Ase Amerikasta

Anonyymi-ap

Onko kukaan ostanut asetta yhdysvalloista mutta ollessaan itse fyysisesti Suomessa? Minkälainen prosessi se on?

25

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työläs eikä tule edes halvemmaksi kuin Suomesta ostaminen. Takuun hoitaminen on hankalaa. Jos hakit aseen itse, niin kannattaa selvittää, miten ase kuljetetaan myyjältä huolintaan. Joissain paikoissa vaatimus on suojattu erikoiskuljetus, joka muksaa paljon. Asia tulee paljon yksinkertaisemmaksi, jos tilaa aseen suomalaisen aseliikkeen kautta, mutta se on sama kuin ostaisi aseen suomesta.

      • Anonyymi

        Katsopaaka netistä mitä Amerikan maasa pyydetään asuomalaisista käytetyistä aseista, hämmästykä.😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsopaaka netistä mitä Amerikan maasa pyydetään asuomalaisista käytetyistä aseista, hämmästykä.😁😁😁

        Miten tämä liittyy kysymykseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä liittyy kysymykseen?

        Onko täälä kysymyksiä vai keskusteluja ???🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko täälä kysymyksiä vai keskusteluja ???🤭

        Kysymyksiä ja keskusteluja tietenkin, mutta jos haluat keskustella asian vierestä, niin aloita oma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyksiä ja keskusteluja tietenkin, mutta jos haluat keskustella asian vierestä, niin aloita oma.

        En kerkiää nyt, pitää mennä korjaamaan iammasaitaa 🌚🌚🌚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerkiää nyt, pitää mennä korjaamaan iammasaitaa 🌚🌚🌚

        Lmmasaitaa. Luulin että oli oikein kirjoitettu. mutta oli kärpäsen paskaa. Anteeksi💖💖💖


    • Anonyymi

      Aseessahan on pääasia tarkkuus, eikä mikään muu. Olkoompa ase, miten uskomaton taideteos tahansa, mutta jos se syytelöö, niin eihän sitä saa edes hävitettyä, kun kukaan ei sitä halua, vaikka myisi 5 eurolla, niin takaisin tuovat.
      Jo 3 sm hajontaa 100m tekevä on täys sohlo.
      Suomesta löytyy hyvän kiväärin aihioita, mutta ne on itse viilattava tarkaksi.
      Itse laitoin hieman syytelevän uuden kiväärin niin, että tekee 100m alle sentin kasaa itse lataamillani patruunoilla.

      • Anonyymi

        Miten tämä vuodatus liittyy alkuperäiseen kysymykseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä vuodatus liittyy alkuperäiseen kysymykseen?

        Mitä tarkoitat viilaamisella. Käyntiä voi parantaa tukin petaamisella, piipun hoonamisella, laaukaisulaiteen pintojen kiilloituksella ja säädöllä. Mutta Viilala, kovin kroovia.


    • Anonyymi

      Millaista asetta ameriikasta asti pitäisi tilata? Eikö Suomesta saa vastaavaa ja ellei, niin mikä ase on kyseessä?

      • Anonyymi

        Suomessa ei saa käytännössä erinomaistaS&W 617 revolveria, mistä johtuneekan. Näin esimerkiksi. 😡😡😡


      • Anonyymi

        Springfield Armory M1A, ei tietääkseni Suomessa uutena myydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Springfield Armory M1A, ei tietääkseni Suomessa uutena myydä.

        Asetalo tuo maahan Smitikaa, ei kuitenkaan 617 mallia. Mistähän johtunee, 22 luvansaanti on kuitenkin helpointa. Keski-euroopassa aseita on kuitenkin tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asetalo tuo maahan Smitikaa, ei kuitenkaan 617 mallia. Mistähän johtunee, 22 luvansaanti on kuitenkin helpointa. Keski-euroopassa aseita on kuitenkin tarjolla.

        Menikö nyt merkit sekasin .308 kivääristä kyse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö nyt merkit sekasin .308 kivääristä kyse

        Katsoppa netistä Smid & Wesson 617. Valaistu. 🤭🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoppa netistä Smid & Wesson 617. Valaistu. 🤭🤭🤭

        Onko noissa joku valaistus sisäänrakennettuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoppa netistä Smid & Wesson 617. Valaistu. 🤭🤭🤭

        Niin ja springfield armory m1a on .308 kivääri??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja springfield armory m1a on .308 kivääri??

        Minulla on 80 luvulla hankittu. Maksoi silloin jotain 10000 Mk. Pirun kallis, mitähän tuosta nyt saisi. AR 10 tämän kyllä pesee.😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö nyt merkit sekasin .308 kivääristä kyse

        Tämä M14 kiväärin siviiliversio on aina ollut täälä harvinainen, minulla on.S &W 17 ja s ja sen seuraaja 617 taas NS. yleisiä pienoisrevolvereja. Nyt ei näytä olevan tarjolla.🙃🙃🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä M14 kiväärin siviiliversio on aina ollut täälä harvinainen, minulla on.S &W 17 ja s ja sen seuraaja 617 taas NS. yleisiä pienoisrevolvereja. Nyt ei näytä olevan tarjolla.🙃🙃🙃

        Kysymykset ja vastaukset sekoilevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymykset ja vastaukset sekoilevat.

        Eivät kysymykset ja vastaukset sekoile. Vastaajat vain eivät ole lukutaitoisia ja vastaavat mitä sattuu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Byrokratian takia osta ase kaupasta jolla on USA:n aseiden vientilupa.
      Äla osta yksityiseltä.

    • Anonyymi

      Itse katselin "boom box by q" mutta pitää ehkä ensi reissulla käydä katselemassa paikanpäältä ja kysellä että miten onnistuu jos saa luvat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe