Onko kukaan ostanut asetta yhdysvalloista mutta ollessaan itse fyysisesti Suomessa? Minkälainen prosessi se on?
Ase Amerikasta
25
631
Vastaukset
- Anonyymi
Työläs eikä tule edes halvemmaksi kuin Suomesta ostaminen. Takuun hoitaminen on hankalaa. Jos hakit aseen itse, niin kannattaa selvittää, miten ase kuljetetaan myyjältä huolintaan. Joissain paikoissa vaatimus on suojattu erikoiskuljetus, joka muksaa paljon. Asia tulee paljon yksinkertaisemmaksi, jos tilaa aseen suomalaisen aseliikkeen kautta, mutta se on sama kuin ostaisi aseen suomesta.
- Anonyymi
Katsopaaka netistä mitä Amerikan maasa pyydetään asuomalaisista käytetyistä aseista, hämmästykä.😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopaaka netistä mitä Amerikan maasa pyydetään asuomalaisista käytetyistä aseista, hämmästykä.😁😁😁
Miten tämä liittyy kysymykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy kysymykseen?
Onko täälä kysymyksiä vai keskusteluja ???🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko täälä kysymyksiä vai keskusteluja ???🤭
Kysymyksiä ja keskusteluja tietenkin, mutta jos haluat keskustella asian vierestä, niin aloita oma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymyksiä ja keskusteluja tietenkin, mutta jos haluat keskustella asian vierestä, niin aloita oma.
En kerkiää nyt, pitää mennä korjaamaan iammasaitaa 🌚🌚🌚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerkiää nyt, pitää mennä korjaamaan iammasaitaa 🌚🌚🌚
Lmmasaitaa. Luulin että oli oikein kirjoitettu. mutta oli kärpäsen paskaa. Anteeksi💖💖💖
- Anonyymi
Aseessahan on pääasia tarkkuus, eikä mikään muu. Olkoompa ase, miten uskomaton taideteos tahansa, mutta jos se syytelöö, niin eihän sitä saa edes hävitettyä, kun kukaan ei sitä halua, vaikka myisi 5 eurolla, niin takaisin tuovat.
Jo 3 sm hajontaa 100m tekevä on täys sohlo.
Suomesta löytyy hyvän kiväärin aihioita, mutta ne on itse viilattava tarkaksi.
Itse laitoin hieman syytelevän uuden kiväärin niin, että tekee 100m alle sentin kasaa itse lataamillani patruunoilla.- Anonyymi
Miten tämä vuodatus liittyy alkuperäiseen kysymykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä vuodatus liittyy alkuperäiseen kysymykseen?
Mitä tarkoitat viilaamisella. Käyntiä voi parantaa tukin petaamisella, piipun hoonamisella, laaukaisulaiteen pintojen kiilloituksella ja säädöllä. Mutta Viilala, kovin kroovia.
- Anonyymi
Millaista asetta ameriikasta asti pitäisi tilata? Eikö Suomesta saa vastaavaa ja ellei, niin mikä ase on kyseessä?
- Anonyymi
Suomessa ei saa käytännössä erinomaistaS&W 617 revolveria, mistä johtuneekan. Näin esimerkiksi. 😡😡😡
- Anonyymi
Springfield Armory M1A, ei tietääkseni Suomessa uutena myydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Springfield Armory M1A, ei tietääkseni Suomessa uutena myydä.
Asetalo tuo maahan Smitikaa, ei kuitenkaan 617 mallia. Mistähän johtunee, 22 luvansaanti on kuitenkin helpointa. Keski-euroopassa aseita on kuitenkin tarjolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asetalo tuo maahan Smitikaa, ei kuitenkaan 617 mallia. Mistähän johtunee, 22 luvansaanti on kuitenkin helpointa. Keski-euroopassa aseita on kuitenkin tarjolla.
Menikö nyt merkit sekasin .308 kivääristä kyse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoppa netistä Smid & Wesson 617. Valaistu. 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko noissa joku valaistus sisäänrakennettuna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja springfield armory m1a on .308 kivääri??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja springfield armory m1a on .308 kivääri??
Minulla on 80 luvulla hankittu. Maksoi silloin jotain 10000 Mk. Pirun kallis, mitähän tuosta nyt saisi. AR 10 tämän kyllä pesee.😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä M14 kiväärin siviiliversio on aina ollut täälä harvinainen, minulla on.S &W 17 ja s ja sen seuraaja 617 taas NS. yleisiä pienoisrevolvereja. Nyt ei näytä olevan tarjolla.🙃🙃🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä M14 kiväärin siviiliversio on aina ollut täälä harvinainen, minulla on.S &W 17 ja s ja sen seuraaja 617 taas NS. yleisiä pienoisrevolvereja. Nyt ei näytä olevan tarjolla.🙃🙃🙃
Kysymykset ja vastaukset sekoilevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymykset ja vastaukset sekoilevat.
Eivät kysymykset ja vastaukset sekoile. Vastaajat vain eivät ole lukutaitoisia ja vastaavat mitä sattuu.
- Anonyymi
vieläkö lie myynissä,,,,,https://www.ace-gun.com/products/smith-wesson-mod-617-22lr-1
- Anonyymi
Byrokratian takia osta ase kaupasta jolla on USA:n aseiden vientilupa.
Äla osta yksityiseltä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472