kuulemma seonnut tämän tehtyään.
- Anonyymi
Muuttuuko peilissäsi värikin? Eli jos et ole suomalaisen värinen vaan hmm. huomattavasti mustempaa laatua niin minkä värisenä näet itsesi peilissä?
Totuus esiin!- Anonyymi
Ei näköjään tunnustanut väriään mistä tietysti vedämme omat johtopäätöksemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456